29 april 2024, 02:43:53

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

aad

21 juli 2005, 10:56:08 #390 Last Edit: 22 juli 2005, 13:20:37 by aad
hoi gerda

De halsbandparkiet ik had er eigenlijk nooit van gehoord ..tot vorig jaar .Werk in de bouw was op een klus in Leiderdorp en ja hoor iedere dag een groep over de bouwput  ::)
Paar maanden terug Leiden .. ook daar gesingaleerd bij het werk !
nu even 12 km naar het Noorden kunnen we ze hier ook bewonderen  ;)

Groetjes Aad

Petra en Cheeky

En, Gerda, bevalt de vakantie? Vandaag dus helaas voor jou geen strandweer, dus valkjestijd?? ;) ;D

Fijne dagen verder!
Groetjes,
Petra

amw

Citaat van: aad op 21 juli 2005, 10:56:08
hoi gerda

De halsbandparkiet ik had er eigenlijk nooit van gehoord ..tot vorig jaar .Werk in de bouw was op een klus in Leiderdorp en ja hoor iedere dag een groep over de bouwput  ::)
Paar maanden terug Leiden .. ook daar gesingaleerd bij het werk !
nu even 12 km naar het Noorden kunnen we ze hier ook bewonderen  ;)

Groetjes Aad


Er zit een grote groep halsbandparkieten in Den Haag/ Leidschendam, die sinds kort steeds meer uitbereid naar Rotterdam (zoals omschreven in de 'Postiljon')
Echt gaaf om ze te zien zitten
AMW&Misty&Rico

Gerda

23 juli 2005, 19:12:28 #393 Last Edit: 23 juli 2005, 19:18:47 by Gerda
Zo daar ben ik eindelijk weer eens. HP is uit (helaas maandag al) en het weer zit ook niet mee. Dus lekker met de valkjes op de bank een filmpje kijken en af en toe wat huishoudelijke klussen. Het is wachten op mooi weer.
In het begin van mijn vakantie scheen het zonnetje nog wel (maar ook niet uitbundig).

Daarom maar even wat foto's van de twee valkenmannen.

Eerst Nezumi





Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Pech dat je niet zulk geweldig weer hebt tijdens je vakantie. Aan de andere kant lekker genieten van je birdies.  ;)

Wat is Nezumi toch een mooierd he. Ik kan het blijven zeggen. Echt zo'n oervalkparkiet   ;D

Groetjes, Nel :)

Gerda

Dan Spikey







Alleen Spikey's koppie zat in het zonnetje, vandaar dat de rest er omheen zo donker is.

Vanochtend zaten Grisha en Nezumi samen op de stang van het douchegordijn. Nezumi lijkt meer toenadering te zoeken bij Grisha. Hij zat met z'n koppie tegen haar zijde aangedrukt. Maar zij blijft de andere kant op kijken. Af en toe schrikt Nezumi van zichzelf en geeft Grisha dan een klein hakje.

Maar het zier er schattig uit. Die kleine Nezumi krijgt steeds meer lef :D

Groetjes Gerda

Gerda

23 juli 2005, 19:25:11 #396 Last Edit: 23 juli 2005, 19:37:14 by Gerda
Hier nog een foto van Nezumi, de kleine dappere vent!!!

Hier lekker aan het eten. Hij heeft echt van die mooie bruine oogjes *smelt*







Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Ha Gerda,

Ik onderbreek nu natuurlijk je grote fotoreportage, maar ik kan het niet laten om alvast te reageren op Spikey en Nezumi! Wat zien ze er prachtig uit op de foto's zo. Hoop gele kleuren op de koppies, is dat standaard zo of is dat het licht?

Jammer dat het weer voor je wat tegenvalt, maar ja, met minder weer doe je weer andere dingen! Gewoon vrij zijn is ook al heerlijk, toch?

Groetjes,
Petra

Gerda

23 juli 2005, 19:39:37 #398 Last Edit: 23 juli 2005, 20:06:20 by Gerda
Hoi Nel en Petra,

Jawel, ik geniet zeker van het vrij zijn, maar met een zonnetje is dat wel prettiger!!

O en Petra, ik heb alles nog in mijn vorige posting erbij geplaatstt. Handig die verander knop, dan kun je later nog wat foto's bijvoegen  ;)

Het geel (vooral bij Spikey) komt door het zonlicht en de instelling van mijn kamera (expres onderbelicht, zodat zijn koppie niet overbelicht zou worden door het zonlicht).

Morgen is Grisha weer aan de beurt en ik hoop haar samen met Nezumi op de foto te kunnen zetten.

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Zucht ............... Ik smelt met je mee hoor, inderdaad hele mooie lieve ogen.  :-*

groetjes, Nel :)

aad

ha gerda

Ik moet zeggen ook hier mooie foto,s hoor ,vooral die laatste 3  ;)
Enne ik geloof dat het vanaf donderdag beter weer wordt (hoop ik maar ) heb tenslotte ook vakantie !!

groet aad

Petra en Cheeky

Knap gedaan dan met die belichting, Gerda, ik vind de foto's schitterend zo! En de oogjes en kleuren komen idd erg mooi uit op deze manier. Ben heel benieuwd naar de volgende reportage van Grisha en Nezumi....

Groetjes,
Petra

N.B. Ik hoop voor je dat het weer idd wat bijtrekt.. morgen in ieder geval nog niet  :( regen!

Gerda

23 juli 2005, 22:55:29 #402 Last Edit: 24 juli 2005, 11:21:14 by Gerda
Spikey en Nezumi staan nu al helemaal gepakt en bezakt, want ze willen mee kamperen met Coco van Kolkkie, die dat prachtige tentje heeft gekregen.



Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda

Ik ben sprakeloos !!!! Helemaal geweldig ;D :o :D :o ::).
Wens Spikey en Nezumi maar een hele fijne vakantie van me ! ;D ;D ;D :D :D :o.

Groet van Ankie

Gerda

23 juli 2005, 23:03:46 #404 Last Edit: 23 juli 2005, 23:08:50 by Gerda
Ik moet er even bij zeggen (zoals Paul altijd placht te doen) dat er geen valkje lichamelijke of geestelijke schade heeft opgelopen tijdens het maken van deze foto!!!

Hahahahahaha

Groetjes Gerda