23 mei 2024, 06:24:28

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Mandy op  9 april 2007, 19:39:07
Jeetje die lijken inderdaad op elkaar. :o
Ze zien er weer toppie uit. ;)
Vervelend dat er en valkje terug komt, maar hopelijk lukt het heropvoeden. :)
Dus over een poosje toch nog een kweekronde proberen? ;)



Yep, Nessa en Dazzle zijn beide jongen van jou Pino die helaas weggevlogen is bij je  :'( Het valkje blijft nog even bij haar baasje en proberen haar toch nog een maandje te heropvoeden na aanwijzingen van mij. Lukt het niet dan kont ze na mijn vakantie terug. Ja, als ik genoeg aanvragen krijg laat ik mijn primroosjes en mijn fallows een ronde doen, maar ik denk sowieso mijn primroosjes, want ik moet zelf nog een pop hebben  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zo, weer even een fotoupdate. Ik kan nog even van ze genieten, want ik denk dat volgende week ze helemaal zelfstandig zijn en zullen ze naar hun nieuwe baasjes gaan  ;D

Drie op een rij :





Poemba, gisteren vloog hij / zij ineens op om heel netjes boven op de lamp te landen  ;D



Goofy



Yellow

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Wauw, ze zijn echt mooi uitgegroeid! :D
Nog even genieten en dan lekker (eventjes) rust! ;D
Knap dat Poemba zo goed op de lamp landde zeg, Purrel maakt met d'r drie jaar nog af en toe een lompe noodlanding... :P
Groetjes,
Marije

Marc van de Kuifjes

Zijn Skippy en Fikske dan ook familie van elkaar, of zie ik dat verkeerd?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Yep, wel verre familie, maar ze hebben dezelfde opa  ;D Ze zijn dus eigelijk nicht en neef  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marije, P&S op 11 april 2007, 15:50:23
Wauw, ze zijn echt mooi uitgegroeid! :D
Nog even genieten en dan lekker (eventjes) rust! ;D
Knap dat Poemba zo goed op de lamp landde zeg, Purrel maakt met d'r drie jaar nog af en toe een lompe noodlanding... :P
Groetjes,
Marije


Idd nog maar even genieten, want dit nest is echt geweldig !  ;D ;D ;D Ze hebben zo'n leuk karakter, ook al zijn ze lekker druk. Ze vinden het heerlijk om lekker bij ons te zitten. Gaat dus erg goed !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

Hoi Karin,
ik vond net deze advertentie op MP...
klik hier
Is het een valkje van jou?
Groetjes Saar :-\

Karin

Citaat van: Saar op 11 april 2007, 23:36:28
Hoi Karin,
ik vond net deze advertentie op MP...
klik hier
Is het een valkje van jou?
Groetjes Saar :-\


Hoi Saar,

Gelukkig geen valkje bij mij vandaan, wel de foto van mijn website gepikt. Maar ja, als het weggevlogen is zie ik het maar als een goed doel, ik denk dat ze geen foto van het valkje zelf hebben.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 12 april 2007, 18:01:39
Citaat van: Saar op 11 april 2007, 23:36:28
Hoi Karin,
ik vond net deze advertentie op MP...
klik hier
Is het een valkje van jou?
Groetjes Saar :-\


Hoi Saar,

Gelukkig geen valkje bij mij vandaan, wel de foto van mijn website gepikt. Maar ja, als het weggevlogen is zie ik het maar als een goed doel, ik denk dat ze geen foto van het valkje zelf hebben.


Hoe kan dat nu... wie heeft er nu géén foto's van z'n valkjes??!! :o

Overigens... ik ken het valkje op die foto niet maar ik zou zweren dat het een broertje/zusje van Rikske is! Alleen al aan die uitdrukking zie ik het! :)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

We hebben Indy laten vereeuwigen in een prachtig schilderij ! Gisterenochtend heel vroeg ( kwart over 7 al in de auto, gááááp, valt niet mee voor een avondmens  ) hebben we haar weggebracht om haar te laten schilderen. Ik had ook een aantal foto's van haar verzameld en uitgeprint. Indy is daar de hele dag geweest en heeft ook veel met de "hond des huizes" gespeeld, die twee waren dikke maatjes. Samen heerlijk spelen, graven en zelfs samen aan Indy's bot kluiven ! Welke hond laat dat nou toe  Indy is een voorbeeldige hond geweest, was heel rustig in het atelier en luisterde goed. Hebben we haar toch goed opgevoed

's Middags om een uur of 4 hebben we haar weer opgehaald. Het schilderij was nog niet helemaal af, dus die hebben we vanmiddag opgehaald. We zijn eerst met Indy in een bos in de buurt gaan wandelen ( en dat met 29 graden in april ! We hebben dus maar rustig aan gedaan ) en toen het schilderij afgehaald. Hij is prachtig geworden ! We hebben alvast wat foto's gemaakt, maar hij zit nog in plastic en moet nog ingelijst worden :









Als hij ingelijst is zal ik een mooiere foto plaatsen ;o))
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saar

 :o WAUW!!!! :o
Echt schitterend! :D

Sanna

Wouw hee!! Dat is echt heel mooi geworden. Die gaat vast een heel mooi plekkie krijgen ;).

Groetjes, Sanna

Monky

Hi Karin,

Wat een mooi schilderij is dat geworden, zeg  :o
Je mag er heel trots op zijn. Het is echt heel mooi geworden  :)
Ze hebben dit in 1 dag geschilderd? Wow  :o

Groetjes,
Monky