7 mei 2025, 20:35:31

Mijn eerste Jonkie

Gestart door breezer, 2 mei 2005, 22:36:53

« vorige - volgende »

breezer

2 mei 2005, 22:36:53 Last Edit: 2 mei 2005, 22:42:57 by breezer
Hiep Hiep Hoera

Ze is geboren mijn eerste jonkie ik denk vandaag want ze had haar eitandje nog, ik weet niet hoelang zoiets blijft zitten namelijk.

Het wordt een lutino popje want ze heeft rode oogjes, vader is wildkleur split ino, bont en moeder is wildkleur split bont.
Tis voor hun de eerste keer dus ik hoop dat het allemaal goed gaat. de foto is nog niet zo heel duidelijk er komen snel betere.

Wat vinden jullie van dit schatje?

Groetjes Ramona

Tara

Hoi,

gefeliciteerd met je eerste kleintje, spannend is dat he :).
In elk geval, dat tandje blijft best lang zitten hoor, meer dan tien dagen vaak, dus ja :).
Maar zo oud zal het zeker weten nog niet zijn ;D
Kan ook van gisteren zijn :).

Groetjes, Tara

breezer

hoi Tara

Bedankt voor je berichtje, ik dacht gisteren ook iets te horen in de kooi, maar mijn vriend zei dat wil je gewoon horen  ;)het zal nog wel niet, vandaag toch ff gekeken en ja hoor daar lag er ééntje echt super dan kijk ik morgen weer of er weer een jonkie bij ligt gewoon ff iedere dag kijken nu, ook of het voeden goed gaat.

Tis echt super zeg wauw...  ;D

Groetjes

margreet

hallo Breezer,

Van harte hoor met je eerste jonkie, komen er waarschijnlijk nog wel meer. Geniet er maar van

groetjes Margreet

trienke

Gefeliciteerd met je eerste jonkie

En over dat eitand ik heb gelezen dat ie tussern 12 dagen en 27 dagen gaat afvallen.

Heb namelijk een boekje over valkparkieten en daar staat echt van alles in.

Veel succes verder.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Ramona
Gefeliciteerd met je allereerste jonkie.
Ik hoop dat het een mooie en gezonde valkparkiet wordt,maar dat zal wel met jou goede zorgen.
Groetjes Riny :D :D :D