16 juni 2024, 00:24:48

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

*Patricia*

de beste wensen voor 2007 namens Amigo en mij

groetjes Patricia

Caroline





Liefs, Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

De Vier Kuifjes Ida, Jefke, Rikske en Fikske wensen je een vreugdevol 2007!



:-* Vanwege Marc, Diane en Leentje  :-*
[/b]




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

tasja




  CHARLIE,COCO & TASJA

Karin

1 januari 2007, 19:23:19 #2809 Last Edit: 1 januari 2007, 19:27:40 by Karin
Hier weer foto's van de piepkuikens. Eergisterenavond laat gemaakt, maar gisteren te druk om hier te zetten  ;D Hele dag visite, ook logé's.

Eerst maar de eenling van Dizzy en Diba ( pleegjong ) :



Inmiddels heb ik het al geringt. Ik ben benieuwd of deze ook cinnamon heeft, maar ik denk iets roods in de oogjes te zien, dus waarschijnlijk wel  ;)

De jongen van Dimple en Magic. Ze worden als erg fladderig  ;D Alleen de jongste nog niet, die zit alleen nog op de bodem, kan nog niet fladderen  ;D Ze eten al redelijk wat zaadjes. VLNR Kiama, Pepe, Jorja of Valko, Jorja of Valko, en dan voor het mandje Grover.



En dan de jongen van Nessa en Kenya. Cocky was gisteren uit het blok, maar ik denk dat die van het vuurwerk geschokken was. Ik heb hem weer terug gezet. VLNR Kiko, Gizmo, Cocky, Phoenix en Tjippy.



Ik hoop snel de uitslagen van het nest van Dimple en Magic te krijgen. Dan kunnen de oudsten eind van de week / dit weekend naar de nieuwe baasjes.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Karin,

Leuke foto's weer! Ze zitten zo lief allemaal naast elkaar op en in het mandje. Schattig!  :-* Het pleegjong van Dizzy en Diba ziet er heel lief uit, nog heel klein.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Karin

De jongen van Nessa en Kenya hebben me gisteren laten schikken, want ik had de kooi open gezet zodat de ouders even een uurtje rond konden fladderen.
De jongen zaten toch allemaal nog in het blok, dus geen probleem, dacht ik...
Toen ik boven kwam zaten ineens de twee oudste bontjes bovenop de grote volière  :o
Ze hadden dus met zijn tweetjes besloten uit het blok te komen en dan meteen maar achter paps en mams te fladderen  ;D ;D ;D
Één van de twee fladderde naar het raamkozijn en kon ik zo oppakken. De andere had zich op de grond laten vallen en ik dacht "die pak ik even".
Bleek er achter de grote volière die ik nog niet lang heb staan precies op de grond een smalle ruimte te zitten en daar floepte het jong zo in !
En toen ik hem probeerde te pakken rende hij snel verder. Gelukkig was Marcel thuis en die heeft de volière ( 4 meter lang ! ) iets kunnen
verschuiven en met de bezem voorzichtig het jong naar zich toe kunnen halen. Het jong brulde het uit  toen hij gepakt werd, hij was zo geschokken.
Ik heb hem snel overgenomen en geknuffeld en snel bij de rest in het blok gezet. 's Avonds tijdens het knuffeluurtje was er gelukkig niks meer te merken, hij was alles weer vergeten  ;D Toen ik vanmiddag uit mijn werk kwam zaten de oudste 4 jongen ineens allemaal uit het blok in de kooi op de grond. Ze hebben haast  ;D

De jongen van Dimple en Magic gaan grotendeels dit weekend weg als het mee zit. De oudsten eten nu al zelf, maar ik wil ze nog een paar dagen in de gaten houden of het genoeg is.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Karin,

Gelukkig heb je het kleintje weer te pakken gekregen. En nog wel met de bezem. ;D Ik zie het voor me. ;)
En het is vooral fijn dat hij later weer in zijn normale doen was. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

 ;D ;D ;D Ja, ze waren gisterenavond zelfs superknuffelig  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Ach wat lief... :-* :-* :-* vast omdat ze zoveel energie hebben gestoken in het uitvliegen...waren ze moe en moesten ze even op adem komen bij je...;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

3 januari 2007, 21:19:14 #2816 Last Edit: 4 januari 2007, 13:48:11 by Karin
Wie weet, we zullen vanavond zien  ;D Maar ze zijn inmiddels alle 5 uitgevlogen en er zitten er zelf al 2 op stok ! 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Geweldig! :D :D :D Wat een voortvarende kleintjes!  :-*


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Citaat van: ManjaV op  4 januari 2007, 13:29:51
Geweldig! :D :D :D Wat een voortvarende kleintjes! :-*


Ja, gisterenavond zaten ze ineens allemaal op stok  :o ! Niet te geloven ! En weer net zo knuffelig, de jongste is nog wat druk, maar dat hadden de andere ook. Nog ff door die periode heen dus  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Ach, wat snoezig, ik zie het voor me! Allemaal al op stok en dan nog lief kroelen ook... :-* :-* Over druk gesproken: zelf heb je het er ook aardig druk mee, denk ik...;D


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki