23 mei 2024, 04:33:31

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Reageer maar raak hoor  ;D Ik heb toch geen druk dagboek  ;) En Mandy.... dat achterblijvertje van jou, voerde jij die ook 2 keer per dag bij of liet jij alles aan de ouders over ? Het is nu 22 gram, gisteren was het 3 gram bijgekomen en de dag ervoor ook. De dag daarvoor maar 1 gram.

Groetjes, Karin.

En even voor de dagboeklezers : foto's van de  jongen één pagina terug ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Christine

En ik maar zoeken achter de foto's :P! Mooie foto's maar die krobjes van de twee laatsten zijn goed gevult! Ik hoop dat ze het redden maar met jou goede zorgen gaat dat zeker lukken!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Karin

4 februari 2006, 02:33:09 #1517 Last Edit: 5 februari 2006, 00:43:11 by Karin
Misschien niet zulke spectaculaire foto's, maar wel lekker makkelijk zo  ;D

Het nestje van Dazzle en Chico :



klik hier

Bij dit nest zal ik niet hoeven staartjes kleuren, lekker makkelijk uit elkaar te houden  ;D

En dan het nest van Dimple en Magic :



klik hier

Ik ging vandaag het bonte witmaskertje ringen, het is nu 11 dagen oud, normaal ring ik het met een dag of 8. Het was wel hard nodig, want wat een dikke pootjes heeft dat ding zeg  ;D Er moest een beetje vaseline aan te pas komen om dat vierde teentje er doorheen te krijgen  ;D En wat denken jullie, wat zal het worden, een gewoon bont witmaskertje of een gepareld bont witmaskertje ?  ;D Ik ben benieuwd ! Ik zie in ieder geval niet echt rood in de pupilletjes, dus ik denk geen cinnamon.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

4 februari 2006, 07:33:58 #1518 Last Edit: 4 februari 2006, 08:43:12 by Ida, Jefke en Rikske
De foto's tonen weer eens de verscheidenheid aan mutaties in deze nesten! Prachtig gewoon :D

Wat het bonte witmaskertje betreft... ik gok op 'geen pareltjes' ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ik denk het ook niet hoor Marc  ;D Zou wel makkelijk zijn als het toch pareltjes heeft, want dan wist ik zeker dat het een popje zou zijn.

Alle jongen zijn inmiddels besproken ! Toevallig reageerde gisteren 2 mensen tegelijk en ze wilde allebei net een ander valkje hebben  ;D Ik blij, mensen blij, valkjes blij  ;) Nu nog het lange wachten voor hun allemaal, dat gaat nog ongeveer een maandje duren  ::)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes karin

joepieeeeeeeeeeeeee je hebt voor alle jongen een nieuw huisje gevonden  :D waw wat leuk nieuws zeg alé nu enkel nog wat geduld tot ze zelfstandig eten  ;)

groetjes marilyn

Monky

Hi Karin,

Wat een heerlijke foto's weer.
De witmaskertjes zitten al bijna helemaal in de veertjes.
Echt prachtig. Het tovert wel direkt weer een glimlach op mijn gezicht :)  En houden ze ook al zo van kroelen, of is dat echt iets voor het nestje van Jazzy en Dizzy?

Groetjes,
Monique

patty_dordtse valkjes

Hoi karin,

Ik vind het elke keer weer gewelige foto's die je maakt met de jongen erop.
Echte dotjes en je hebt goede pleeg koppels  ;D.
Ik ga je echt volgen want ben gek op foto babiesss en peuter en volwassene natuurlijk ook  ;D

grtjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

bobbie

Hoi Karin,

Lieve foto's.  :D

Dus je hebt voor alle jonkies een huisje nu?
Ik heb gisteren iemand naar jou doorverwezen  :-\. Dan hoop ik dat zij 1 van de 2 is die gisteren contact met jou gezocht hebben.  :-\

Ik kom snel weer kijken hier.

Groetjes, Nel :)

Karin

Geen idee of het die persoon is Nel, maar in ieder geval bedankt voor het doorsturen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb eens de kweekschema's opnieuw ingedeelt en alles netjes opgeschreven, maar volgens mij heb ik me een paar daagjes vergist in het bonte witmaskertje. Het is nog steeds te klein voor zijn / haar leeftij, maar niet zo erg als ik dacht  ;) Dat heb je hè, met al die jongen en al dat geschuif  ;) Vanavond weer wat foto's gemaakt. Het nest van Dazzle en Chico :



klik hier

Hier had ik ze net terug gezet en ze schieten meteen naar het invlieggat : ETEN !!  ;D



klik hier

En hier het nest van Dimple en Magic :



klik hier

Het boekje staat voor het vlieggat, anders vliegen paps en mams er meteen uit  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hey Karin,

Erg leuke groepsfoto. Ik ben benieuwd wanneer ik dat ook eens zou kunnen verwezenlijken. Wat een leuke variatie mutaties zo bij elkaar, je zou er wel veel plezier van hebben. Vooral omdat je telkens zulke goede thuisen vindt. Wel eens spijt gehad van een verkoop?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marc van de Kuifjes

Leuke foto's weer! Is het wildkleurtje nu ook verkocht of ging je die zelf houden?
Hoe stelt Alexje het intussen?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Lin

Citaat van: Ida, Jefke en Rikske op  5 februari 2006, 07:24:45
Leuke foto's weer! Is het wildkleurtje nu ook verkocht of ging je die zelf houden?
Hoe stelt Alexje het intussen?


Leuk dat jullie een daboek hebben. Mooie handtekening trouwens.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marc van de Kuifjes

Ik ben het volop aan het schrijven! ;) Het heet "Vier Kuifjes" 8) ;D

Citaat van: Lin op  5 februari 2006, 11:53:13
Citaat van: Ida, Jefke en Rikske op  5 februari 2006, 07:24:45
Leuke foto's weer! Is het wildkleurtje nu ook verkocht of ging je die zelf houden?
Hoe stelt Alexje het intussen?


Leuk dat jullie een daboek hebben. Mooie handtekening trouwens.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -