16 juni 2025, 11:32:01

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Dorothé,

Het is pas het tweede nestje van Grisha en Nezumi, dus er is nog niet veel gewenning  ;)
Maar je stelt je er op in en je weet dat je voor ze mag zorgen zolang ze klein zijn.
Een beetje zoals met een pup voor door de KNGF (blindegeleidehonden). Je zorgt dat je ze zo goed mogelijk aflevert voor hun nieuwe baasjes! En dat is denk ik wel gelukt, dus dat geeft een tevreden gevoel, wat zorgt dat het afscheid nemen minder erg is. En zeker nu ik weet dat ze samen blijven en een heeeeel goed huisje krijgen, is het een heel sluk eenvoudiger!

Liefs, Gerda

Caroline

Nog even lekker genieten vandaag en morgen .... heel veel sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hallo ...wat een schitterende foto's heb je gemaakt !!
Grtjs Ann

Anja

Hoi Gerda,

Ik heb met volle teugen genoten van je mooie foto's en prachtige probeersels :D :D :D

Fijn dat Vicky helemaal is opgeknapt.

Het zal toch best wel moeilijk zijn morgen het afscheid van je 3 meisjes.
Maar ze hebben het super getroffen toch? Een beter huisje hadden ze zich niet voor kunnen stellen.

Veel sterkte alvast voor morgen ne geef Karin maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi ....heel veel sterkte met het afscheid nemen van je drie meissie's maar troost je he ....ze konden het niet beter getroffen hebben dan bij Karin toch ?  Grtjs !! Je weet alvast dat ze een prima huisje hebben he !!!!Ann

Peggy

Hoi Gerda,
Ik geloof het helemaal hoor Gerda dat deze drie dames echte schatten zijn  :D  dat kan ook bijna niet anders met zo'n goede ouders en een topper ve valkenmama  :D
Morgen dus waarschijnlijk een soort van afscheid...gelukkig blijven de zusjes heerlijk bij elkaar.  Ben heel blij om te lezen Gerda dat het allemaal zo goed voelt.  :-*

Heel veel succes en plezier morgen.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

aad

Kaatje

Hoi Gerda,

Nog even, ... het begint nu echt enorm spannend te worden ! Ik ben dan ook heel erg trots dat jij, jouw kleine meisjes aan ons toevertrouwd !

We zullen voor ze zorgen zoals we voor onze kinderen gezorgd hebben ( en nog zorgen ) zo zien we ze ook, ze zijn vanaf het ei toch een heel groot onderdeel van ons gezin geweest en gebleven !

Dat ze nu alle drie hierheen komen vinden we alleen maar super, voor hun is dat ook het beste en wij hadden niet liever gezien !! Het "lot" heeft beslist dat het 3 popjes zijn en daarom konden ze ook alle drie met alle liefde komen !

Tot straks,

Liefs Karin

Sharon

24 december 2007, 13:56:17 #4478 Last Edit: 24 december 2007, 16:00:02 by Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerda

Het is stil in huis!

De kleintjes zijn met een blije Rick en Karin mee. Het drietal heeft de hele tijd bij Rick gezeten, gezellig elkaar poetsend en natuurlijk van die meidenruzies die alleen zusjes kunnen hebben!

Dus vanavond heel stil!
Ga samen met Ronald lekker een film kijken (moet een film met goede afloop zijn vindt Ronald) en wat hapjes eten.

Morgen kunnen we de eettafel weer gebruiken en gaan we lekker aan de kaasfondue.
Voor heen gingen we weleens gourmetten, maar omdat vanwege het dodelijke gevaar van teflon, alle vogels dan in de slaapkamer moeten, doen we dat eigenlijk nooit meer. Maar kaasfondue is ook heerlijk! En dat kan gewoon in een gietijzeren pan!

Vandaag heb ik nog wat foto's gemaakt, die zal ik morgen wel plaatsen. Van het bezoek van Karin en Rick heb ik ook foto's gemaakt, maar dan met hun nieuwe Nikon!
Dus die moet Karin maar plaatsen (als de foto's een beetje gelukt zijn).

Grisha zit nu heerlijk te knarsen op mijn schouder. Ze heeft de kleintjes, zitten vanaf de kast, zien vertrekken, maar ze vond het blijkbaar prima. Nezumi zit te broeden, dus die heeft niets gemerkt. Hij zal het wel lekker rustig vinden zonder Nienah die hem overal achteraan loopt en zelfs af en toe in het blok om te bedelen om eten ::)

Het is wel stil! Maar het is mooi om te weten dat de drie dames zo goed terecht gekomen zijn!!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Fijn dat de kleintjes goed zijn vertrokken!
Zit Nezumi alweer te broeden :o :o
Het zal wel gek zijn nu de kleintjes weg zijn.
Geniet van je kaasfondue en de film!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Hele fijne kerstdagen Gerda..  en veel plezier met het filmpje vanavond!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Nogmaals hele fijne dagen hè!

ik wist niet dat gourmetten gevaarlijk was trouwens.  we hebben met sinterklaas gegourmet en vandaag hebben we de fonduepan aangehad ( met zonnebloemolie )...is dat ook zo slecht dan voor de valkjes. :(

Fijn Gerda,dat het zo goed voelt over je drie meisjes.

Gr Peggy

♥Debby♥

het heeft met het droogbakken van de pannetjes te maken.. dan komt er een giftige stof vrij voor de valkjes..

2e kerstdag gaat onze vogelkooi dus even het kantoor in..

zoiezo lucht ik altijd met alle deuren open na het gourmetten en zodra alles gelucht is kunnen ze weer terug..  in principe staan ze ver van het gourmetstel af maar ik wil het risico niet nemen..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

dit heb ik dus nooit geweten. als ik kook dan heb ik sowieso altijd de afzuigkap hoog staan en de valkjes staan sinds kort niet meer in de keuken maar onze hk is niet zo groot en we hebben een open keuken dus ja,  heel ver weg vd keuken staan ze ook niet.
Maar wat betreft het gourmetten en fonduen....hebben we deze mnd bijv al 2 a 3 keer gedaan....midden in de hk,  vlakbij de kooi  :-\....
Hier baal ik nu wel van....hopelijk wordt mijn viertal niet ziek  :'(

Gr Peggy