1 augustus 2025, 01:44:47

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

zazoe

Citaat van: Gerda_T op  7 juni 2005, 10:23:53
Grisha houdt haar kopje ook af en toe een beetje scheef (alsof ze ingespannen luistert)

Weet precies wat je bedoelt, een bepaald meneertje hier doet dat namelijk net zo.. :D

Patje

Hoi Gerda,

Je hebt wel gelijk hoor, wat een mooi fotomodel is Grisha, werkelijk een beeldschone valk.

Enneh, hoe gaat het met F15 en F16, ik schoof zowat onder tafel van het lachen toen ik de bijnamen las!  ;D

Groetjes Patje en de Dames

Gerda

Hoi Patje,

Met die twee straalvliegtuigjes gaat het goed. Ze zijn echt de baas in huis hoor!! Je hoort ook zo'n leuk brommend geluid als ze aan komen vliegen. En het zijn ook nog eens stuntvliegers, rakelings langs je heen, snel wenden en keren en plotseling landen. Ja valkjes kunnen vliegen, maar grasjes zijn ware kunstenaars!!!

Grisha blijft een fantastisch model. Daarom is er hoop voor Nel dat er misschien nog wel een foto komt voordat het weekend is.

Groetjes Gerda

Marije

Hoi Gerda,
Hier nog een lid van de "priet-priet" familie gevonden....Purrel dat ook idd! En Snowy is dan weer de kroelkip hier.... ;D
Liefs,
Marije, P&S

Petra en Cheeky

Hahahahaha, die Gerda!  ;D ;D
Straalvliegtuigen.... maffe namen!
Heerlijk om in je dagboek rond te struinen!

Liefs van Cheeky, Chara en Petra

Kirsten

Hoi Gerda,

Wat omschrijf je dat heerlijk, dat kroelgeluidje,. ik hoor het bijna :D
en ik kan me inderdaad van mijn vroegere grasje ook herinneren dat ie zo in top gun kon ;D

Leuk hoor en ik hoop stiekum ook nog op een fotootje voor het weekend ;) ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Tinco is ook benieuwd naar foto's van z'n zusje!

gonnie

Hoi

Och ,doe Nel toch een plezier ,en plaats nog een paar foto`s zodat ze er tegen kan in de vakantie , en je grasjes mogen er wat mij betreft ook wel eens op ,ja ik weet dat ze erg beweeglijk zijn ze heten niet voor niks f15 en f16 .

Groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Gerda

OK OK hier komen ze dan.

Eerst Nezumi. Die weet wat slopen is.

Dit is zo heerlijk, lekker slopen

gewoon al die stukjes eraf trekken en op de grond laten vallen

Oeps, betrapt

Niks aan de hand, gewoon net doen of ik wat ga eten

Of doen alsof ik me zit te wassen

Nee hoor, ik heb dat niet gedaan!!!!

Straks nog foto's van Grisha en Van het 'stel' samen'.

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een enige foto's, ik vind Nezumi echt heel mooi hoor. Vandaag in een dierenzaak zag ik ook een valk. Toen ik die zag moest ik direct aan Nezumi denken.

Ik vind het een leuke serie foto's, het verhaal erbij
schitterend.

Tot over lange tijd.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

Ja Nezumi is een scahtje, maar ook echt een klein valkje. Vadaag woog ie 75 gram. Ik was Grisha aan het wegen. Nou mevrouw kwam met 88 gram en is nu 102 gram. Terwijl ze veel in beweging is hoor. De hele dag uit de kooi en alle ruimte om te vliegen.

Nog even twee foto's van haar.

De foto's van N en G samen volgen vanavond.

Groetjes Gerda

bobbie

Paul

Hoi Gerda,

Je hebt Grisha wel lekker verwend hoor dat ze zo lekker is bijgekomen :)
Ze was al over de 100 gram maar ze zakken altijd iets als ze zelf gaan eten maar het was een normaal gewicht waar je haar mee kreeg en ik had al wel verwacht dat ze weer rond de 100 zou gaan zitten dat is een goed teken in elk geval :)
Ze ziet er heel goed uit op de foto's ze heeft het ook lekker naar haar zin daar met die twee stoere mannen :)
Hele leuke foto's in elk geval weer :)

Groetjes, Paul

Gerda

Hoi Paul,

Gezellig dat ik je weer wat vaker hier tref!
Grisha blijft een schatje hoor. Ze is heel lief, maar houdt van zelf ontdekken. Ze vindt nu de weg makkelijk in huis. Ze vliegt Nezumi overal achterna. Ze gaan vaak samen op ontdekkingstocht.

Zie maar:

Wat voelt dat raar onder mijn voeten

Kom ga maar met mij mee, meisje

Volg mijn wiebelstaartje maar

Nee, ik vind dit veel leuker, lekker kluiven

OK dan kom ik wel naar jou toe

Gezellig he met z'n tweetjes

Groetjes Gerda