29 april 2024, 06:38:10

geelwang overleden. 5 dagen oud

Gestart door Anita1, 2 mei 2005, 17:13:56

« vorige - volgende »

Anita1

ik ga nu twijfelen of de 2e het ook wel gaat halen.. :-\
ten eerste vind ik die elstein lamp waardeloos die van 60 watt
was 27 graden vanmorgen in de couveuse.en ik had de lamp extra helemaal op de couveuse gezet.kon niet lager...
zit in zo'n hangfitting. zo'n ijzeren.is een spiarelen lamp van wit ijzer zeg maar van de rimo.
maar goed het is niet de warmte of kou wat hem opbreekt.het is lucht in de krop denk ik.
hij slaapt nu
krop was mooi leeg.dus we kijken wel verder.heeft lekker pap gehad.
knuff anita

Kirsten

Hoi Anita,

Ik duim hard voor je meid, je doet er alles aan en heb veel waardering voor je hoe je het allemaal doet.
Ik hoop dat deze kleine het gaat redden.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

dio

de temp is sowiezo te laag voor zo,n kleintje

Anita1

6 mei 2005, 10:10:27 #48 Last Edit: 6 mei 2005, 10:24:33 by Anita1
ja hallo dio dat weet ik ook wel.zet het hier niet voor niks neer.
de temp.is nu 33 graden hoor.
anita

Riny

6 mei 2005, 10:53:44 #49 Last Edit: 6 mei 2005, 12:13:47 by Riny
Hoy Anita
Ik gebruik altijd een gewone warmtestraler,een einsteinlamp ken ik niet misschien is het wel het zelfde?
Mijn warmtestraler is 60watt.En daar wordt het vlot 33 graden bij.
Ik heb er dan ook nog een dimmer tussenstaan zodat ik de warmte kan verminderen naar gelang ze ouder worden.
En wat die lucht in het kropje betreft dat heb ik je vanmorgen al verteld maar schijnbaar geloof je me niet.Anders moet je Dr Feld  vragen wat die erover zegt.
Groetjes Riny :D :D :D

Anita1

 ;D zeg riny!!!!
heb ik gezegd dat ik je niet geloofde??
geen gekke dingen erbij halen hoor!
ik was gerustgesteld zei ik jou nog!
dus niks feld bellen.
knufff anita

boezempje

hai anita'


heel jammer dat de kleinen het niet heeft gehaald zeg,en je doet nog zo je best pppfff niet eerlijk soms zeg,
maar ik vindt het super super knap van je wat je doet,toppie hoor meis.

en riny anita  is altijd blij met  goede raad dat weet ik zeker.
en ik denk wel dat ze je gelooft maar als je er zo voor staat als anita dat je van alles wil doen en denkt,
dus geen feld voor haar ze kan het weet ik zeker,

kuss en succes mokkel
essie



Tara

Citaat van: dio op  6 mei 2005, 09:50:07
de temp is sowiezo te laag voor zo,n kleintje


Moet jij eigelijk altijd negatieve kritiek geven?
Ze wist het dat het te laag was en deed er al alles voor en toch, toch moet je het nog eens Anita in de oren knopen, denk je dat ze het nog niet moeilijk genoeg heeft?

In elk geval, Anita, hoe gaat het nu?

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Essie en Anita
Ik bedoel ook alleen maar over die lucht in de krop en als je bang bent dat je kleintje het daardoor niet haalt,kan die man je het beste geruststellen.,
En dat heeft niets te maken met kunnen.
En we zitten allemaal in een stress situatie hoor Essie,ook al schrijf ik niet alles op het forum neer.
Anita ik heb het  na gekeken ik gebruik dezelfde lamp als jij,misschien is ze kapot want bij mij wordt het wel 33 graden met 60 watt.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Tara

Hoi Anita,

het wordt ook warmer in zijn omgeving als je die wat meer afsluit waar de lamp staat, bijvoorbeeld een kussentje op leggen ofzo, heb ik ook bij de uk hier ;). Helpt hoor.
Helpt ook voor eventuele tocht, maar hij kan hier moeilijk tocht vatten :).

Groetjes, Tara

dio

hoezo geef ik altijd negatieve raad het is de tweede keer dat ik wat zeg en tsja als jullie altijd alles  negatief opvatten en het van belang is hoe je ervoor staat of als er stress is je anders reageert dan weet ik het wel vandaar dat mensen niet meer durven reageren want als je maar iets in de verkeerde richting zit

o god dan is het hek van de dam las het al eerder iedereen moet hier oogkleppen ophebben want je mag idd alleen maaaar aaaaaah en ooooooh zeggen


Tara

Hahahahhaa nu lig ik echt in een deuk Dio je zegt precies de woorden van iemand anders na wahahahah, doe zo voort ;)

Ik vat het niet verkeerd op, maar jij legt het gewoon nog eens (kortaf dan nog!) dubbel en dik neer op Anita, denk je dat dat leuk is voor haar terwijl zij er alles voor doet?

Ik begrijp jou ook wel, het was idd te weinig, maar dat wist ze.
Je kon het toch ook een beetje minder kortaf gezegd hebben lijkt me :-X

Anita1

 ;D het gaat super met knuffie.hij/zij weegt 10 gram.
zo en ik ben best een beetje trots..want het is mn 1e keer dat ik vanaf dag 1 handopfok doe.
en ach heb maar kritiek.als je beter leest,dan zal je inzien dat die kritiek niet nodig hoeft te zijn.maar ik kan er tegen hoor.
voor mij staat dat kleintje voorop.en ik doe alles op mn gevoel.en het werkt al 5 dagen.
de temperatuur is goed nu.32 graden.
ligt lekker onder een knuffel.
en nog een gezellige tweetyhandoek eronder.
vandaag gaat ie verhuizen naar de woonkamer.
daar is de temperatuur contant hetzelfde.op zolder wisselt die erg door het gebruik van water e.d boiler,wasdroger enz.
dat is de reden dat de temperatuur niet konstant blijft.
dus op naar e woonkamer.veeel gezelliger.
william gaat zo een gat boren voor de haak
knufff anita

Tara

Hoi Anita,

supere beslissing zeg dat ie naar de woonkamer komt, dat wordt echt goed, voor jullie, en voor het kleintje !

Groetjes, Tara

Anita1

 :-\ het gaat best wel goed..maar ik vind m wat minder levendig.en hij houd de hele tijd de kop omgoog,en zijn kropje leegt mij te langzaam
ik heb nu wat meer yakult door de pap gedaan.hopelijk gaat het zometeen beter.
knuff anita