29 april 2024, 08:54:05

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Petra,

Nou het was echt natte oksel werk, maar dat is verleden tijd.
Bij de wibra (of all places) een plantenspuit gekocht die je kan pompen. Daarna kan je best lang spuiten/sprayen.
Echt een aanrader, er kan 2 liter water in en hij kost maar Euro 2,50. Dus goed te doen.
Dat scheelt echt een lamme arm en je kunt hem in de continustand zetten, dus dan kun je ondertussen met de andere hand foto's maken.

Groetjes Gerda

Agnes

HIHIHIH ;D ;D ;D

Iedereen naar de PIEP ;)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Christine

ik had hier ook zo een pompje staan al wat duurder dan de jouwe maar iemand hier heeft het stuk gemaakt nu moet ik de valkjes besproeien met een gewone plantenspuit

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Christine,

Naar de Wibra dan. Voor 2,50 ga je niet 'aanklooien' toch?
Het is echt wel een goed ding, er zit zelfs een waterfiltertje bij. En er kan twee liter in, en de kunt dus door pompen de druk zo maken dat je zeker wel een minuut (of langer) kan sprayen.
Je kunt hem ook nog makkelijk vasthouden.

Groetjes Gerda

Christine

ik ga toch morgen winkelen dan kan ik ze gelijk gaan zoeken maar ik weet niet of ze in België ook te koop zijn

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

5 juli 2005, 18:31:21 #350 Last Edit: 5 juli 2005, 22:04:41 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Wat leuk dat je zelfs bij de Wibra die dingen kunt kopen, maar Christine, ze zijn overal te koop hoor die oppompsystemen, ook bij Blokker, V&D, tuincentra e.d. Alleen zullen de prijzen wat kunnen variëren.

Maarre... Gerda.... dat opent wel perspectieven he, als je nu kunt spuiten en fotograferen tegelijk! Natte valkjes..... mijn favorieten!!!  :P ;D 

Groetjes,
Petra

Christine

mijn papa had de eerste in een tuincentra gekocht daarmee dat die al iets duurder was

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Gerda,

Zo, ook bij jou alles gelezen. Wat een klus zo na m'n vakantie  ;)

Je bent flink ziek geweest zeg. Hoe is het daar nu mee? Zijn je longen weer helemaal in orde of ben je nog wat kortademig? Ik hoop dat alles weer is zoals het hoort.

Wat een beauty is Grisha toch zeg  :-*. Ook vrouwtjes kunnen trouwens mooie deuntjes fluiten hoor. Neem Yuki, die doet (tot een bepaalde hoogte) niet onder voor een vent hoor. Er zijn er meer die een pop hebben die kunnen fluiten als een vent en deuntjes na kunnen doen.

Ik ga weer naar het volgende verhaal/dagboek.

Groetjes, Nel :)

Kirsten

haha inderdaad Gerda,. morgen iedereen naar de  ;D
2,50, daar kan je hem niet voor laten staan,super en ik ga zoeken ;) :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi
ja die kan ik ook nog wel een gebruiken dus ook ik ga naar de W ;D er eentje halen, en Gerda dat wil wel zeggen dat er nog meer foto`s gemaakt en geplaatst kunnen worden ;D ;D
Groetjes Gonnie




bobbie

Hoi Gerda,

Alles goed in vogelland?  ;D

Gerda, ik heb je foto gezien. Vind ik zo leuk. Nu heb ik een gezicht bij je naam. Ik lees in je gezicht wat ik al dacht: je bent een warme vrouw die haar hart klopt voor mens en dier.
Dit is echt een bevestiging  voor mijn gedachten.

Je ziet er niet zo uit als ik dacht. Ik dacht wat kleiner (1,60-1,65) en wat buitenlands in je gezicht (zweempje Indisch of zo), maar je hebt beslist de warme uitstraling die ik je had toegedacht.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

Dank je wel, ik bloos ervan.
Ik ben 1.68 cm groot, dus je zat er op zich niet zo ver naast!
Ik ben nu wel weer een paar pondjes aangekomen vergeleken met deze foto (helaas   *zucht*)
Maar ik ben die ik ben, maar er is wel erg veel van mij en dat mag wel ietsje minder  ;D ;D

Groetjes Gerda

Gerda

Hallo allemaal,

Omdat ik steeds vaker berichtjes lees van mensen die hun valkje mee naar buiten nemen (op de schouder), en ik daar - ik moet het eerlijk zeggen - de rillingen over mijn rug krijg, heb ik een poll geopend over dit onderwerp.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening hier over.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11448.0.html

Groetjes Gerda

bobbie

Citaat van: Gerda op  7 juli 2005, 20:53:30

Ik ben nu wel weer een paar pondjes aangekomen vergeleken met deze foto (helaas *zucht*)
Maar ik ben die ik ben, maar er is wel erg veel van mij en dat mag wel ietsje minder ;D ;D

Groetjes Gerda


Lieve Gerda,

Herman mijn man is ook flink. Ik zeg dan altijd:

ik heb meer Herman voor hetzelfde geld

Ik kijk daar doorheen. Trouwens, je hebt zo'n uitstraling van binnenuit dat dat flink zijn in het niet valt (voor mij).

Groetjes, Nel :)

Gerda