4 juni 2024, 06:39:14

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Monky

Hi Karin,

Wat zijn ze toch allemaal weer mooi geworden.
Ik heb het idee dat het nestje van Dazzle en Chico bijna niet meer in het mandje past  ;D

Ik kan bijna niet wachten... Ik zal binnenkort eens even de kooi waar ze tijdelijk in komt klaar maken. Voor je het weet, is het zover.

Wat is kleintje ook eigen een pracht van een valkje geworden.
Wat hebben ze allemaal toch een guitige koppies.
Echt snoepig.

Groetjes,
Monique

Lin

Wat een interessant fotos!

Heel mooi opgelost, de valkjes gaan super!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Ik vind het ook erg handig Kirsten ! Net hebben Kazoo en Luna weer een blok gekregen en nu kan ik ze dus goed in de gaten houden zonder ze te storen !

Ik ga het niet op internet zetten Rianne. Het schijnt dat ik dan een open poort heb of zo  ??? Nou ja, ben niet zo technisch, maar het is dus niet zo als een webcam. Ik kan wel als mensen een valkje besproken hebben bijv. een avond de cam voor ze open houden en na die dag gewoon mijn wachtwoord veranderen. Maar ik kan dus wel als ik beneden zit via de laptop ook de beelden bekijken. Nou ja, ik gan eerst maar eens puzzelen hoe alles werkt.

Past nog net Monique  ;D Maar ik heb ze vandaag in 2 delen eruit gehaald, ging ff handiger.

Dank je Lin  ;)

Groetjes,Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb net de DNA test van het bonte witmaskertje binnen.... het is een man  ::) Ik had er al een beetje veel rekening mee gehouden omdat het zo'n lief rustig valkje is. Meestal zijn popjes iets pittiger. Maar omdat het het eerste jong is wat ik van Kazoo heb weet ik natuurlijk niet hoe zijn jongen qua karakter zijn. Grote kans dat ik het toch ga houden hoor...  ;) Ook al heb ik eigelijk geen ruimte meer voor een tamme man. Maar ja, het is wel het jong wat ik koud heb gevonden, opgewarmd heb en als enige het nest overleefd heeft. Nu nog een mooie naam gaan verzinnen  ;D Hij is gisteren ook uit het blok gegaan en hij  had het zo'n naar de zin dat het er niet meer in ging  ;D  Het is zo'n lekker ding. Het is sowieso een heel leuk nest. Toen ik ze gisterenavond alle vier bij me had om te kroelen kropen de drie oudste lekker bij me en gingen op mijn schouder zitten  :-* :-* :-* Het kleintje kan dat nog niet, maar dat zal wel snel komen.

Het bonte witmaskertje :



klik hier

En het kleintje, die niet meer zo klein is. Hoog tijd dat het een andere naam krijgt  ;D :



klik hier

Vanavond foto's van de rest van de jongen !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Owww wat een lieve hoofdjes hebben ze toch! Een naam?? Ik pas, daar ben ik niet goed in! ;)

bobbie

Hoi Karin,

Een man. Nou, een mooie man hoor. Juan misschien? (Guan uitspraak).

Succes met het verzinnen van de naam.

Kleintje ziet er ook schitterend uit, knap van je allemaal. Geen wonder dat je geen afstand kan doen met die geschiedenis.

Groetjes, Nel :)

Karin

En nu de rest van de foto's  ;D

Dazzle jr



klik hier



klik hier

Pico



klik hier



klik hier

Fikske



klik hier



klik hier

Tazzy



klik hier



klik hier

Punkie



klik hier



klik hier

Chika



klik hier



klik hier

Gara(th)



klik hier



klik hier

Elvis



klik hier



klik hier

Zo, dat was weer een hele rij  ;D ;D ;D

O ja, en dan natuurlijk de jongen van Jazzy en Dizzy



klik hier

Ik heb ze gisteren alle vijf geringd, maar dat ging maar net aan  :o :o :o Je ziet echt heel duidelijk verschil tussen jongen van Jazzy en Dizzy en van de andere koppels. Ze groeien nog sneller ! Je ziet echt iedere dag dat ze een stuk gegroeid zijn, terwijl het bij de jongen van de andere 2 koppels veel geleidelijker gaat.

Gisteren is het blok van Kazoo en Luna er weer ingegaan. Ze hebben al even gekeken, maar ze moeten nog even opwarmen  ;)

Groetjes, Karin.



Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Riny

Hoy Karin
Stuk voor stuk fotomodellen!
Hoelang ben je daar wel niet mee bezig voor je ze zo op de foto hebt staan?
Maar wat gaat dat snel,het zijn al bijna grote vakjes .
Groetjes Riny :D


Caroline

Hoi Karin,

Prachtig prachtig prachtig!!!!!

Je hebt jezelf echt weer overtroffen, wat een geweldige foto's heb je weer gemaakt, het is altijd weer een genot om naar je dagboekje te komen, al is het alleen maar om te genieten van je foto's.  :D Je verhalen zijn ook leuk hoor.  ;)

En de kleine bonte een mannetje, oeps!!
Weet je, volgens mij kun jij het niet over je hart verkrijgen om dit kleine lieve ventje waar je zo lang naar uit hebt gekeken uit huis te plaatsen.  ::)

Je hebt het denk ik al moeilijk genoeg met "Kleintje", dat wordt echt uitbreiden bij jullie op de zolder.  ;D ;D ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Eugenie

23 februari 2006, 09:10:17 #1674 Last Edit: 23 februari 2006, 09:12:43 by Eugenie
Ha Karin,

Wat een mooie foto's zeg. De peuter-valkjes zijn al echt foto geniek  :D!
En inderdaad de vijfling groeit echt goed, je ziet ze per dag veranderen! :o Wat een mooi stel zeg!
Zelfs de kuifjes beginnen al door te komen, allemaal donker? of wil dat nog niets zeggen? Probeer me al een beetje voor te stellen hoe onze kleine Tinus er uit zal gaan zien, snap je ;).


Ik heb nog een vraagje aan je Karin. Toen wij ons Kwibusje kregen heeft Lique de vleugels gewiekt. Dit is ons prima bevallen en kon Kwibus toch wat fladderen zonder vliegongelukken, na de rui was ze goed gewend aan de omgeving en wist haar favoriete landingsplekken te vinden. Doe jij dat ook wel eens bij jouw jongen?

Groetjes en bedankt voor je leuke foto's

Eugenie :)

Monky


Is het geen plaatje.... :-* :-* :-*
Misschien een beetje bevooroordeeld  ;D

Wat een prachtige foto's weer. Echt lekker genieten.
En dat nieuwe nestjes. Echt heerlijk.

Ik ben ook helemaal verliefd op "kleintje"... Wat een lief koppie  :-*

Groetjes,
Monique

Rianne

Leuke portretjes! Volgens mij gaat daar inderdaad veel tijd in zitten!
En kijk eens, de oogjes zijn open! :)

Caroline

Citaat van: Monky op 23 februari 2006, 09:20:04

Is het geen plaatje.... :-* :-* :-*


Het is prachtig, Monique!!

Echt een lekker ding!!  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

Ik liep weer onwijs achter hier dus heb nog lekker kunnen genieten van alle foto's! Geweldig... :-*

carco

Hoi

Mooie foto's weer !
Je kan het toch niet over je hart krijgen de man weg te doen zeker?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!