16 juni 2024, 07:40:05

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Deze kooien komen op een aparte kamer, in quarantaine  ;D Op mijn site staat een filmpje van de vogelkamer. Wel op het moment dat er niet gekweekt werd, dus een stuk minder kooien  ;D De valkjes zijn gereserveerd, ik wil natuurlijk zeker weten dat ze er nog zijn als we komen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  3 maart 2006, 22:53:21
De valkjes zijn gereserveerd, ik wil natuurlijk zeker weten dat ze er nog zijn als we komen  ;D


Tja dat heb ik ook altijd liefst ;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kirsten

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op  3 maart 2006, 22:42:33
Tjonge jij moet nogal wat kooien staan hebben zeg! ;D Ik zou die zolder wel eens willen zien ;D


Hoi Marc, dan had je moeten vragen of je even mocht kijken ;D,. hier krijgen ze altijd een uitgebreide tour en een kennismakingsgesprek met de ouders ;) haha Maar mijn valken staan dan ook in de woonkamer en in een voliere buiten,. dus iets makkelijker waarschijnlijk. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het leuk vind om te laten zien,. De eerste keer dat ik zoiets zag was bij Peter en Lique, heb m'n ogen uitgekeken,.

Ik wilde het filmpje kijken Karin maar You tube ligt eruit,. jammer,. ga het straks nog een keer proberen.
Wat super dat je een kooi gevonden heb,. ik prbeer het ook altijd in de gaten te houden,maar je moet ersnel bij zijn :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

De ouders zitten al weer op eitjes Kirsten en dan is mijn vogelkamer zeker "of limits"  ;D Als je ze in de huiskamer of buiten hebt is dat inderdaad heel anders. Op  de vogelzolder komt bijna niemand, alleen ik, Marcel soms  ;) en de oppassen ( ik heb er meerdere )  als we op vakantie zijn  ;D O ja, en Mandy is er ooit geweest. Buiten het broedseizoen is het natuurlijk weer heel anders.

Groetjes, Karin ( die nu snel gaat slapen, morgen om 7 uur in de auto zitten  :o :o :o )
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Karin,.

Ik heb in de huiskamer ook nestjes, maar ze moeten maar gewoon wennen aan de drukte hier in huis, zover ik merk hebben ze er absoluut geen last van gelukkig, want ik heb geen kamer over hier waar ik ze zou kunnen houden.

truste!
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Truste en veel plezier morgen, ik kom zeker eventjes kijken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Karin

Jááá, er is al wat Rianne  ;D Ik heb al foto's gemaakt, maar die moet ik nog even bewerken. Ik ga eerst even lekker een uurtje of wat op de bank liggen. Vanmorgen om 7 uur vertrokken, half 10 aangekomen, 10 uur terug gereden en kwart over 12 thuis, snel nog even de kooi die ik gisteren gekocht had schoonmaken en klaarmaken en toen de valkjes erin ! Ik val om van de slaap, dus ff mijn ogen dicht. Ik hou jullie dus nog even in spanning  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Maar... maar... ik moet vanmiddag werken... :'(

Caroline

Nooouuuuuuu!! Dat is flauw, ons lekker maken en dan op de bank gaan liggen.  :'(  >:( :-\ :(

;) :D :) ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Nou zeg, gun me lekker een slaapje  ;D ;D ;D Ik had vannacht maar 5 uur geslapen  ::) Net even boodschapjes gedaan en daarna meteen de foto's bewerkt. Hier zijn ze dan :

Dit is een fallow bonte witmasker pop van 2003. Het is zeker een pop, want ze heeft al eens eitjes gelegd  ;D Het klikte niet met de man waar ze bij moest komen. In het echt is ze nog mooier hoor  ;D Op foto is fallow niet goed te zien, maar kijk maar eens naar haar oogjes. Ze heeft niet veel bont, maar ze heeft het wel  ;) :



klik hier

Dit is een zwaar bonte witmasker man ( primrose ), zeker weten een man, want hij heeft al gezongen  ;D Hij is van 2005 :



klik hier

En dan het popje wat bij de man zit. Het is nog niet 100 % zeker dat het een popje is, maar daar hopen we maar op  ::) Ze is van 2005, een zwaar bonte cinnamon geparelde ( primrose ). Ik wilde eerst de andere nemen, zonder de parels, maar bij deze zou de kans op pop groter zijn. En ik vond haar kopje liever  ;D



klik hier

Het zijn geen wereldfoto's, maar ze zaten net 2 minuten in hun nieuwe kooien  ;D Ik heb de fallow alleen in de kooi zitten en de 2 primroses samen. Ze staan op de werkkamer van Marcel waar ze een maand of 2 in quarantaine gaan. Waarschijnlijk ga ik na het kweekseizoen de grote volière ( die nu 2 x 2 x 1 meter is ) veranderen. Hij wordt langer en ik wil kijken of we iets kunnen maken om het in vieren te kunnen delen tijden het broedseizoen. Dan kunnen ze wel in de grote volière blijven, maar niet elkaar lastig vallen als ze een blok hebben.

Nu nog op zoek naar een man voor de fallow bonte witmasker ! Mocht iemand een mooie vent voor haar weten : ze is op zoek naar een mooie bonte witmasker vent die split is voor fallow, of een mooie bonte vent die split is voor én fallow én witmasker ! Ik ga pas op zijn vroegst dit najaar met ze kweken, dus ik heb nog even de tijd om te zoeken  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Riny

Hoy Karin
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten.
Ze zijn wel een kort nachtje waard.
Daar zul je mooie jonkie's van krijgen terzijnertijd.
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hai Karin,

GEFELICITEERD[/color][/b]
met je nieuwe aanwinsten.
Het zijn echt beauty's om te zien.
Veel geluk met ze.

Groetjes,

Natas

bobbie

Hoi Karin,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Het zijn mooitjes hoor. :D

Succes met het zoeken naar een mooie vent. ;)

groetjes, Nel :)

*Esther*

Prachtige valkjes!!!
Daar heb je zeker heel goed voor moeten zoeken?
Een stel om trots op te zijn.
Daar krijg je vast mooie mini valkjes van.
gr Esther