10 mei 2025, 14:49:56

kiki in de regen

Gestart door margot, 9 juni 2003, 02:29:08

« vorige - volgende »

margot

hier een plaatje van kiki die in de regen zat vanmiddag ,
het was zo grappig hij gaat dan helemaal plat zitten met de vleugels wijd ,en dan helemaal bol ,
maar als ik hem met de plantenspuit doe dan doet ze dit dus niet ,hoe komt dat '
ik spuit al heel zachtjes en dan een eind van haar vandaan ook nog
hier onder een foto van haar in de regen
groetjes Margot en kiki

Tara

Hoi Margot,

is Kiki gekortwiekt ofzo? Ze zit zo heel liefjes buiten. ;D

Niet alle valkjes reageren ook zo met de plantenspuit, de mijne ook niet allemaal, velen wel, je moet namelijk de plantenspuit op nevelstand zetten en dan spuit ik altijd zoals de regen valt, dus naar omhoog zodat het op hun belandt. Dat vinden ze echt superheerlijk en vertonen ze ook dat gedrag :).
Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Margot,

Leuke foto trouwens maar vlieg ze nooit weg?????

Als ik mijn valkjes douche met de plantenspuit op nevelstand doen ze wel zichzelf helemaal bol maken met de veertjes.
Misschien moet je niet echt op je valk richten want omdat ik er 3 te gelijk aan het douche ben spuit ik de nevel een beetje omhoog over de kooi zodat ik zeker weet dat ze alle 3 ervan kunnen genieten.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kolkkie

Hoi Margot,

Vliegt Kiki niet weg dan?

Het is wel een heel erg mooi gezicht overigens.

Einstein vind het lekker, die gaat zelfs met haar kont wiebelen  :o tijdens het natsproeien 8). Voor Coco is de wereld niet groot genoeg zodra hij nattigheid voelt. Die is meteen foetsie.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

luukluuk

bedankt alle voor de tips ,ik ga het zeker doen
en Kiki vliegt niet weg ,ze kan nl niet vliegen ,ze kan een beetje vliegen alleen maar van hoog naar laag ,ze was al gekortwiekt toen we haar kochten op marktplaats ,en nu kan ze nog steeds niet vliegen ,ik weet niet ,of ze het ooit weer zal kunnen ,ze is nu wel in de rui en dan moeten de veren weer aan gaan groeien ,maar er zitten ook best voordelen aan zo als ze nu is hoor  :)
ze kan niet weg buiten ,en zit dan lekker buiten haar kooi op een tafel ,en soms gaat ze mee een blokje om ,en ik denk dat ze niet beter weet
verder heb ik ook nog een zoon van 2 lopen ,en die heeft hiervoor ook ons tamme parkietje laten wegvliegen ,dus zo erg vind ik het niet dat ze even niet vliegt ,maar eens zal ze weer vliegen hoor ,dat weet ik wel
groetjes Margot en kiki