4 juni 2024, 09:24:33

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Vanavond na de laatste voeding heb ik Cuba gewassen. Echt leuk vindt ze het niet, maar goed... wie mooi wil zijn  Hier zit Cuba lekker in de handdoek :



En daarna verder opdrogen in de kooi met de verwarming heel hoog    :



War een schatje is het hè ?  Cuba is nu 6 weken en ik heb hem / haar geheel tegen zijn zin op 3 voedingen gezet  Maar gelukkig gaat dat heel goed. Maar als het aan Cuba ligt zit hij nog een jaar aan de pap  De veerpennetjes komen weer door. Als ik Cuba wil houden kan ik pas DNA testen als de veertjes op de borst er zijn. Maar bij Elmo en Jos uit het vorige nest merkte ik al met een week of 7 dat het waarschijnlijk mannen waren, die werden al heel vokaal 

Naast de handtekeningen die ik voor valkparkiet.com heb gemaakt maak ik natuurlijk ook handtekeningen voor mezelf  Het zijn handtekeningen die ik onder emails zet, en meestal is Indy het leidend voorwerp 







Ook vind ik papiertjes ( = achtergrond voor email ) maken erg leuk. Ik heb er een aantal van Indy gemaakt, hier zijn er 2 ( in het echt zijn ze natuurlijk groter    )





Ik heb vroeger heel wat lesjes geschreven voor paint shop pro waar ik al die dingen mee maak. Maar helaas heb ik daar geen tijd meer voor. En iedere keer komt er weer een nieuwe versie uit, en zou ik de lesjes weer moeten aanpassen 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

hoi Karin
Leuk al die handtekeningen..
wat is Cuba een schatje he...
Toen wij hem de eerste keer zagen, toen we Tjippy kwamen halen,had ie ons hartje al gestolen...hihi.. en vooral die van mijn vriend, mijn vriend heeft al een paar keer gevraagd of jij hem wilt houden, dus mocht je hem niet houden..
Cuba wordt echt steeds leuker...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

ManjaV

Hoi Karin,

Cuba is zeker een schatje! Zo lief om te zien hoe hij daar zo kletsnat bij zit. En je kan zien dat het een prachtig valkje wordt!
Weet je al of je hem zeker weten gaan houden? Ik zou er geen afstand van kunnen doen. ;)
Je handtekeningen zien er ook mooi uit. Indy is een mooie hond, vind ik.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

kimmie

Heey Karin,

Wat heb je een leuk dagboek!!
Wat is Cuba een schatje...
Indy is een mooi hond!!

Ik zal vaker proberen langs te komen...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


maveef

Hoi Karin,

Zoals je ziet heb ik mij aangemeld, ik heb een dagboek aangemaakt, dan kan je een beetje zien hoe we leven en omgaan met onze vogeltjes :)
Wat lief zeg die Cuba :)


Karin

Hahaha, Cuba blijft voorlopig lekker hier hoor, eerst maar eens zelfstandig worden en DNA testen. Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen als een blok vallen voor Cuba  ;D ;D ;D Als ik Cuba niet hou mogen jullie je opstellen in rijen van 4  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: maveef op  2 februari 2007, 18:45:09
Hoi Karin,

Zoals je ziet heb ik mij aangemeld, ik heb een dagboek aangemaakt, dan kan je een beetje zien hoe we leven en omgaan met onze vogeltjes :)
Wat lief zeg die Cuba :)




;D ;D ;D ;D ;D Ik moest even kijken wie je was. Leuk dat je ook een dagboek bent begonnen. Ik zal vanavond je emailtje beantwoorden.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

maveef

Misschien had ik even erbij moeten zetten dat ik degene was die je had gemaild hahah..


Karin

Maakt niet uit, toen ik je voorstelmailtje zag wist ik wie je was  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Hoi hoi

Die 2de handtekening van Indy vind ik heeeeeeeel mooi!!
Zoals ze kijkt.......  :-* :-*
En de derde vind ik ook heel mooi.
Soms denk ik om ook met psp te beginnen.  ::)

Of Cuba nou nat of droog is dan nog ziet hij/ze eruit om te   :-* :-*
Ben nog wel benieuwd hou Cuba eruit ziet met volle bevedering.  ;) ;D

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin

Citaat van: Yvon en Rene op  2 februari 2007, 20:12:36
Hoi hoi

Die 2de handtekening van Indy vind ik heeeeeeeel mooi!!
Zoals ze kijkt....... :-* :-*
En de derde vind ik ook heel mooi.
Soms denk ik om ook met psp te beginnen. ::)

Of Cuba nou nat of droog is dan nog ziet hij/ze eruit om te :-* :-*
Ben nog wel benieuwd hou Cuba eruit ziet met volle bevedering. ;) ;D

groetjes Yvon




Is leuk hoor ! Ik ben net weer met lesjes begonnen. Ok, tot nu toe niks nieuws voor mij, maar je krijgt er wel inspiratie van ;) Mooi is Indy op die foto hè ? Ik vind hem zelf ook errug mooi !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Het eerste nest is geboren ! Vanavond is het laatste jong uit het ei gekropen,
dus hier het geboortebericht  ;D
Nessa en Kenya zijn de trotse ouders geworden van maar liefst 6 piepkuikens !
4 van hunzelf en 2 van Dimple en Magic.
Omdat Dimple en Magic de eerste 2 eitjes in de steek hadden gelaten na
het insprayen van het broedblok  tegen vogelmijt heb ik de eitjes bij Nessa en Kenya gelegt.
Ondanks dat ze koud geworden waren zijn ze toch uitgekomen !

De eerste 4 jongen zijn tussen 's avonds 30 januari en 's ochtends 31 januari uit het ei gekropen.
Het vijfde jong is gisteren uitgekomen en het laatste jong vanavond.
Omdat ik van de eerste 4 niet weet wie wie is wordt het nog spannend wat het wordt  ::)
De jongen van Dimple en Magic zullen pareltjes hebben en die van Nessa en Kenya zijn bont.
Jong 5 en 6 zijn beide witmaskers en beide van Nessa en Kenya, dus dat zullen bonte witmaskers worden !
Op deze foto zie je de eerste 5 jongen.
Het ei wat er tussen ligt is van het zesde jong en was op dat moment druk bezig uit te komen  :-*
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

kimmie

Heey Karin,

Gefeliciteerd met de 6 pluisjes!![/size][/color]

Ze zien er heel lief uit :-*

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


*Patricia*

he Karin,

leuk hoor wer 6 donsjes erbij.

Hopelijk doen de ouders het goed. Maar wie zou die heerlijke donsjes kunnen weerstaan. Wat eeen geluk dat de afgestane eitjes toch zijn uitgekomen bij magic en dimple.

Je bewerkte foto's zijn erg mooi. Ik zou ook wel dat programma willen hebben. Maar helaas dat zit er niet in. Volgens mij is dat erg duur. of valt dat wel mee.


Groetjes Patricia

Rianne