27 april 2024, 19:28:25

kopje ondersteboven

Gestart door Barbara, 15 april 2003, 20:23:54

« vorige - volgende »

Barbara

Hoi allemaal,

ik heb niet echt een vraag, maar een leuke foto waarop Dimi zijn kopje helemaal ondersteboven tegen het (kale) hoofd van mijn vriend aan duwt. Hij deed dit laatst voor het eerst en ik zou het wel grappig vinden als iemand het gedrag herkent. Hij houdt niet van kopje kroelen, maar dit lijkt er toch wel een beetje op....


Kolkkie

Hoi Barbara,

Coco doet dit bij mij ook :). Hij wil dan gekriebeld worden. Wat zijn die beesten eigenlijk gek ook he? Misschien doet Dimi het uit nederigheid, net als Japanners buigen naar elkaar :D :D.

Groetjes.

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

15 april 2003, 20:42:55 #2 Last Edit: 15 april 2003, 20:43:28 by kolkkie
Hoi Barbara,

Nog ff een vraagje. Heb je het al eens geprobeerd om te kriebelen als hij zijn kopje naar beneden deed? Zo ja, wat deed Dimi dan?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Barbara

Ik was foto's aan het maken, maar als hij het nog eens doet, probeer ik het! Wie weet gaat ie het dan eindelijk waarderen  :)

Kolkkie

Ik hoop het wel voor je. Misschien wordt het net zo'n grote kriebel bedelaar als Coco. Misschien ga ik voor Coco wel eens een kriebelmachine ontwikkelen :D :D. Elke keer al ie bij mij zit, zit ie te smeken om kriebels :D ;D.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

[shadow=limegreen,left,300]Hoi,

Jaco (lutino) doet dit ook.
Vooral als je zelf op de bank hangt en hij bij je zit.
Dan doet hij zijn koppie omlaag, en kriebelt zich zelf.
Ik zag dat een keer, en d8 van, ik probeer er eens met mijn hand bij te komen. Dat was de eerste keer, dat Jaco geknuffeld werd, en hij vond het heerlijk.

Groetjes Angelique
[/shadow]

Barbara

Hallo Kolkkie en Angelique,

Dimi heeft het nog niet opnieuw gedaan, maar hij heeft ook nog niet lang op mijn vriend zijn hoofd gezeten, blijkbaar vindt ie dat de geschikte plek om zichzelf te kriebelen  :D Het zou leuk zijn als hij het nog eens doet als ik het zie, en dan ook nog eens gekriebeld wil worden door mij!

Mirjam-Moniek

Ik heb een balletje aan een touwtje in de kooi hangen en Jimba zorgt ervoor dat die heen en weer gaat. Dan houdt hij zijn kopje er tegenaan en aait het balletje zijn kopje. Het is heel schattig om te zien en ik vind het ook wel slim bedacht van hem. Alhoewel hij het waarschijnlijk per ongeluk heeft uitgevonden, maar goed.

Kolkkie

20 april 2003, 17:47:23 #8 Last Edit: 20 april 2003, 17:47:53 by kolkkie
Hoi,

Coco gaat ook vaak met zijn koppie langs mijn neus vlijen. Zo geeft hij aan dat hij grkriebeld wil worden. Het lijkt dan vaak alsof hij zich zelf kriebeld. Het liefste moet ik nog met mijn hoofd gaan schudden ook, zodat mijn neus een veredelde vinger wordt. En dan nog gaan bijten ook als het niet goed is   :'(.
Bij mijn vader gaat hij in zijn oren bijten :D. Om zo gekriebeld te worden. Ik zal wel ff kijken of ik of mijn vader een foto kan maken van dit tafareel en dat ik het dan upload. Het is wel een grappig gezicht.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Barbara

Dimi laat zich ondertussen volop kroelen, in navolging van zijn nieuwe vriendinnetje, handig dat na-apen  :) Ik denk dat dat kopje ondersteboven doen een poging was om zichzelf te kriebelen. Nu hij heeft gezien dat mensen dat ook kunnen, vindt ie het geweldig en hebben wij nu lamme vingers van het kroelen en kriebelen van 2 aanhalige valkjes  :D

Kolkkie

Heb er ook een foto van kunnen maken. Zal hem zsm hier neerzetten.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Barbara,

Ik heb nu een foto daarvan, maar hij is niet echt scherp.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Nog een andere leuke. Hij is ook niet zo duidelijk. Heb ze 's ochtends met mijn duffe kop gemaakt. Ik werd wakker van het getik van Coco op het nestkastje. Toen deed hij zijn kopje omlaag en deze met de vlegels.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Ik zou dat ook wel willen hoor. Lekker kroelen met
mijn valkjes.
Helaas vertrouwen zij de boel nog niet en mag ik
er "liever" niet aankomen :-)
Komt tijd komt raad.
Gr. Ellen ........................en kroel ze.....:-))

Kolkkie

Met dat kroelen/kriebelen komt het wel goed hoor. Dat is 1 van Coco's verslavingen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006