1 augustus 2025, 01:43:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes gerda

zo'n mooi filmpje en zo'n mooie foto's van je kleutertjes  :D mama grischa is een goede moeder geworden hé  ;) ik heb genoten van je foto's en filmpje hoor  :D

groetjes marilyn

margreet

hallo Gerda,

Heb genoten van je filmpjes, wat is Sissy mooi, de anderen natuurlijk ook hoor.
Vanavond bezoek gehad van een toekomstige eigenaresse, die had een valkje wat 16 jaar is geworden. Nu wlde ze graag toch weer een nieuw valkje, het werden er uiteindelijk 2, omdat ze ook werkt en ze het zielig vond voor 1 valkje, ook was ze al op zoek naar een grotere kooi. Echt leuk zulke mensen.
Ik moet nu ook de jonkies apart eruit halen want er gaan er meerdere vliegen en dat geeft een beetje stress want dan gaan ze ineens allemaal vliegen.
Fijn dat ze alledrie een goed huisje hebben gevonden. Is voor jezelf echt belangrijk. Al heb ik al meer nestjes gehad het afscheid is altijd moeilijk.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Margreet,

Sissi is echt mooi, lichtgeel buikje en de onderkant van de rug is ook lichtgeel. En haar koppie natuurlijk en dan een felgele kuif!!
Ze moet nog iets mooier in de veren komen. De zussen hebben al bijna alle veren. Ze zijn zo zacht als je ze aait, alsof ze van fluweel zijn!! En ze ruiken lekker naar zoete poeder!!

Fijn dat je weer twee valkjes kan plaatsen. Het zoeken van goede baasjes blijft wel een zorg!
Met drie valkjes gaat het nog wel om ze tegelijk er uit te halen. En Sissi vliegt nog niet!! Maar die is ook pas 27 dagen oud.

Morgen komen weer nieuwe filmpjes.

Hoi Marilyn,

Grisha is een modelmoeder!!! Echt goed, haar eerste nestje en ze is pas ruim een jaar oud!!!

Liefs, Gerda

Caroline

Hoi Gerda,

Wat een fijn gevoel moet dat geven dat ze allemaal een warm nestje gaan krijgen.

En ook ik zie heel erg veel koppetjes die ze trekken van Grisha terug hoor, leuk is dat!!

Nog eventjes lekker van genieten hoor, .... och dat hoef ik helemaal niet te zeggen dat doe je toch wel!!

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Citaat van: Gerdab]Via marktplaats kreeg ik ook nog een reactie, ik kon het valkje komen afleveren na telefonische afspraak!! Want hij had een bod uitgebracht en was niet in staat om het valkje op te halen ::) ::)
Ja, daar zullen wel ns vreemde verzoeken bij zitten, op marktplaats of speurders ::) Ik was t niet ;D
Dus je kunt je voorstellen dat ik blij ben met de nieuwe adressen!! Maar anders had ik er nog wel eentje kwijt gekund bij jou, toch!! Volgens mij kun je geen nee zeggen als ik op de stoep zou staan met een jonkie van Grisha en Nezumi!!
Ik zal mijn adres sturen ;D Ja, ik zou inderdaad n watje zijn. Ik denk dat zelfs Lars die kleine kleuters niet de deur zou kunnen wijzen. HINTHINT ;D Stel dat we bij Riny op bezoek zouden gaan, weet ik zeker dat (als niet alle valkjes gereserveerd zouden zijn), we met n stelletje zouden terug komen. Maar ja, ik heb net twee kooien weggedaan en om ze direct bij T&T te zetten is ook niet goed.

Ik geniet gewoon mee met jouw foto's en filmpjes!

Gerda

Arme Grisha!!!

Vanochtend toen we bij de kooi kwamen zagen we dat bij Grisha aan een vleugel alle handpennen waren uitgevallen!!
Ze kan nu echt nog geen decimeter vliegen!! Zo zielig!!
Ik heb haar aan de andere vleugel iets gewiekt, zodat ze iets meer in evenwicht is.
En net nu de jongen gaat vliegen!!

Het was zo'n goed moedertje. Vandaag was ze de hele dag van slag natuurlijk, maar nu zit ze heerlijk aan de trosgiert te knabbelen.

Ik denk dat ze vannacht diep sliep (vermoeid van de afgelopen weken) en toen geschrokken is van gefladder in het blok!

Ik heb vandaag wel een paar foto's gemaakt. Ik ga die vandaag nog proberen te plaatsen!!

Groetjes, Gerda

marilyn

hoikes gerda

jeetje wat erg zeg voor die lieve grisha  :-X  :-X  :-\ ocharme de schat , ze is zo lief en zo goed voor haar eerste nestje jongen en nu kan ze ze zelfs niet begeleiden bij het vliegen  :-\ geef haar maar een kroeltje en een  :-* van mij  ;)

groetjes marilyn

Rob S

Hoi Gerda,

Wat een naar nieuws, nu maar hopen dat de veren weer snel aangroeien zodat Grisha weer lekker kan vliegen en het goede voorbeeld aan haar kinderen kan geven.

Groetjes

hippysuus

OOh wat zielig voor Grisha...geef haar maar een lief knuffeltje :-*

Gerda

Vandaag heb ik niet zo veel foto's gemaakt, maar komend weekend maak ik dat wel weer goed!!!

Hier alle drie op een rijtje

Dulce met Sissi

Sissi

Lizzy voor het raam na een rondje vliegen

De oudste twee, links Lizzy, rechts Dulce

Dat was het voor vandaag!!
Liefs, Gerda

Gerda

Hoi Marilyn en Suus,

Ik zal morgen haar een knuffel en zoentje geven. Ze zit nu heerlijk te slapen!!

Hoi Rob,

Ik hoop ook dat de veren snel terug komen. Maar het zal wel 3 tot 6 weken duren!! Heel sneu. Ze vliegt normaal de hele dag vrij rond en ze is heel sierlijk!!!

Ik was zelf ook een beetje van slag er door!! Het is echt heel sneu. Hopelijk is ze morgen een beetje van de schrik bekomen!! Ze had ook een klein bloedplekje aan de onderkant van de vleugel. Het is mooi droog, dus ik doe er verder niets aan. Maar ze houdt de vleugel wel iets van haar lichaam af!!
Ik heb de hele vleugel bevoeld en ze geeft geen pijn aan.
Morgen nog een dagje werken, dan is het weekend en kan ik haar alle aandacht geven. Dan mag ze op mijn schouder mee door het huis.

Groetjes, Gerda

Rianne

Ach arme Grisha! Het is nu een loopvogeltje geworden. Is bij jou idd niet handig, als ze de hele dag kunnen vliegen. :-\

Monky

Hi Gerda,

Wat zijn je jongen ontzettend mooi geworden!!! Ze zien er echt prachtig uit. Ze hebben weer goed hun best gedaan  ;D

Wat sneu voor Grisha  :-\ Het duurt altijd even voor die veren weer aangegroeid zijn  :-\ Geef haar ook van mij maar een lekkere knuffel  :-* Ze mag nu best extra verwend worden, toch?  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hey Gerda

Je hebt echt een paar mooie jongen gekregen en wat zonde van de handpennen. Ik ken het hier, heb een roodrug zonder staart....Dat is ook niet altijd handig hoor, maar meneer redt zich goed. Hoop dat het bij jou allemaal goed komt.

Liefs

Mara

Lin

Ach wat sneu van grisha. Zal wel even raar zijn om dan niet te kunnen vliegen. wat mooi dat alle jongen gereserveerd zijn!  :) Jippie! Wel gek om dan ze zo groot alweer te zien op de fotos. Gaat veels te snel...

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)