6 augustus 2025, 05:44:16

Huize Heksenketel

Gestart door jacksmama, 2 mei 2005, 08:48:17

« vorige - volgende »

Wilma1

Ahhhhhhhhhhhhhhh  :o ;D :D :D :D mini Dusty  :P :P :P LIEEEFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Citaat
Hoi nieuwe mamma,

Ik ben nu al bijna 4 weken. Morgen is dat, om precies te zijn. Ik zie dat je een hele lieve mamma bent. Voor je gezin, Pino en Thun en voor de valkjes van Wilma. Ik vind je nu al een lieve mamma dat je die valkjes opvangt.

Dag lief klein ding, wat leuk dat je even komt langs komt. Word maar snel groot en sterk dan kun je kennis maken met de rest hier.
Maar neem je tijd , kleintje... ik kan nog wel wat geduld opbrengen.

Zucht... tis weer net of ik er een baby bij krijg.... maar dan zonder maagzuur, misselijk zijn en andere kwaaltjes ....

Maar als je dat koppie ziet ...... dan word je hart toch alleen maar groter en blijer ...... :-* :-* :-* :-*

Hier gaat het verder super met onze leenkids:

Gister is de douche erbij ingeschoten, maar ... hebben ze heerlijk geknabbeld aan een trosgierst.. zelfs Koko at het uit mijn hand.

En Jack oefent "papagaaitje leef je nog" met hem... Koko fluit en Jack zingt .. een duet voor twee.

Straks gaan we de kerstboom neerzetten.... ik denk dat ik ze dan maar even loslaat als er nog geen ballen inzitten .. hihi.. kunnen ze wennen.

Tot later.....

Christa & de Rest

Christa & De Rest

Wilma1

;D Al aardig gewend dus, heerlijk om te horen en als Koko je heeft "gescreent" en je valt in de smaak dan durft ook hij wat dichterbij te komen  :D ;) En "papagaaitje leef je nog" is een overblijfsle van Goofy, die is er mee begonnen en de rest nam het gemakkelijk over. Koko fluit het meestal met de vleugels wat bol en zich geheel langmakend. Samen met Jack moet dat toch erg leuk klinken  :D

Lekker sproeien met water, vinden beiden HEERLIJK en de vleugels gaan dan helemaal wijd en ze draaien net zo lang tot elk veertje nat is hoor :D

Wat kinderachtig  ::) dat ze niet in een ballenboom mogen vliegen  :-\ ;D ;D ;D juist DAT vinden ze mooi ....al die kleuren  ;) Ik had ze juist verteld, dat ze vlak naast een mooie kleurijkeboom kwamen te wonen  :P :P :P

Ik heb ooit een "levende boom" gehad, 3 jaar geleden met 2 kittens ....die liepen door de hele boom heen  :o :o en sliepen er zelfs in. Wonderbaarlijk is de boom al die tijd blijven staan  :o en er nagenoeg niets uitgevallen. Vaak schrokken mensen die op visite waren, als ze de boom zagen bewegen....leuk om natuurlijk NIETS te zeggen  ;D

Jouw kleine nieuwe baby wordt een superlief vogeltje, Dusty is dat ook en met de weken zie je hem mooier van kleur worden....zilverachtig!!!

Veel plezier met optuigen!!!
;) :D :D :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Christa,

heb je al een naam?? :D

Lin

Leuk dat je het bezoekje van je witmaskertje leuk vond. Leuk dat je ook over je leenkids veel schrijft.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Bedankt, je weet wel waarom!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Dank je wel, Wilma. Maar ik vind het iets normaals hoor.. in nood help je elkaar..

Het gaat hier verder prima

Kiki en Koko zijn behoorlijk rustig nu.. 's avonds is het wel feest hoor... dan heeft Koko het hoogste woord....grinnik..

Gister wilden ze de kooi niet uit... geen zin ofzo.. maar het was hier ook wel erg druk, heeft ws ook wel geholpen.

Eergister waren ze wel ff lekker aan de fladder... boven op de kast , op de dozen vinden ze geweldig intressant.

En dit plekkie hebben ze inmiddels ook gevonden....

En nog steeds geen fatsoenlijke naam gevonden voor mijn prutske....... :-[

Christa & de Rest
Christa & De Rest

jacksmama

13 december 2006, 12:53:35 #397 Last Edit: 13 december 2006, 13:24:36 by jacksmama
nou met Koko en kiki gaat het errug goed hoor en met dat zingen gaat ook goed; hij neemt snel dingen over hij zingt al vader jacob en doet graag fluiten naar de mooie dames en heeft soms een id crissis want hij doet zelfs een cavia na :)

groetjes eric
Christa & De Rest

jacksmama

Eric bedoeld dus : papegaaitje leef je nog..

best moeilijk hoor , al die liedjes... grinnik...
Christa & De Rest

Wilma1

Hij houdt jullie in ieder geval bezig  ;D jullie raken er " de kluts door kwijt"  ;D ;D ;D ::) :P

Zijn ze de boom nog niet ingeweest ???

Leuk ze zo hoog te zien zitten en het lijkt als vertrouwd voor ze  :D ..Fijn dat ze zicht netjes(rustig) gedragen  ;) Ik had niet anders verwacht van ze, het is mijn allereerste koppel, uit de dierenwinkel gered van aparte verkoop....

Door overlijden van de eigenaar heeft de familie ze daar gebracht  :-\ en waren ze "gedoemd" uit elkaar te worden gehaald  :'( ......ik kwam op het juiste moment tubbifex kopen  :D voor de vissen en kom er met 2 valkparkieten uit  :o ben trots op ze, ze zijn supervalkjes!!!!

EN de tubbifex niet te vergeten  ;D het gezicht van Piet zal ik ook nooit vergeten  :P Zo is OOk onze Binky binnen gekomen, naar de tandarts , ff op de koffie bij mijn schoondochter, toen plots bij de buren binnen, korte babbel en MET kooi en valkje erin naar huis toe  ::)

Ik mag nu alleen nog ergens heen als ik BELOOF alleen met de "afgeproken" dingen thuiskom  ;D ;D ;D ::) GEK HE??!!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Jullie hebben het druk, om 's nachts achter Kiki en Koko aan te moeten omdat zo ZOOOOOO rustig zijn en lekker in de kerstslinger gaan slapen  ;D ;D zodat ze worden vergeten  :o ;D Had ik toch slopers en herrieschoppers moeten geven aan je  :P

"Helaas"  ::) heb ik die niet :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Haha.. ajb zeg.. ik vind ze heerlijk zo...

Ik heb ff geknutseld met mijn kerstkaartje:

en met de verse uk natuurlijk

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Wilma1

14 december 2006, 19:39:18 #402 Last Edit: 14 december 2006, 20:11:56 by Wilma1
 ;D :-* Wat een leuke boom met valkjes en de baby ???

krijgt ie wel een naam voor de kerst ???  ::) :P

Noël ???

;)   

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ik zag je kerstkaart bij Nieuws al staan. Leuk gedaan en ook meteen je toekomstige valkje erbij gezet. Voor de kerst is het valkje al zelfstandig denk ik.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

jacksmama

Wilma;
tuurlijk krijgt Baby een naam... Baby is ff de werktitel nog...
Meestal komt er pas een naam in me op als het beestje in levende lijve zie en meemaak....Hij/zij is ook nog niet helemaal af...grinnik.

Linda, tuurlijk gaat ie er meteen bij,.. hij hoort nu al bij ons hoor!

Voor kerst al??? Ieks .. da's al snel .. ik weet niet of het gaat lukken om hem dan al op te halen.. ik heb namelijk volgende week een jarige.. die moet trakteren  en een partijtje geven.... ?!?

Daar moeten we maar even een goede afspraak over maken ...OK?

Hier verder alles weer bij het gewone.. vogels zijn aan elkaar gewend en wij aan de vogels ..

Back to business dus...( om te beginnen Koko leren om papagaaitje leef je nog fatsoenlijk af te maken.... :P :P)

Christa  & de Rest
Christa & De Rest