1 augustus 2025, 21:55:56

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Sally

Ook namens Kenji & Pietje

En natuurlijk ook van mij ;)

Groetjes Sally

Gerda

Hallo allemaal,

Het einde van een oud jaar en het begin van een nieuw!
Daarom wordt het tijd om dit boekje af te sluiten en een nieuw boekje te beginnen!

Maar voor ik mijn boekje afsluit even een terugblik op het jaar!

Alles ging goed met Grisha, Nezumi en Spikey en ook de grasjes hadden een goed jaar!

Grisha en Nezumi kregen een nestje met drie eieren, die alle drie uitkwamen. De jongen groeiden goed op en zijn prachtig geworden!

De enige echte tegenslag was het 'ogelukje' van Vicky, maar ze is er, met veel zorg, goed doorheen gekomen. Ze kan aardig met de anderen mee en is echt een geweldig lief valkje!

De jonkies hebben een geweldig goed huis gevonden en mochten met z'n drietjes verhuizen naar Paco (en Karin en Rick  ;)). Daar hebben ze nu een heerlijk leventje!

Nog eenmaal de fotoserie van de kleintjes, als bedankje voor de vaste bezoekers van mijn boekje en voor degene voor wie het de eerste keer was dit vanaf dag 0 mee te maken!

Bij de foto staat de dag aangegeven. Dit is het aantal dagen dat Vicky en Nienah oud zijn. Xena is twee dagen jonger!
Dag 3 is dus de geboortedag van Xena.

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 7

Dag 8

Dag 9

Dag 10

Dag 11

Dag 12

Dag 13

Dag 14

Dag 15

Dag 16

Dag 17

Dag 18

Dag 19

Dag 21

Dag 22

Dag 23

Dag 24

Dag 26

Dag 27

Dag 31

Dag 32

Dag 34

Dag 35

Dag 38

Dag 40

Dag 41

Dag 52

Dat waren ze. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Ik ga nog even zoeken de komende dagen of ik nog foto's of filmpjes heb die ik nog niet geplaatst heb en daarna sluit ik mijn boekje!

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Dat is toch genieten met de hoofdletter G. Wat een prachtexemplaren.

Erg jammer dat dit boekje op slot gaat :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Maar gelukkig open je weer een nieuw boekje :D :D :D :D :D

Peggy

Lieve Gerda,  dank je wel hoor voor de vertederende foto's iedere keer maar weer. Ik vind ze zo mooi en kan er echt van genieten.  Reken er maar op dat ik weer binnenwip in je volgende boekje.
Ik wil jou en jouw man een hele fijne avond en jaarwisseling toewensen en natuurlijk al het goede voor 2008 !!
Maak er iets fantastisch van  :D

Gr Peggy,Maartje,Sam&Melle  :-*

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal wensen je

een gelukkig en voorspoedig

2008

Vanwege

Marc, Diane en Leentje

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Kaatje

Hallo Gerda,

Wat een prachtige afsluiter van je boekje !! Rick en ik willen onze dank hier nogmaals neerzetten voor de ontzettende liefdevolle opvoeding van Vicky, Nienah en Xena !

Vanaf het moment dat de eitjes gelegd waren ben ik er enorm bij betrokken geweest en nu, ... nu hebben we dankzij jou en Ronald drie hele lieve maar ook prachtige valkjes !

We zijn ontzettend gelukkig met ze en ze krijgen alles wat we hun kunnen geven, liefde, aandacht en een hele goede verzorging !!

De ontmoetingen waren 3x opnieuw bijzonder en we hebben je mogen leren kennen als een vreselijke lieve meid die ontzettend veel om haar valkjes geeft, dit is nu ook in onze lieve valkjes terug te zien en dit zullen we altijd blijven koesteren en nooit vergeten !( ik wordt er gewoon emotioneel van, slik !! )

Nogmaals bedankt voor de hele goede zorgen, we hadden geen betere valkjes moeder kunnen treffen en dat meen ik vanuit het diepste van mijn hart !!

Heel erg veel liefs voor jou en Ronald en een dikke knuffel voor Spikey, Grisha, Nezumi, Azul en Yesil !!

Rick en Karin  :-* :-* :-*

Mara

Hoi Gerda

Wat een mooie afsluiter zeg. Dit is echt genieten met grote letters hoor. Ik heb er van genoten, ik ben blij dat je ons hebt laten delen in de vreugde van het zien opgroeien van een nestje.

Liefs

mara

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

En Karin, ik moest ook even slikken bij je woorden! Het was heerlijk de drie valkjes hier vanuit het ei te zien opgroeien tot zelfstandige valkjes! Natuurlijk veel tijd, liefde en aandacht in gestopt! De karakters van G&N werken in ze door en dat zijn allebei ook schatjes!
En ja, een beetje eigenwijs en eigenzinnig moeten ze ook gewoon zijn!
Ik heb twee maandjes met ze beleefd en dat was heerlijk, want een hele belevenis om zulke frummels van 4 gram in een paar weken tijd 20 keer zo zwaar te zien worden. (Gelukkig is dit bij mensen anders  ;D)
Nu zijn ze bij jullie en hebben het heerlijk, meer kon ik niet wensen en eigenlijlk heb ik meer voor ze dan ik kon wensen!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Gerda,

Eigenlijk ben ik er heel erg stil van en kan eigenlijk op dit moment alleen nog maar uitbrengen dat je voor ons ontzettend veel betekent en wij ontzettend blij zijn dat we jou hebben mogen leren kennen !

Wij kunnen ons dan ook niet meer wensen dan wat we van jou hebben gekregen, ... als we naar Vicky, Nienah en Xena kijken dan zien we Grisha, Nezumi maar ook niet te vergeten jou erin terug ! Jouw liefde voor onze kleintjes zit er echt in, en dat is iets waar we je altijd dankbaar voor zullen blijven !

Ik zal nog heel vaak dit boekje opzoeken en uiteraard je nieuwe boekje ook weer gaan volgen, ... ons gezinnetje is compleet waarvan er 3 prachtige valkjes bij jouw vandaan komen !!

We kunnen je niet genoeg bedanken hiervoor, je bent een grandioze meid en ook altijd van harte welkom, meer dan welkom zelfs !!!

Liefs Rick en Karin ( ook aan Ronald, Grisha, Nezumi, Spikey, Azul en Yesil )

♥Debby♥

*ben er stil van..*

Gerda, ik heb genoten van al je foto's.. het was waanzinnig om je kleintjes helemaal groot te zien worden. met iedere dag een giga reportage en update..

De allereerste keer maakte ik het allemaal "live" mee en kijk die 3 mooie dames nu eens boffen..

Ik verhuis zeker mee naar je nieuwe boekje en wil je bedanken voor al het moois je mij en de andere hebt laten zien..

De allerbeste wensen voor 2008..Dat AL jullie dromen maar uit mogen komen!

Liefs Deb

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

ManjaV

Hoi Gerda,

Wat een prachtige afsluiting van je boekje! Wat geweldig om de foto's vanaf dag 1 te zien van de kleintjes. Ik vind de laatste foto zooo lief.  :-* :-* :-*

Ik wil nog van de gelegenheid gebruik maken om in dit boekje jou het allerbeste toe te wensen voor het komende jaar. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Klik op het plaatje voor onze site!