18 juni 2025, 23:25:04

Huize Heksenketel

Gestart door jacksmama, 2 mei 2005, 08:48:17

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi,

Oh arme Thun, wat zal hij geschrokken zijn zeg.
Ja als je vogels eruit zijn ben je echt beide ogen en oren nodig hoor, want zo zie je maar een ongelukje zit in een klein hoekje.
Maar gelukkig zat kleine Thun daar in en heb je hem gevonden, maar vraag niet hoe  :-X
Gelukkig mankeert hij niks.

Groetjes,

Natas

jacksmama

FF snel ene berichtje..

Het gaat heir lekker..we hebben nu vakantie dus alle aandacht voor de valkjes.

Maar even een vraag:

Pino lijkt al te ruien...is dat normaal? ze is pas een kleine 4 maanden...lijkt mij wat vroeg.

Iemand die het weet?

Binnenkort weer foto's, maar we zitten nu druk in de kermis hier...

Christa & de Rest, met 5 pasgeboren poesjes
Christa & De Rest

Christine

vijf pasgeboren poesjes??? ooooh toch lief ik weet niet van wanneer ze in de rui zitten en dat zal ik dan ook binnen drie maand ofzo ondervinden als ze al kunnen ruien na 5 maand

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Tinco heeft de afgelopen paar weken ook flink wat donsveertjes verloren, dus ik denk dat dat wel normaal is. :)

Lin

Hey,

Leuk kermis wij hebben net gehad in Hippolytushoef en ik ga vanavond naar wieringerwerf. Maar gefeliciteerd met de geboren poesjes. Maak je daar ook een foto van?? en die donsveertjes is vrij normaal hoor, dat lees ik heel veel over jonge valkjes.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Arno

Hoi Christa & de Rest

Pino is er vroeg bij maar kan geen kwaad hoor
Hoe is het met de voilere van eric heeft hij hem al bij elkaar gesprokkeld?
Groetjes arno
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

jacksmama

Hoi Arno..

de voliere staat nog even in de koelkast... het bollen pellen heeft niet lang genoeg geduurd en het werk op de kermis was ook behoorlijk teleurstellend. Dus Eric gaat nu op jacht naar een leuk zaterdagbaantje......

Foto's van de poesjes plaats ik natuurlijk ook....maar dan moet ik even wachten tot mamapoes even een rondje om is.....

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Rianne

Ik ben benieuwd naar de jonge poesjes... wil zelf ook graag een nestje bij mijn kat maar ze is nog niet helemaal gezond.

jacksmama

Nou hier komen ze hoor..de poesjes uit eigen kweek...

Vijf kleine hoopjes hulpeloosheid..

mijn favorietjes

ma blijft natuurlijk erg waakzaam

Best vermoeiend, poseren,  als je nog maar 5 dagen oud bent...

Etenstijd..

Christa & De Rest

Rianne

Owww wat lief!!! Zwarte katten zijn erg mooi, mijn vader heeft er 1 en die is zooo lief. Ik dacht meteen 'een witmasker' toen ik het katje ernaast zag haha :)

Lin

Ach ja wat lief!! Ik heb wel 10 nesten op zien groeien maar elke keer blijft het mooi!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Schattig he? Ik ga over 2 weekjes een paar dagen naar mijn zusje toe, die heeft nu ook een nestje van 4 en zijn dan net in de leuke leeftijd dat je met ze kunt knuffelen en spelen ;D

Is weer eens wat anders dan valkjes knuffelen....stttt dat ze me hier thuis niet horen want dan ben ik nog niet jarig  ;)

jacksmama

Nou ik doe er nog een paarvan de poesjes hoor......Thun en Pino zijn namelijk niet in de poseer mood....

Help...laat me los!!

KNUFFEL!!

ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz

Een kluwen katjes:

Overigens begint Thun nu wel heel vervelend te worden: telkens als ie los is valt ie de heren aan...die hebben inmiddels een dusdanig beschadigd ego dat ze hem op marktplaats willen zetten.......

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Roosje

Nee toch :o Lief de fotos van de katjes, had ik even gemist :)

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's van die donsjes (en dan ditmaal niet van de valkjes). Wij zijn ook katteliefhebbers hier, vandaar Gizmo! Maar die jonge poesjes zijn wel heeeeeel aandoenlijk, met name die laatste paar foto's....smelt......

Dat Pino al wat donsveertjes verliest, is heel normaal hoor. Chara bij ons verliest onderhand ook al een half dekbed....!!! ;D ;) en zij is ook nog heel jong.

Groetjes,
Petra