5 juni 2024, 04:57:25

Wie weet een goede volierebouwer?

Gestart door Suzanne, 8 april 2005, 15:06:06

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Ik ben me een beetje aan het orriënteren ivm een nieuwe voliere. Ik denk dat ik nu een aluminium (buiten) voliere wil. Ik weet nog niet of ik laat bouwen of zelf in elkaar ga zetten (heb geen idee wat de prijzen zijn). In ieder geval vroeg ik me af of iemand een goed adres weet in Noord-Brabant.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Kirsten

Hoi hoi,

Ik weet wel een adresje waar wij ook onze benodigdheden gehaald hebben. Hij is relatief één van de goedkoopste. Ik moet het alleen even opzoeken of aan mijn vriend vragen(die is er zelfs nu aluminium aan het halen ;D) Het zelf maken blijft het goedkoopst en is opzich ook goed te doen.

Ik kom erop terug

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Suzanne

Hoi Kirsten,

Heel graag  ;D. Mijn man kan het eventueel ook zelf (de houten voliere heeft hij ook zelf gebouwd  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

supervalk

Hoi Suzanne,

Rico's voliere in Vroomshoop is ook een prima adres voor benodigheden om een alu voliere te maken. Is tot nu toe één van de goedkoopste in losse materialen. Ik weet het is een eind weg van Noord Brabant maar in overleg komt hij het thuisbrengen. Ik heb daar zelf ook mijn spullen vandaan en ben zeer tevreden over hem. Ook kun je bij hem hele panelen bestellen. Wil je meer info hoor ik het wel.

gr. Martin

Peter


Kirsten

Hoi Suzanne,

Ik heb het even nagevraagd en hij heet Tom Donhuysen,
woonachtig maaren-kessel, tel 0412-479744
0626638621, tom.donhuysen@hetnet.nl
Hij heeft geen website, maar je kan er complete volieres kopen, maar ook alle lossen onderdelen,. Zeer sympathieke man en wij hebben alles er vandaan. Je kan snel terecht en geeft je goed advies.

Succes ermee en laat nog even weten als ie staat ;D
groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Suzanne

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties. Hier kan ik wel wat mee  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

joan

Ik heb hemm ook bij Tom gekocht , goede service en prima kooi. zeker een aanrader