16 juni 2024, 06:45:58

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Het is erg grappig. Grisha volgt Nezumi overal. Als hij naar de andere kamer gaat, roept ze naar hem. Ze probeert hem achterna te vliegen, maar af en toe kan ze de weg niet vinden.

De grasjes verleiden haar tot het slopen van het kattegras



Nezumi en Grisha zitten vaak samen op de kast in de slaapkamer



Het lijkt of Nezumi deze schoenendoos wel een mooi nestje vindt  :D :D :D



Maar de laatste keer dat Grisha uit zijn etensbak at, kreeg ze van Nezumi een hak op haar koppie.  :-\

Ach ze wennen langzaam maar zeker aan elkaar. Grisha is erg schattig, dus ze zal snel genoeg helemaal opgenomen zijn in de groep!!!

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een schitterende foto's. De sereniteit straalt er vanaf.
Ze mogen elkaar meer dan jij vermoed denk ik. Moet je die 2e foto zien, Nezumi kijkt echt zo naar boven van: je zit er toch nog wel.

Enige vogels heb je en Grisha is echt een plaatje om te zien.

groetjes, Nel :)

zazoe

Hee Gerda,

Wat een leuke foto's weer, altijd leuk om Milo's kleine zus weer te zien. :)

Ik zie dat ze al een troon gevonden heeft, en een trouwe onderdaan die haar in de gaten houdt...
Ze heeft het ongetwijfeld lekker naar haar zin bij jou! :)

Ria

Hoi Gerda,

Ik merk al wel dat Grisha al lekker ingeburgert is bij jullie. Leuke foto's zo boven op de kast. Ik wilde dat ik ook langer thuis zou zijn zodat ze meer rond kunnen fladderen. Maar helaas moet er ook brood op het plankie komen. Ik geniet van je foto's.

Groetjes,
Ria

Rox4nne

Hai Gerda,

:-* ;)

Wat een schitterende foto's!
(Die kleuren wow!)
Geweldig dat Grisha Nezumi overal volgt, dat moet ook heerlijk zijn om te zien (en horen)!!

Liefs,
Roxanne

Gerda

2 juni 2005, 08:42:07 #230 Last Edit: 2 juni 2005, 08:43:52 by Gerda_T
Hoi Nel,

Ze wennen inderdaad langzaam aan elkaar. Nezumi kan Grisha af en toe nog een flinke hak geven, maar ze trekt zich er niets van aan.

Hoi Sanne,

Ja ik vind het ook leuk om bij alle broertjes en zusjes van Grisha te buurten. 't Blijft familie!!!

Hoi Ria,

Ik werk zelf vier dagen in de week van 8 tot 5 (soms wat langer), maar ben het weekend en maandag vrij. Ronald werkt gelukkig thuis dus dat is heerlijk voor ze. Vadaag gingen ze om half acht uit de kooi (mee in de douche). Alleen de grasjes blijven altijd tot een uurtje of half negen-negen uur in de kooi. Want anders is het meteen een gekkenhuis.

Hoi Roxanne,

Het is inderdaad schitterend te zien hoe Grisha steeds meer naar Nezumi trekt. Hij is dat echter niet gewend - Spikey moest niet veel van hem hebben en de grasjes juist weer teveel naar zijn idee. Maar dit lijkt goed te gaan. Ik laat ze maar lekker met z'n tweetjes, maar neem Grisha af en toe wel een half uurtje bij me voor een kroelsessie :D :D

Vannacht hebben ze met z'n drietjes voor het eerst in dezelfde kooi geslapen. Gelukkig allemaal goed gegaan. Het was eerst wel een gezoek en gedoe voordat iedereen op zijn plekkie zat. Spikey is gewend de lakens uit te delen, en te bepalen waar iedereen zit, maar Grisha trekt zich er niets van aan.
Dus de heren zaten ieder op een cementstok te slapen en Grisha op de lange wilgentak. Goed bekeken van d'r.
De hele nacht zijn ze niet van hun plek geweest (gezien het poepjespatroon), dus een rustige nacht gehad!!!

Groetjes Gerda

Patje

Hoi Gerda,

Ik ben nu op de helft van je dagboek, maar is super leuk hoor. Ik denk dat ik er in het weekend doorheen ben.

Groeten Patje en de Dames

Rianne

Hoi Gerda,

gelukkig is Grisha een relaxed valkje. En ze bepaalt zelf wel waar ze gaat zitten, GIRL POWER! ;) Leuke foto's.

zazoe

Hee Gerda,

Ik zag het helemaal voor me, dat gedrentel om te kijken wie waar moet zitten. :)

Gelukkig is Grisha een stoere dame, die mannen weten niet wat ze meemaken! ;)

Petra en Cheeky

Ha Gerda!
Wat grappig om te lezen dat kleine Grisha zich de kaas niet van het brood laat eten! Leuke bijbehorende foto's ook!
Het blijft idd leuk om de hele familie te volgen... wat groeit het allemaal snel he!
Liefs van Cheeky & Petra

N.B. Waarom zijn eigenlijk alle valkjes lief en schattig.... ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat dat niet zo is! Hooguit dat ze een eigen willetje of eigenzinnigkaraktertje hebben o.i.d. ..... volgens mij komt het gewoon door hun hoge aaibaarheidsfactor! :D

~Natas~

Hey Gerda,

Whaha schitterend hoor dat Grisha, Nezumi overal achtervolgt.
Tis wel een leuk gezicht als ze dat doen.
De foto van het nestje maken is ook heel leuk hoor.

Groetjes,

Natas en Joepie

Kirsten

Hoi Gerda,

Heb weer genoten van je foto's
Het eerste slaapfeestje leuk! Fijn ook dat alles met Grisha zo goeg gaat,.

Lekker genieten hoor :D, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Ik geniet ondertussen mee ;)

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Het gaat erg goed met Grisha. Ze kan al makkelijk de weg vinden in huis en vliegt vrolijk met de grasjes heen en weer.
Ze kan zichzelf goed vermaken, maar ze zit ook veel bij Nezumi.
Het is echt een schatje, makkelijk op te pakken en te kroelen.

Vanochtend zat ze op het kattegras, het leek net of ze zich erop zat te wassen. Vleugels uit en kop onder de vleugels.



Vanavond ging ze uit zichzelf in de kooi zitten. Voorheen vond ze de kooi maar niets, maar nu vindt ze het allemaal prima.

Zo nog een paar foto's van Grisha in het groen!!!

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Gerda,

Wat een enige foto weer.

Zo doen ze het wel in de natuur natuurlijk. 's Morgens wassen in het natte gras. Als ik jou was zou ik het eens uitproberen. Het gras natsproeien. Wedden dat ze dit gedrag dan weer vertoont maar dan uitbundiger? Kan je mooi foto's van maken.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi Nel,

Weer twee zielen.......
Ik had Grisha er even af gehaald en het gras nat gespoten. (een klein beetje maar.) Toen zette ik haar er weer op, nou dat vond mevrouw toch te nat!!!!
Dus morgen probeer ik het opnieuw.

Het is een mooie kleurstelling, dat grijs/wit met het groen.



Hier zit ze gewoon lekker te knabbelen aan het gras.



Wat een lievertje he??

Groetjes Gerda