16 juni 2025, 03:13:05

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Valerie

Gelukkig dat ik Han heb, want anders stikte het hier van de valkjes.  ;D
Wat een mooie foto's Gerda! En die nakomer-foto...O-oh, om verliefd op te worden.  :-*
Wat een leuke filmpjes heb jij op youtube. Ik heb ze bijna allemaal bekeken.
Heb jij het blok aan de kooi vastgemaakt, of er gewoon nasst staan?

Mara

Hoi Gerda

Waanzinnig mooie foto's weer. Echt prachtig. Vooral de aria's zingen. Waanzinnig leuk zeg. Het zijn scheetjes.

Mara

Gerda

Hallo allemaal,

Straks antwoorden op vragen, nu eerst foto's!!

De kleintjes zitten niet meer in het blok, maar zitten nu in mijn ziekenkooi! Niet omdat ze ziek zijn, hoor. Maar dan kunnen ze zonder gevaar lekker rondscharrelen. Ze kunnen er niet uit klimmen en G&N springen er in om te voeren en kunnen er wel uit komen. Maar G&N kunnen ook vanbovenaf voeren.

Dus heel handig. Ik denk dat ze dit weekend wel vliegen, dus dan mogen ze in de grote kooi!!

Foto van de situatie nu:

Nezumi aan het voeren:

En dan een kleine weegsessie:

Vicky weegt tussen de 112 en 114 gram

De ondeugende, eigewijze weegt 100 tot 102 gram Maar die loopt ook heel veel rond en die zal ook wel als eerste gaan vliegen  ;)

En de schattige jongste weegt tssen de 110 en 112 gram.

Vandaag heb ik veertjes geplukt  :o Was toch een beetje vervelend om te doen, maar het ging best snel.
En G&N gingen ze meteen als troost op mijn schoot voeren!

Morgen gaat het op de bus, dus volgende week weten we meer!!

Hoi Valerie,

Ik had het blok aan de kooi, maar de laatste paar dagen stond het er naast, met het gat dicht. Ik zette het blok 's nachts even een stuk bij de kooi vandaan, omdat Grisha de vorige keer 's nachts schrikrui heeft gehad en ik vermoed dat dat van de vleugelklapperende kleintjes was.

Nu zitten ze dus in de 'hamsterkooi', en zo gauw ze kunnen klimmen en vliegen (over een paar dagen) dan gaan ze in de grote kooi.

Ze knagen nu al aan de trosgierst, en proberen te pellen. Snelheid van 10 zaadjes per uur denk ik, dus G&N moeten nog blijven voeren. En dat doen ze ook trouw!

Iedereen bedankt voor de complimenten, maar het zijn gewoon mooie fotomodellen!

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Wat worden ze al groot zeg.

In de ziekekooi al en mss dit weekend al in de grote kooi.
Gaat perfect zeg.

De foto's zijn weer zoals gewoonlijk helemaal super.

Voora lde close up van het voeren vind ik prachtig.

Een spannende week nog voordat de uitslag er is.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik heb weer een hele grote glimlach op mijn gezicht, wat een heerlijke foto's !! Binnenkort al vliegen !? Ik weet niet weet ik lees, onvoorstelbaar hoe snel de kleintjes groot worden zeg  :D :D

Ik ben blij dat je het veertjes trekken achter de rug hebt en ik ben ontzettend benieuwd, mijn duimen draaien nog meer overuren nu, wouw wat zou het fantastisch zijn als de 3 kleintjes met elkaar kunnen mee verhuizen, wat een heerlijke gedachte  :D

Sorry voor de late reactie, ik heb je een im gestuurd  ;)

Liefs Karin

Anke

Hoi Gerda,
Ik verval in herhalingen maar ik vind het weer geweldige foto's!
Wat leuk om te zien dat het Nezumi en Grisha niet uitmaakt waar hun jongen zitten, als ze er maar bij kunnen om te voeren.
Wat ik mij afvroeg... als je valkjes de hele dag los zijn.. mogen ze dan ook door je hele huis vliegen (en poepen....) :)
Ik vind het namelijk al een opgave om de poepjes regen in de huiskamer te verwijderen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

SCHITTEREND!!! ik had een paar dagen in te halen maar dat was dus 3dubbeldik genieten!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Lijkt mij ook niet leuk om te doen, veertjes plukken.  :-\

Ben erg benieuwd naar de uitslag.

Wat zien ze er weer geweldig uit, al echte valkjes.  :-* Gaat altijd zo snel vind ik, zo heb je 3 donsjes, zo heb je 3 op volwassenlijkende valkjes extra.  :o

Geniet er nog maar lekker van voor je het weet mloet je weer een jaartje wachten.  ;) Of mogen ze nog een nestje??  :D Nee toch hè??  ::)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi Gerda,
Wat heerlijk dat G&N zo'n goede verantwoordelijke ouders zijn. En gewoon heerlijk kunnen rondvliegen maar dan ook nog goed voor je kindjes zorgen. Goed geregeld ;)
De foto's en het fimpje waren weer fantastisch!
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Gerda

Leuke foto's weer en wat mooie gewichten zeg. Je hebt het wel goed opgelost door ze in de ziekenkooi te zetten, dan kunnen ze zich inderdaad niet bezeren.

Mara

bobbie

Hoi Gerda,

Omdat ik een foto van je jonkies zag onder hoofdje Mutaties, ben ik snel in je verhalenboek gaan kijken.

Wat een schitterende jonkies heb je weer.
En wat slim opgelost in je "ziekenkooi". Heel slim.

Prachtige foto's van prachtige jonkies. Ik heb genoten.
Ben benieuwd naar de uitslag. Ik heb cinnamon gestemd.

Groetjes, Nel :)

*Manon*

Hoi Gerda,

Wat een supermooie valkjes zeg en dat filmpje zo liefff en dan die foto's ook zo lieff!!
En zo te lezen hebben ze ook alle drie al een huisje om te wonen?? ;D

Groetjes Manon

♥Debby♥

:o Vandaag geen foto's??? 't is gewoon afkicken.. hihi..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Gerda,

we zijn het niet gewend dat je een dag overslaat.
Dat maak je vandaag vast en zeker weer goed.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zoooowww  !! :o 
Wat gaat het toch snel allemaal !!
En wat worden ze moooooiiii !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >