23 mei 2024, 07:04:16

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

 ;D ;D ;D Niet alleen druk, was ook een weekje op vakantie  ;) Ik had er wel internet, maar zat er niet zo veel achter. Ik heb nu nog 2 weekjes vakantie, maar dan lekker thuis, dagjes weg enz. Fijn dat het zo goed gaat met de bengels  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Zoiets vermoedde ik al, want je had gezegd dat je in juni met vakantie ging  ;D en juni is nu nog vrij kort  8)
Ik zag je af en toe wel ingelogd, dus ik begon te twijfelen.   :-[ :)

Heb je een fijne vakantie gehad. Even bijkomen van het kweekseizoen  ;) Waar ben je heen geweest? Altijd leuk om te weten  ;D
Geniet nog maar lekker van je overige weken zou ik zeggen  :D

Groetjes,
Monky

PS
We krijgen vandaag de nieuwe aquarium  ;D


Karin

23 juni 2006, 16:15:29 #2252 Last Edit: 23 juni 2006, 16:17:47 by Karin
We zijn naar het exotische... Lunteren geweest  ;D Schitterend huisje, heel luxe, grote tuin er omheen, 100 meter van het bos, mooi weer, hond mee, Sterre mee..... Ideaal. Veel hebben we niet gewandelt, omdat Tessa niet meer zo ver kan lopen. Half uurtje is toch echt het max. Wel jammer, maar ja, wandelen in het bos zonder hond vind ik maar niks  ;D Sterre heeft zich heerlijk vermaakt, als enige valkje mee. De rest van de valkjes zijn verzorgt door mijn schoonouders, mijn broer en mij ouders  ;D De katten, kippen en chins natuurlijk ook  ;) Alleen is eergisteren mijn grasje Yellow dood gegaan. Hij was al slecht ( eigelijk al jaren op en af  ::) Snavel en nagels groeien steeds door, iedere maand knippen, zit er vaak raar bij, nu had hij een dikke krop en rare vlekken bij zijn snavel. Maar goed, al tig keer antibiotica geprobeerd, maar daar zijn we een paar jaar geleden mee opgehouden, hij moet het maar op zichzelf doen, steeds AB is ook niet goed, en echt helpen deed het niet. Ondankt alles is hij nog ruim  7 jaar geworden. Waarvan 5 jaar kwakkelen ) en iedere vakantie zeg ik weer tegen de oppas : als hij dood gaat, geen zorgen om maken, gewoon begraven in de tuin. Vergeet ik het deze keer te zeggen, hebben ze hem in de kliko gegooid  :o :o :o Gelukkig heeft Marcel hem er net nog uit kunnen halen en begraven in de tuin, want de kliko.. dat heeft hij niet verdient  >:(

P.S. : leuk, een nieuw aquarium !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Ik zie jullie al helemaal in aloha kleding  ;D ;D ;D in het exotische Lunteren hahaha
Lunteren is leuk  ;D Ze hebben daar een grote speeltuin waar wij vroeger wel eens toen we klein waren heen gingen...Ach ja, die goeie oude tijd... ;D ;D ;D
Maar je bent vast nu helemaal lekker uitgerust, toch  ;D

Wat sneu voor het grasje  :'( De kliko heefthij zeker niet verdient. Ik snap dat eigenlijk niet...moet ik eerlijk zeggen... de kliko  :-\
Het klinkt een klein beetje als mijn Ernie. Die had ook steeds overmatig nagel en snavelgroei. Hij is ook 7 geworden  :)

Groetjes,
Monky



Karin

CitaatIk snap dat eigenlijk niet...moet ik eerlijk zeggen... de kliko


Dat is de grote vuilnisbak die buiten staat  en 1 x per 2 weken geleegd wordt.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Citaat van: Karin op 23 juni 2006, 18:10:05
CitaatIk snap dat eigenlijk niet...moet ik eerlijk zeggen... de kliko


Dat is de grote vuilnisbak die buiten staat en 1 x per 2 weken geleegd wordt.

::) ;D :P

Wat sneu dat dat net gebeurd als je weg bent :(
Zal je altijd zien.
Gelukkig heeft Marcel hem eruit kunnen vissen.
Ik begraaf zelf ook alles in de tuin.
Niet dat dat zoveel is hoor ;)

Maar jullie hebben wel een lekker weekje gehad en dat doet toch altijd goed.
Even lekker bijkomen :D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

hmmm... wat 1 klein woordje wel niet kan doen :-\ met een zin :-[

Ik bedoelde in de kliko...

Gelukkig weet ik wat een kliko is ;D ;D

Groetjes,
Monky


Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 23 juni 2006, 23:05:40
Gelukkig weet ik wat een kliko is ;D ;D


Maar ik niet! Wat is het dan wel ???




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Rianne

Even teruglezen Marc, Karin heeft het gezegd ;)

Spannend, nog 5 dagen until je pupje komt! ;D

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Rianne op 24 juni 2006, 12:37:16
Even teruglezen Marc, Karin heeft het gezegd ;)


Oeps... ik heb blijkbaar enkele posts gemist! :-[




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Jáááá, nog 5 daagjes  ;D ;D ;D Ze zijn met 6 weekjes gechipt en geënt, met 6 1/2 week een oogtest gehad (  alle oogjes waren goed van dit nest  ;D  ), en afgelopen donderdag hebben ze een gedragstest gehad en ze was met vlag en wimpel geslaagd  ;D Ook is de club langs geweest om te zeggen dat ze echt op aussies lijken  ;D ;D ;D Deze foto's zijn van afgelopen dinsdag, tijdens onze vakantie zijn we natuurlijk ook even langs geweest  ;)



klik hier



klik hier



klik hier

De rest kunnen jullie weer hier bekijken : http://karin-minka.magix.net/

Map honden, foto-overzicht en uit mijn hoofd rij 19, vanaf de laatste foto.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Esther*

Hoi
Wat een prachtig hondje is het toch!
gr Esther

Mandy

Citaat van: Karin op 23 juni 2006, 16:15:29
want de kliko.. dat heeft hij niet verdient  >:(

Jeetje, dan kennen ze je toch niet goed om dat te doen! :o
Wel jammer van Yellow, maar misschien wel beter zo na al dat kwakkelen. Je hebt nu toch geen grasjes meer? Je zal dat gezellige gebabbel wel missen dan. :-\

En wat een mooie pup is het toch, die ogen ook, zo mooi blauw, blijft dat zo trouwens?  ::)
Nog een paar daagjes geduld en dan is ze bij jullie, spannend! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Crosser schreef :
CitaatWat een prachtig hondje is het toch!


Ja hè, voor ons is het al een kampioentje hoor  ;D ;D ;D

Mandy schreef :
CitaatJeetje, dan kennen ze je toch niet goed om dat te doen!


Nee, inderdaad  ::) Was mijn schoonmoeder, mijn moeder had dat nooit gedaan hoor. Gelukkig kon Marcel hem er nog uitvissen  ;)

CitaatJe hebt nu toch geen grasjes meer? Je zal dat gezellige gebabbel wel missen dan.


Ja, ik vond het altijd heel gezellig, hij deed ook broedse popjes na  ;D Maar goed, geen grasjes meer voor mij, ik hou het bij de valkjes ( en een klein beetje catharina's  ;)  )

CitaatEn wat een mooie pup is het toch, die ogen ook, zo mooi blauw, blijft dat zo trouwens? 


Nee, niet helemaal blauw. Volgens de fokker blijft er nog wel wat blauw in zitten, maar dan gemarmerd. Haar moeder heeft ook een marmering in haar oogjes.

CitaatNog een paar daagjes geduld en dan is ze bij jullie, spannend! 


De laatste loodjes wegen het zwaarst  ;D Gelukkig heb ik deze week een druk programma, we gaan o.a. vlak bij antwerpen winkelen  ;D Dus ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hier zie je de marmering in de ogen bij mams :



klik hier

Als je dit ziet snap je waarom de indianen deze honden noemden : "the dogs with the gohst-eyes" ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves