29 april 2024, 05:45:10

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

KoosjeTweety

Hehe Heb ook hier even gelezen.

Gezellige boel bij jou daar . En je parkietjes zijn ook heel lief :)
Nog even en je kleine baby is bij je!

Woon je vlak bij Artis ?
Vind het altijd leuk als het voedertijd is bij de roofvogels.
Alleen vind ik het minder als je dan met een klasje kleuters daar bent .....
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Gerda

6 mei 2005, 13:42:38 #46 Last Edit: 6 mei 2005, 14:07:15 by Gerda_T
Ja het gaat er grof aan toe he bij de roofvogels, maar ze zijn wel prachtig!! Ik woon twee straten achter Artis, heb een jaarkaart, dus heerlijk veel rondlopen daar!!

Net op de webcam van Paul Grisha weer gezien.
Hier lekker actief naast haar broertje



En hier samen met (eigenlijk boven op) broertje aan het slapen.



En tenslotte haar veertjes aan het poetsen



Groetjes Gerda

gonnie

Hoi Gerda

Je maakt inderdaad prachtige foto`s , ik heb helaas nog geen fotocamera maar als ik lees voor 139,- euro denk ik dat ik toch maar eens ga kijken kan ik teminste als ik mijn tweede valkje heb ook een dagboek beginnen , want zonder foto`s is dat misschien op den deur saai.
morgen ga ik bij de dieren winkel kijken voor zaadjes van kattegras, bedankt nog daarvoor.
Groetjes gonnie




Lin

zo die fotos zijn echt mooi. Haarscherp gewoon! Wat leuk dat jij de tijd ervoor hebt om ze de gehele dag los te laten vliegen. Ik ben ook heel benieuwd op wie ze gaat vallen. Maar volgens de berekeningen moet ze een pop zijn? Of was dat aleen als ze cinnamon was.

Groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Lin,

Mijn man, Ronald, werkt thuis als literair vertaler. Ik werk vier dagen in de week van 8 tot 5 in een ziekenhuis, op de afdeling informatisering en automatisering van de Apotheek.

Omdat Ronald thuis is kunnen ze de hele dag uit de kooi zijn, en dat is geweldig voor ze.

Volgens de berekening is een geparelde altijd een popje.

Groetjes Gerda

Lin

He nou dat is wel mooi geregeld bij jullie. Wat een heerlijk thuis voor Grisha. dus het is altijd een pop? Oke maar omdat er van de splitten weleens wat gewisseld kon worden. crossover toch?

Groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

6 mei 2005, 15:55:47 #51 Last Edit: 6 mei 2005, 15:59:44 by Gerda_T
Hoi Lin,

Dat cross-over verhaal vind ik erg ingewikkeld. Het kan alleen bij mannetjes voorkomen toch? Nou we zien wel. Ik ga er van uit dat Grisha een popje is, maar dat zullen we snel genoeg merken, denk ik :D :D

Hier een foto van de kooi in de slaapkamer



Hier een foto van de kast (speelplaats in de kamer) en de slaapkooien. Vooraan de kooi voor de grasjes, erachter de kooi voor de valken.

Op de kooien heb ik rondhoutjes gemaakt, zodat ze er makkelijker bovenop kunnen zitten en klimmen.



Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Die foto van die gier  :D :D :D net of ie aan de waslijn hangt  :D :D :D

Je maakt inderdaad hele mooie foto's 8)

Grisha komt heel goed terecht, daar hebben Lin een Paul geen klagen over, zullen ze blij om zijn kan ik me zo voorstellen.

Groetjes, Nel :)


Lin

Citaat van: bobbie op  6 mei 2005, 16:03:38
Hoi Gerda,
Grisha komt heel goed terecht, daar hebben Lin een Paul geen klagen over, zullen ze blij om zijn kan ik me zo voorstellen.
Groetjes, Nel :)



Aan zulke mensen bied je gewoon je valkje aan. Heb ik ook gedaan bij mensen die een goed huis bieden bij het laatste nest. Maar Paul en ik waren het meteen eens met elkaar deze moest naar Gerda. Ik zou het erg jammer hebben gevonden als het niet door was gegaan.

He

Mooie fotos weer de kooien en de inrichting is super. Niks om aan op te merken.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Vandaag dus lekker op de webcam genoten van Grisha.
Hier nog een foto die ik bij Paul gemaakt heb afgelopen maandag.
Volgens Paul en de webcam zit ze nu al beter in de veren hoor.


Krijg ik al een kuifje?????

Groetjes Gerda

zazoe

Ja hoor, Grisha ik zie duidelijk een kuifje :-*
Ik zal maar heel eerlijk zeggen dat het geen gigantische verenbos is, maar het begin is duidelijk zichtbaar!! ;)

Wat kijkt ze toch schattig op de foto, ik vind bij die kleintjes die grote ogen altijd zo mooi :)

En ach, dat kale koppie, je moet maar zo denken: je krijgt toch maar je eigen mini vale gier in huis  ;D

Gerda

Dank je wel hoor Sanne, ik werd al een beetje nerveus of ik wel een echt valkje was.


En hoe zie ik er van deze kant uit?


Of is dit mijn beste kant??

~Natas~

Hai Gerda,

Zo ook jou verhalen weer ff bijgelezen.
Wauw zeg wat een foto zeg van die Gieren, daar zijn de valkjes niks bij.
En ik zie ook een klein kuifje hoor bij Grisha.
Wel heel mooi die foto zo lekker dichtbij van die kleine.
De rest van de foto's zijn ook schitterend.

Groetjes

NaTaS

Rox4nne

 :-* Grisha, ik vind je een heel sexi valkje hoor!
En je kuif is heeeeeeeeeel mooi  ;)

Mooie foto's Gerda!

Liefs,
Roxanne

Cor_en_Petra

Owwwwww, Gerda!
Wat een heerlijke foto's van Grisha... om op te (vr)eten!!!! ;) ;D ;D ;D