1 augustus 2025, 01:44:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Anja

En...................is er al iets te zien?

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Anja en ander belangstellenden,

Snel even een klein berichtje, want ik ben op het werk. Maar er lopen wat processen waar ik op moet wachten, dus het kan even.
Vanochtend voor het werk even gekeken. Eerst Nezumi er uit gelaten en toen Grisha er even uit getild. Ze bleef gewoon rustig in het blok zitten, geen blazen of pikken, gewoon zitten op de eieren. Ze liet zich gewilllig optillen.

En ja hoor, een kleintje.
De eierschaal heb ik er uit gehaald en die ligt apart.
Ik moest een beetje rennen naar het werk, dus vanavond weet ik welk eitje is uitgekomen.

Vanavond dus meer nieuws en hopelijk de eerste foto's!

Liefs, Gerda

*Petra*

Van harte gefeliciteerd met het 1e donsje !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Jaaaaaaaaaaaaaaa.... wat gaaf!!!

Gefeliciteerd zeg!! ben reuze benieuwd naar de foto's en of er vanavond misschien nog een kleintje bij is..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Monky

Gefeliciteerd met je eerste donsje, Gerda!!

Groetjes,
Monky

Kaatje

Hoi Gerda,

Nogmaals bedankt voor alles, ik vind het zo bijzonder om er zo bij betrokken te worden dat het zo ontzettend kriebelt ! Ik vind het nu al zo ontzettend ontroerend, laat staan hoe jij je moet voelen .... dit is volgens mij amper te beschrijven maar een enorm super goed en fijn gevoel  :D :D

Hoi Monkey, even over de mutaties, ... nee hoor het maakt me werkelijk helemaal niets uit, ik ben blindelings verkocht en van mij part zijn de valkjes pimpelpaars met roze stippen hahaha  ;D ( geintje Gerda )

Owhh en vanavond al foto's misschien ( als ik dat tegen Rick zeg dan is hij vanavond echt thuis ) ... en owhh wat ben ik benieuwd, ik duim echt zo voor popjes en ben zo benieuwd welk eitje er het eerst geboren is  :D

Nogmaals super Gerda ... ik wacht net als jou met spanning af !!

Liefs Karin

Lin

WHOOOHOOOEEEE

Gefeliciteerd! de spullen worden als het goed is vandaag verstuurd door mijn vader en anders heb ik morgen tijd.  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anja

Yessssssssssss

Gefeliciteerd met het eerste donsje (wat hoop ik een popje is)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Gerda

GEfeliciteerd met het eerste donsje, had het al van Karin gehoord.  ;D

En GErda, zou je Spikey dan de groetjes willen dan van Punky, mijn net zo eigenwijze valk.  ;D

Mara

Gerda

Hoi allemaal,

Vandaag een half uurtje eerder naar huis gegaan. Mag ook wel na alle keren extra kwartiertjes en half uurtjes.

Ik heb de voergeluidjes al gehoord!!
Ik heb al foto's gemaakt!!
Ik heb de foto's al geupload ook  ;D ;D

Het jonkie had al een gevuld kropje, en toen ik het terugzette hoorde ik meteen al weer voergeluidjes.

Eitje 2 is aangepikt, dus dat staat op uitkomen, hopelijk vanavond!

En dan nu de foto's:

Het is een zeer levendig en beweeglijk klein ding! Wandelt al over mijn hand heen en weer  :D :D

Ach wat klein!!

Toch al stoer zitten!!

Kleine E.T.

Gerda

Mara

Kaatje

Owhh Gerda,

Ik ben al helemaal verliefd op ET, wat een vreselijke knapperd zeg en wat ziet het er stoer uit !! Wat een wonder om te zien .... Een beauty is het !!!

Zo kleine schat, laat je snel weten of ik roze muisjes en een Hoera het is een meisje slinger kan gaan halen want die komt dan echt voor het raam te hangen hoor !

Jemig nu wordt het nog spannender :D

Geef de kleine maar ook alle andere birdies een flinke knuffel !

Liefs Karin

(die nu nog meer aan het stuiteren is)

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het lieve kleine frummeltje !!  ;D
En zag ik het nou goed of komt het door de belichting,het rode lensje ??  ::)  :D
En nou op naar het 2de donsje.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >