3 juni 2024, 22:00:30

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

ManjaV

haha Monky, heb je die speciaal aangeschaft om het stof van je valkjes te verwijderen? ;)
Wel handig, zo een stofzuigertje, waar koop je die?  ::)

Ik stofzuig elke dag twee keer  ::) en ventileren gebeurt bij mij 24/7.

Ik ben het laatste jaar wel vaak verkouden geweest  ::)
maar dat ligt aan het weer, denk ik... :-X

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Hi Manja,

Ik wilde in mijn melige bui een plaatje van een stofzuiger :-[ :-X Toen vond ik deze. Ik vond hem wel leuk. Hij lijkt me eigenlijk ook wel handig. Ik weet alleen niet of de zuigkracht voldoende is van zo'n klein ding.

Citaat van: ManjaV op  2 mei 2006, 07:33:37

Ik ben het laatste jaar wel vaak verkouden geweest ::)
maar dat ligt aan het weer, denk ik... :-X

Groetjes,
Manja


Hahaha, ja Manja, dat zal het vast zijn  ;D ;D ;D Ik geef ook altijd de schuld aan het weer  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Oh ben je ook zo vaak verkouden dan?  ;D



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Uh...nee...maar ik zou het ook doen  ;D ;D ;D

Caroline

Natuurlijk!!

Dat kan toch noooooooit door de valkjes komen.  ::) :P ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Nou, ik wijt het maar aan het vreemde weer en aan het feit dat ik sowieso niet genoeg vitaminen eet  ::)  ::)
En trouwens, al zou het zo zijn, zou toch iedereen op dit forum vaak verkouden zijn???

Groetjes, ;D
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Sanne388

Tsjah, k word altijd verkouden als het weer warm word, dus ik ben helemaal een beetje vaag

Mahjah..
Wauwie.. Oscar staat nu bij mij op de kamer, omdat hij beneden helemaal parra word van de honden en de drukte, en aangezien ik toch het grootste deel van de dag op me kamer zit vind ik het wle gezellig.. Hij is gelijk totaal anders.. ik ehb hem voor het eerst op me schouder fftjes gehad, en hij heb door dat me haar leuk is :D,, hij heeft vandaag wel 3 keer lekker bij me gezeten, voor de webcam, om hem ff te showen :) en fotos te maken.. ben helemaal vrolijk .. Maar ik moet inderdaad wel niezen :P Maar ik heb het idee dat ik een beetje allergies ben voor het vogelzand.. Dus ik ga geen vogelzand meer doen want tegenwoordig tegen de tijd dat ik hem ga verschonen ligt er al geen vogelzand meer op de bodem, dus dat word beukensippers of Corbo,,

Groetjes... Sanne Ft. Oscar

Caroline

Hé Sanne,

Je moet je onderste tekst nog aanpassen, volgens ben je niet meer wachtend.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Sanne,

Gezellig he, zo een valkje :D
En een goed plan, die beukensnippers! Misschien dat ik dat ook ga doen. Wat is Carbo?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Zo, het wordt weer rustiger hier... Net heeft Monique Disa en Garath opgehaald en daarvoor hebben de nieuwe baasjes Kuifje en Tweety opgehaald. Vrijdag wordt Simba opgehaald en gaan Dazzle en Chico weer terug in de kamervolière.

Dan ga ik de Gretha kooi waar ze inzitten goed schoonmaken ( want wat kleeft die antibiotica  ::)  ) en dan ga ik Sterre ( ja, hij heet nog steeds zo, tot ik een mooie mannennaam heb ) daar in zetten. Die heeft nu ook een Gretha kooi, maar dan kan ik die ook goed schoonmaken en daar Pixel en Cocktail inzetten. Dan verhuizen ze naar de vogelzolder.

Kunnen jullie het nog volgen ?  ;D ;D ;D Daarna gaat Kenya naar boven ( maar ik vind het nog zo gezellig dat ze beneden staat  :-*  ) en komt Nessa bij haar in de kooi wonen tot ze een koppeltje zijn. En dan uiteindelijk komen ze in de kamervolière waar Dizzy met haar hopelijk snel toekomstige man ook in komt te wonen. 

Vrijdag wordt de grote volière afgebroken en gaan we de maten voor de nieuwe opnemen. Dan ga ik een tekening maken en dan een prijsopgave vragen bij diverse volièrebouwers.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

We zijn weer thuis  :)
Wat zitten er veel hobbels en bochten in het stuk van jouw huis naar ons huis  ::) Dat merk je eigenlijk pas als je ze echt niet wil tegen komen. We hadden Disa op de achterbank. Toen we thuis kwamen wilde ik haar in haar kooitje zetten. Ze zat nog helemaal vast geklampt aan haar stokje. Ik kon haar er amper vanaf krijgen  :( Ze zit nu veilig en wel in haar nieuwe tijdelijke kooitje. Ze zit wel zo stijf als een plank. Ik geloof niet dat ik een valkje zo recht op heb zien zitten  :o

Ik heb Garath al weer kunnen kroelen  ;D ;D ;D Dat deed me echt heel erg veel goed. Eerst een klein beetje happen, maar toen hij door had dat ik wilde kroelen ging zijn koppie naar beneden  :-* :-* :-* Wat een lieverd  :) Hij zit ook al weer met een speeltje te spelen  :) Gaat helemaal goed komen  ;D

Zo ik ga zo mijn bed weer in duiken.

En Karin,
Nogmaals bedankt, hè?

Liefs,
Whooshy, Garath, Disa en Monky :)

Sanne388

hey jaah :D ontzettend gezellliej zown valkje :P ff als reactie..
Corbo zijn maiskern korrels ofzo, mahjah dat is nogal duur.. ik had dat altijd voor me ratten, :) veel mensen hebben dat ook voor hun papegaai enzo.. maar meestal niet als bedekkking in een voliere, daar is t een beetj te duur voor denk ik..
Jaah moet inderdaad ff me onderste berchtje aanpassen, kzal t straks ff doen :)

XxX.. Sannetj.. Ft.   Oscar

ManjaV

Hey Karin,

Ik wilde je even vertellen dat Sunny zo een vrolijke, gezellige kletskous is :D Hij zingt aan 1 stuk door! Als hij eventjes moe wordt en gaat slapen, zingt Mikki verder.
Maar die Sunny is echt een vrolijkerd hoor :D Staan de jongen van Jazzy en Dizzy hier om bekend? ;D
Echt heel gezellig vind ik dat :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Yep, goed praters en zingers, net als paps ( zingen dan ). Helaas zullen zulke jongen hier niet meer geboren worden nu Jazzy er niet meer is  :'( Waren altijd heerlijke jongen. Ik hoop dat de eventuele toekomstige man van Dizzy ook zulke leuke jongen geeft !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Corbo is inderdaad redelijk duur, maar wij hebben het in zakken van 11kg of zo en daar doe je wel een tijdje mee. Zo'n zak kost iets van een 16€ denk ik. Wij gebruiken het voor in de volière ;D.





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -