29 april 2024, 08:04:19

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

25 juli 2005, 12:41:44 #420 Last Edit: 25 juli 2005, 12:46:30 by Gerda
Hier nog een foto van de plek waar Grisah en Nezumi de meeste tijd doorbrengen. Spikey zit bijna de hele dag bij Ronald op de monitor van de computer.





Groetjes Gerda


Rianne

Ik vind het echt een leuk koppel! Zou leuk zijn als jij ook valkjes oma wordt Gerda!

Lin

Hey,

Het is toch wat met dat cinnamon.. maar we worden er niet wijzer uit..  :( Wel grappig dat zij dat ook heeft. Ik weet wel dat Milo eerst echt cinnamon leek vergeleken met paps.

Wat een heerlijk verblijf hebben ze. Enw at zijn ze toch mooi.. heb je trouwens vakantie nu?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Ja ik heb nog vakantie tot het eind van de week  :)

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een heerlijke foto's op dat douchegordijn. Echt een meid he die Grisha: net doen of het haar niet interesseert maar ondertussen. Over een paar maanden zoekt zij wel toenadering.  ;)

Wat leuk om de woonplek goed te zien van de birdies. Ik zie dat ze een deur hebben gebarricideerd  ;D, er komt echt niemand door die deur anders krijgen ze te maken met de valkengroep.  ;) (en de grasjes niet te vergeten)

groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

De deur die gebaricadeerd is, is een kastdeur. Daar staan spullen die ik niet dagelijks nodig heb.

Ja en Grisha, dat is wat he?? Worden er avances gemaakt, gaat mevrouw zich gewoon uitgebreid zitten wassen en blijft star de andere kant op kijken. Geweldig!!! (Beetje sneu voor Nezumi, die doet zo zijn best. :-\)

Morgen komen Lin en Rianne Grisha en de boys bewonderen. Zal wel gezellig worden, deze ontmoeting tussen oma en kleinkind  ;)

Groetjes Gerda

Lin

Citaat van: Gerda op 26 juli 2005, 22:59:43
Morgen komen Lin en Rianne Grisha en de boys bewonderen. Zal wel gezellig worden, deze ontmoeting tussen oma en kleinkind  ;)

Groetjes Gerda


Hey,

Ik ben zelfs al een beetje nerveus, raar he?  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

27 juli 2005, 14:19:54 #427 Last Edit: 27 juli 2005, 14:32:13 by Gerda
Hallo allemaal,

Vandaag zijn Linda (Lin) en Rianne geweest om Grisha te bekijken. Ze liet zich niet echt van haar beste kant zien, ze had een eigenzinnige dag.  :D :-[
Dus lekker vliegen en af en toe even zitten zodat haar parels goed bekeken konden worden.



Hier Lin met Grisha


En een close-up


En hier met een 'opvliegende' Nezumi.


Eindelijk een foto van een vliegende Nezumi (pootjes net los van de kooi!!!)

Spikey vond de visite erg leuk, hij ging meteen bij ze zitten en dacht zelfs dat Rianne's hand een popje was  :-X :-X


Spikey bij Lin.


Spikey bij Rianne.

Na een broodje gingen de dames weer weg naar huis. De nieuwe woonomgeving van Grisha was goedgekeurd!!!

Het was heel gezellig hoor dames!!!
Ik ben benieuwd naar de foto's. (En dan bedoel ik niet de foto's die jullie van mij gemaakt hebben.)  ;D ;D

Groetjes Gerda

Rianne

Oei wat kijk ik moeilijk! Het foto's nemen met mijn camera lukte maar niet, vandaar dat ik geen foto's heb... :(
Ik vond het leuk om het zusje van Tinco te zien, toch grappig dat ze allebei van stoeien houden.

trienke

wat een leuke foto's weer en vooral die opstijgende nezumi

groetjes Trienke

Gerda

Er staan ook foto's van mij en mijn valkjes in Lin haar dagboek.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8591.1740.html

Ik sta zelfs twee keer op de foto!!! Dat is uniek, want meestal wil ik niet zo graag!!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Ha Gerda!

Wat een gezellige reunie zo! Lin en Rianne staan er leuk op hoor met jouw valkjes! Ga zo ff bij Lin gluren hoe jij erop staat! Grappig dat Spikey Rianne's hand als een popje zag! Geeft altijd lachwekende momenten!  :P ;D

Groetjes,
Petra


Rianne

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 27 juli 2005, 18:35:57
Ha Gerda!

Wat een gezellige reunie zo! Lin en Rianne staan er leuk op hoor met jouw valkjes! Ga zo ff bij Lin gluren hoe jij erop staat! Grappig dat Spikey Rianne's hand als een popje zag! Geeft altijd lachwekende momenten! :P ;D

Groetjes,
Petra




Ja nou! Ik was er niet blij mee haha.

Lin

Hey Gerda!

Was erg leuk! Wat sta ik mooi op de foto met je kleine meid. Leuk nu nog een om samen mee op de foto te gaan. en die Spikey wat een geval zo op riannes hand. En bij mij deed ie het lekker niet  :P En ook een mooie vlieg foto. Alles is goedgekeurd hoor! Had niet anders verwacht.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Gerda,

Dat was echt gezellig jullie zo bijelkaar. Leuke foto's ook.

Volgende reünie weer foto's graag.  8)

groetjes, Nel :)