1 augustus 2025, 01:44:21

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's weer. Ik heb er weer erg van genoten.

Ik heb gestemd voor cinnamon.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi allemaal,

De middelste staat in het middelpunt van de belangstelling. Vanwege de mutatievraag.
Maar nu staat ze in het middelpunt omdat ze uit het blok geklommen is. En niet door het gat, maar er bovenuit. Blok is toch echt diep  :o

Ik stond er natuurlijk bij, anders staat de klep niet open  ;)

Eerst zie je de oudste haar mooie lichte vleugels spreiden.
Daarna de middelste met succes op de rand van het blok klimmen. De vleugels lijken hier trouwens veel donker dan in werkelijkheid!

Klik op het plaatje om de film te zien.

Groetjes, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Nou die wil vooruit. Wie weet is ze ook wel de eerste die uitvliegt.

Yingo zat bij me toen ik het filmpje keek en hij antwoorde gelijk in het zelfde geluid.

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

PS. nog een keer gekeken .... en ik vind haar op het filmpje echt niet cinnamon lijken.  ::) ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

:o Knap hoor!! Hier gaan meteen 3 vogies door het lint bij het horen van al die geluidjes (heb ze net in hun kooi opgesloten, vandaar ;D).

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Gerda,
Hi hi wat een eigenwijsje!
Je ziet haar denken... zo dat is gelukt ;D
Hier reageerden de valkjes ook direct op het geluid van het grut :)
Leuk om de kleintjes nu eens in bewegende beelden te zien!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Gerda

Nou nou, wat een actieveling zeg. Hihi, zo leuk om te zien. Wat een schatje zeg.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Wat gaat dat hard in een keer. Zazou gaf hier ook mooi antwoord ;D
Ik vind ze supermooi. En echt een gaaf filmpje.

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Gerda,

Het zijn werkelijk schatjes van valkjes en wat zijn ze ontzettend mooi !! In het echt zijn ze nog veel mooier en we hebben vandaag onze ogen uitgekeken ! Ze hebben niet alleen mijn hart doen smelten maar ze hebben alledrie het hart van Rick gestolen .... hij heeft het er de gehele terug weg over gehad en we zijn gewoon verkocht :D

Ik hoop dat er uit dit nestje nog 1 popje is geboren, of dit nu de middelste of de jongste is maakt niet uit, ... dat zou echt fantastische zijn ! Dan hebben we straks met een beetje geluk, 2 popjes en 2 mannen, owhhh wat ontzettend spannend !!

Bedankt voor de gastvrijheid, je bent een super lieve, leuke, spontane meid en vond het heel bijzonder om kennis te hebben mogen maken. Ik heb vanaf het begin tot het einde van alles genoten en ben heel blij dat we de donsjes hebben mogen bewonderen  :D

Thanks meid ... het was in één woord geweldig !!!

Liefs en tot snel,

Karin ( en Rick )  :-* :-*

♥Debby♥

Dus jullie nemen straks alle 3 de valkjes van Gerda in huis?

wat heerlijk meid!

fijn dat jullie zo genoten hebben vandaag.. dat hebben jullie wel verdient!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Een schitterend filmpje van een bijdehand snel valkje.  ;D
Ik denk ook dat de middelste geen cinnamonnetje is.  ;)
En zo te lezen gaan ze alle 3 naar Karin ?
Dan kunnen ze zeker zijn van een heel goed huisje.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerda

Hoi Karin en Rick,

Het was heerlijk om jullie met de donsjes te zien. Heel relaxt! Eerst een beetje voorzichtig, alsof ze heel breekbaar zijn (maar het zijn sterke valkjes, ze kunnen wel tegen een stootje  ;)), maar later toch lekker knuffelen!!

Het was een hele eer voor je dat G&N bij je kwamen zitten, G doet dat nog wel eens bij bezoekers, maar N wil daar normaal niets van weten! Dus ze vertrouwen jullie heus hun kindjes wel toe!!

Nog een paar dagen en dan ga ik veertjes trekken (klinkt gemener dan bedoeld  :-X) en dan gaan ze op de bus. Dan weten we over anderhalve week of het ventje/popje, popjes of ventjes zijn.
Een ventje en popje zou mooi zijn. Dan heb je toch je kwartet zoals uiteidelijk ook de bedoeling was, maar dan met arme kleine Rico er bij.

Maar Rick kan heus zijn hart wel verpanden aan in ieder geval 1 van de donsjes! De oudste ga ik vanaf nu Vicky noemen. Kan ze er vast aan wennen  :D

Het was geweldig leuk jullie in het echt te ontmoeten. En ik heb de rest van de avond de tijd verdeeld over de donsjes en de mandala. Favorieten zijn 'de ster der wijsheid', 'hemel en aarde' en Yin en Yang. Maar vooral de eerste. Mooi kosmologisch, maar dan gevoel versus wetenschap.
Morgen de wetenschap, want morgenavond heb ik de tweede cursusavond astronomie voor gevorderden: Kosmologische kwesties. 

Morgen natuurlijk weer overdag-foto's!!

Nog hartelijk bedankt en ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn!

Trouwens de tweede zat net te slapen met haar/zijn kopje op de rug. Zo wijs al!

Liefs, Gerda