29 april 2024, 01:13:26

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Waar staat die foto dan? Of heb ik ergens overheen gekeken?
(zou me niks verbazen hoor... ;D)

Ach, dik, dun, mooi, lelijk, alles draait wat mij betreft toch het meeste om iemands uitstraling! Je kunt een prachtig mooie meid hebben met een air van hier tot Tokio, nou dan is het mooie er snel weer af hoor, wat mij betreft! Enne... als ik een man zou zijn zou ik liever een vrouw met wat vlees eraan willen dan een mager skeletje hoor! (sorry als ik hiermee een skeletje beledig... ;) )

Groetjes,
Petra

Gerda

Hoi Petra,

Mijn foto staat onder de jouwe:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,6379.15.html

Ik sta niet graag op foto's, dus deze is een zeldzaamheid  ;D ;D

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Goed dat je het zegt, Gerda! Cor heeft me nooit gezegd dat hij foto's van ons daar gepost heeft en ik heb dit topic nog niet eerder gezien! De boef! Ik heb niet eens mogen censureren!   ;) ;D

Maar jij staat er leuk op hoor, Gerda, niks mis mee!
Tegenwoordig vind ik het minder erg om gefotografeerd te worden dan vroeger, dankzij de digitale camera, kun je lekker alle domme en debiele foto's wissen en de leuke houden! Dat scheelt enorm, want vroeger stond ik ook altijd raar op foto's (mond open, ogen weggedraaid of zoiets raars).

Maar bedankt voor je link naar dit topic!

Groetjes,
Petra

Gerda

Jemig Petra,

Dus je was ongevraagd en ongemeld door Cor op het internet gezet!!! Dat laat je toch niet op je zitten??
Misschien kun je zijn hoofd op een raar lichaam plakken en die bij de rubriek voorstellen zetten!! Wraak!!!  :-X :-X

Groetjes Gerda

Ria

Citaat van: Gerda op  8 juli 2005, 11:49:26
Jemig Petra,

Dus je was ongevraagd en ongemeld door Cor op het internet gezet!!! Dat laat je toch niet op je zitten??
Misschien kun je zijn hoofd op een raar lichaam plakken en die bij de rubriek voorstellen zetten!! Wraak!!!  :-X :-X

Groetjes Gerda


Interessant. Gelukkig van mij geen foto's op het site-je. Heb er een bloedhekel aan want ik ben ook te zwaar. Maar dat maakt niet uit. Het gaat niet om mij maar om mijn liefde voor valkparkieten. Dus van mij geen foto's maar wel leuk om naar anderen te kijken.

Groetjes,
Ria

Gerda

Het is gelukkig bijna weekend, dan kan ik weer foto's van de valkjes maken (het echte onderwerp van dit item).
Ria, ik wilde echt nooit op de foto, maar op deze foto sta ik best voordelig, dus ..... Dan wordt het voor mensen toch een schrik om mij in het echt te zien.

Dit was ook de enige foto van mij die hier zal verschijnen (als ik het kan helpen), valkjes zijn een veel dankbaarder opject. Ik hoop het weekend weer de nodige foto's te maken!!!!!

Groetjes Gerda

bobbie

DE BEESTENBOEL VAN JOU WILLEN WE HEEEEEEEEEEEEEL GRAAG WEER EENS OP ONS SCHERM ZIEN ..

groetjes: Kanoni, Dipsy, Beppie, Yuki, Pipo en Cootje  :-*

Petra en Cheeky

Ook de valkjes staan wel eens minder leuk op de foto hoor, maar ja, die plaatsen we natuurlijk niet, hahaha!
We houden je eraan hoor Gerda, FOTO'SSSSSSSSS!!!!
(van alle valkjes!)  ;D ;D ;D

Citaat van: Ria op  8 juli 2005, 12:45:06
Interessant. Gelukkig van mij geen foto's op het site-je. Heb er een bloedhekel aan want ik ben ook te zwaar. Maar dat maakt niet uit. Het gaat niet om mij maar om mijn liefde voor valkparkieten. Dus van mij geen foto's maar wel leuk om naar anderen te kijken.

Enne... Ria, kijk maar uit! ;) ;D Als een bekende dit leest, zouden ze nog best wel eens een foto van jou uit "het archief" kunnen plukken en bij het topic "voorstellen" kunnen zetten.... zeg nooit, nooit! Ik wist ook van niets!  ;D ;D ;D

Groetjes,
Petra

Kirsten

Haha ik moet om je verhaal lachen lieve Gerda en ik sluit me aan bij het verhaal van Nel,.
Ik ben ook wat veel 'Kirsten' maar m'n vriend houd van me zoals ik ben en gelukkig dat niet iedereen op hetzelfde maatje valt toch? :D Ik zeg ook altijd dat ik in bed wat makkelijker te vinden ben in het donker hihi en hij meer heeft om van te houden. Je geniet lekker van het leven Gerda en ik vind het een hele leuke foto en dat blijft ie ook met wat pondjes erbij ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Zo het is weer weekend, dus ik kan wer lekker foto's maken.

Ik heb buiten wat vriendjes van mijn valkjes rond zien vliegen. Ze zaten helaas wat ver weg in de boom tegenover, dus het was moeilijk ze goed vast te leggen.

Toch een poging gedaan:







Zo nog wat nieuwe foto's van Grisha.

Groetjes Gerda

Gerda

Eindelijk wat foto's van Grisha.
Haar kuif is nu flink aan het bijkomen, veel nieuwe veertjes, daarom zit ie af en toe en beetje in de war.













Wat een knappe dame he??

Groetjes Gerda

Paul

Hoi Gerda,

Wat een lief koppie heeft Grisha ook he en het kuifje is nu al aardig bijgekomen :)
En ook heel fijn dat ze zo lief is dat zit toch in het karakter dan want het is van het begin af aan al een schatje geweest :)
Ook leuk om die halsband parkieten zo op de foto te zien ik zie ze hier in de buurt nooit vliegen.

Groetjes, Paul

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een mooie dame??? HET IS EEN SCHOONHEID  :-*

Petra en Cheeky

Ha Gerda!

Het is inderdaad een prachtig valkje, Gerda! En je hebt Grisha bijzonder mooi op de foto gezet! Complimenten!

Groetjes,
Petra

Ankie

Ha Gerda

Een echt model , die Grisha van jou  :o :o.
Prachtige gedaan , een hele kappe dame!!!!
Die foto''s van de halsband is ook heel mooi. Gaaf om die in de buurt te hebben. In Leidschendam zie je ze ook heel veel ,maar hier in Almere niet . Kan je er niet een paar hierheen sturen? Lijkt me enig !!! ;).

Groet ,Ankie
:-* Zazou & Nala