3 juni 2024, 23:33:46

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Hahahaha, nou, ik hoop dat ze snel gaan wipwappen hoor. Vandaag keken ze al even in het blok, maar ze zijn er nog niet ingeweest. Ze moeten altijd even wennen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

18 december 2005, 11:29:38 #1112 Last Edit: 18 december 2005, 11:40:48 by Karin
Wat groeien de jongen toch snel... ongelofelijk ! Iedere dag als ik nestcontrole doe verbaas ik me weer hoe snel dat gaat. Hier hebben jullie de 3 soprano's op de achtergrond  ;D :



De drieling :



En de 2 jongste, rechts de allerjongste :



Verder zitten de mannen Chico, Magic en Mystic al hun broedblokken te inspecteren, Kazoo vind het nog niet echt interesant  ::) Maar ja, van Mystic en Kazoo plus hun popjes verwacht ik toch niet veel. Dit is hun derde jaar al dat ik het probeer, de laatste keer 1 1/2 jaar geleden....

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Wat teer toch weer.
Je zal je handen er vol aan hebben straks. Is dat eigenlijk wel op te brengen eigenlijk voor de ouders? Is dat niet heel vermoeiend voor ze? Ik zou er niet aan moeten denken zelf een zesling te krijgen  :P Ik zou gillend gek worden  ;D
Toch weer petje af voor Dizzy en Jazzy... De ouders van Whooshy hebben natuurlijk bij mij een speciaal plekje  ;)

Ik stuur nu positieve stralen naar je toe voor Dimple & Magic ;D  ;D  ;D

Groetjes,
Monky


Karin

Het is een vijfling  ;D en ja hoor, kunnen ze heel goed aan. Dit koppel is op zijn best met 5 of 6 jongen  ;D Dat hebben ze dus al diverse keren gehad. Ze mogen van mij maar 2 nesten per jaar / broedseizoen, maar het is moeilijk om deze 2 te laten stoppen  ;) Sommige kwekers doen 3 ronden per seizoen, maar ik vind dat te veel, vooral voor dit koppel. Als een koppel maar 1 of 2 jongen hebben gehad in een nest mogen ze soms wel 3 rondes. Dit heb ik 1 x gehad bij Jazzy en Dizzy : 1 x 1 jong ( mijn Summer  :-*, werd dus niet mer gevoerd toen  ze 2 weken was. Ze vonden het de moeite niet ), 1 x 3 jongen 9 werden met 4 weken slecht gevoerd, vonden ze ook niet echt een uitdagong denk ik ) en toen 1 x 6 jongen  ;D En dat ging geweldig ! En toen wilde ze aan de 4e ronde beginnen.... daar heb ik toen een stokje voor gestoken  ;D

Groetjes, Karin.

Groetjes, Karin
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vandaag zijn de drie oudsten al weer een week oud ! Dat wordt morgen ringen  ;D Het zijn zulke dotjes ! Ik denk dat de linker een cinnamon pareltje is en de andere 2 gewone pareltjes :



Wat de jongste 2 zijn weet ik nog niet. De linker is 5 dagen oud en de rechter 4 dagen.



Zoals jullie zien voeren de ouders weer goed  ;D Mooie volle kropjes. Dit is het enige koppel van mij die gekookt ei lust, heel vreemd. En alleen als ze jongen  hebben.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Valerie

Hoi Karin,

Wat een gave foto's met die katten! Die mensen hebben echt geluk! :)
Wat jammer van je fretje.  :'( Sterkte ermee.
Lieve donsjes, die kleintjes. :)



Riny

Hoy Karin
Prachtige foto's heb je gemaakt.
Ik moet nog een paar maandjes wachten op babygeluk.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik ben benieuwd wat voor kleur ze uiteindelijk krijgen! :)

Karin

21 december 2005, 13:16:53 #1119 Last Edit: 22 december 2005, 15:42:42 by Karin
Dank jullie wel voor jullie reacties ! De originele foto's vind ik zelf mooier, maar ze worden altijd automatisch verkleind op de site. Als je op rechts klikt op de foto en dan op eigenschappen klikt kun je het adres van waar de foto precies staat kopieren en in de adresbalk zetten van je browser. Dan zie je hem in waar formaat  ;D

Groetjes, karin.

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

5 op een rij !  ;D  Ze moeten nog een beetje getraind worden hoor  ;) De tweede van links dommelde steeds is slaap en de middelste bleef maar met het bekje omhoog gaan, hopend dat er eten aan kwam  ;D



Ik denk dat de meest linker een cinnamon pareltje is en de tweede van rechts ook. De rest gewoon gepareld. Ik heb ze vandaag alle 5 geringt, maar bij de drie oudsten ging het maar net aan, en dat terwijl ze 8 dagen oud zijn  :o  Echte beren worden dit weer ! Zelfs bij de jongste, 5 dagen oud, blijft de ring zitten.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Riny

Citaat van: Karin op 22 december 2005, 20:13:32




Echte beren worden dit weer ! Zelfs bij de jongste, 5 dagen oud, blijft de ring zitten.



Beertjes dan toch.
Maar inderdaad goed vol gegeten .
Zo groot heb ik ze nog nooit gehad dat met 5 dagen de ringetjes bleven zitten.
Die groeien zo nog de nestkast uit , als die zo doorgaan.
Groetjes Riny :D

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Riny op 22 december 2005, 20:28:06
Citaat van: Karin op 22 december 2005, 20:13:32





Beertjes dan toch.
Maar inderdaad goed vol gegeten .
Zo groot heb ik ze nog nooit gehad dat met 5 dagen de ringetjes bleven zitten.
Die groeien zo nog de nestkast uit , als die zo doorgaan.
Groetjes Riny :D


Teddybeertjes als je 't mij vraagt! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Dat zijn het zeker, en heerlijke knuffels  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Wat een heerlijke foto's weer...Wat groeien ze hard zeg.

Heb je voor allemaal al een huisje gevonden?

Groetjes,
Monky