6 augustus 2025, 00:55:10

Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

hoi Mandy

Ze is echt super mooi geworden, bedankt voor de up date.
Helaas gaat de verkoop nog steeds niet erg super.
Kennis die een dierenwinkel heeft (zonder dieren) verwijs wel mensen naar mij, maar krijg meestal geen reaktie.
Toevallig belde er iemand vanmiddag vor een valkje, maar die zocht een jong valkje van 6 weken en die heb ik nog niet.
Ik heb vooral teveel aan mannetjes zitten.
Ik hoop dat er toch nog mensen een valkje zoeken.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Riny

Hoy Diana
Kijk eens wat Gerda een mooie foto gemaakt heeft van het valkje wat ik bij jou heb gehaald.
Is het geen beauty?
Groetjes Riny :D

Olga en Hans

Hallo Diana,

Heb vanavond in een grote lijn jou verhaal van je valkjes gelezen  :) en wat een hoop mooie jonge  :D.
Je hebt er inderdaad nog wel een paar zitten en hoop voor jou dat je er nog een paar kan verkopen, zodat je dit jaar weer nieuwe nestjes krijgt  :D.
Heel veel succes.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

moonwitch (diana)

Hoi Riny
Gerda heeft inderdaad een hle mooie foto gemaakt zeg.
Wat zijn de parels zo mooi net of ze een gebreid truitje aan heeft ;).
Bedankt voor de mooie foto.

Hoi Olga en Hans
Leuk dat je mijn verhalen door hebt gespit, en ja ik heb er nog steeds teveel zitten, en best wel mooie valkjes.
Hopelijk zijn er dit jaar mensen die oudere valkjes willen hebben om mee te kweken.
Ik ga binnenkort voor een adv. op markplaats zetten en hopelijk reageren er dan mensen op.
Groetjes diana

R.I.P. Boomer 15-11-06

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Vandaag foto´s gemaakt en een nieuw foto programma geprobeerd, hopelijk is de foto een beetje duidelijk.

Zo dat waren een paar foto´s om te kijken of het allemaal werkt.
Groetjes diana

R.I.P. Boomer 15-11-06

moonwitch (diana)

Hoi

Nog gauw een foto gemaakt en bewerkt naar kleiner formaat,
ikzelf vindt deze foto best wel een goeie aktie foto.

groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Olga en Hans

Hoi Diana,

Mooi foto's van ook mooie lieve valkjes  :). Hopelijk kan je nog wat valkjes verkopen. Met ons koppeltje gaat het nu goed en wil er geen meer bij doen, hoewel we hele mooie bij jou hebben zien zitten  :D.
Veel succes met de verkoop van je valkjes.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Hoi Diana,

Mooie foto's, ze zijn gelukt!!

Maar jeetje hoeveel valkjes heb jij wel niet??  Ik zag ook nog andere parkietachtige.  ::) Gezellig hoor zo veel, alhoewel ik begrijp dat je er een paar nog wilt verkopen.  :)

Succes met de verkoop.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

moonwitch (diana)

Hoi Olga en Hans

Ja ze zijn wel aardig gelukt he, die foto´s, ik wou wat aktie foto´s maken van vliegende valkjes, maar iedere keer als ik klikte waren ze al over gevlogen ;D.
En ja ik hooop dat ik er straks toch nog meer kwijt raakt.

Hoi Caroline

Leuk dat je ff kwam kijken.
Ik heb 2 barnardparkieten erbij zitten allebei van verschillende kwekers vandaan, was de bedoeling dat het een koppel was, maar ik denk dat het of 2 popjes of 2 mannen zijn.
Ze kunnen heel goed overweg met de valkjes, dus daarom laat ik ze erbij zitten, het zijn leuke gezellige vogels.
En ja ik heb veel te veel valkjes zitten, heel veel jongen van vorig jaar, dus hopelijk zijn er nog mensen die vers bloed zoeken.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Christine

Wat een prachtige foto's vooral die actie foto is super lief!! Maar wel veel valkjes!! Bof jij even :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

moonwitch (diana)

Hoi

Wat kan een mens naar dromen zeg.
Ben al niet zo fit, maar sliep ook nog een slecht, en half wakker en half slapend, denk je dat je een valkje hoort roepen.
Dan ga je er over dromen dat er opeens heel veel valkjes van de buiten voliere binnen zitten, en dat er nog maar een paar in de voliere zitten, en dat je er nog veel meer kwijt bent.
Zogenaamd door iemand laten wegvliegen.
Het strormd rond het huis, de poort is er uit en het kleine schuurtje is verdwenen, kortom het is een grote puinhoop rond het huis.
Wat kan een mens raar dromen, en toch wordt je wakker met een naar gevoel alsof het echt gebeurd is, omdat je half wakker was en een vogel hoorde roepen.
Eenmaal opgestaan toch maar gauw gekeken, en gelukkig is alles normaal zoals het hoort te zijn.
Maar ik ben wel moe nog, door al dat dromen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Rianne

Nou, soms droom je zo vreemd dat je nog vermoeider bent dan voor je ging slapen. :-\

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Vandaag 4 wildkleur valkjes verkocht.
Ver onder de prijs voor zulke mooie valkjes, maar ja ik moet wel wil ik er vanaf komen.
En nu de rest nog, moet toch zekers nog zo´n 15 valkparkieten kwijt.
Voornamelijk wildkleur mannetjes
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Lin

Hey,

Wat fijn dat er weer een paar weg zijn. Loopt het een beetje de advertenties op marktplaats en op deze site?

Met Kashira gaat het prima!  Ze is onafscheidnelijk van Kaiyo en ze kroelen constant. Jammer dat Kaiyo nog iets te jong is anders waren we in mei begonnen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Diana
Jammer dat je 4 valkjes ver onder de prijs weg hebt moeten doen.
Maar ja je hebt de plaats toch nodig ,want het broedseizoen zit er weer aan te komen.
Ik ben zeer tevreden over het valkje wat ik bij je gehaald heb,daarom nog wat foto's.
Een heel klein beetje sluikreclame ;D
Groetjes Riny :D