16 juni 2024, 07:33:13

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Dank je Roosje ;D

Mooi hè Rianne ? Ze hebben meestal in een nest zo'n mooi felle gele zitten, alleen vorig nest niet.

Ja Marc, Rikske kan nog niet goed omgaan met zijn / haar stelten als het op het kleedje zit  ;D In het blok gaan het wel. Een beetje wennen denk ik. Leuke foto's van Jefke  ;D

Dank je Hippysuus , en het blijft voor mij ook iedere keer bijzonder hoor !  ;)

Dank je Kirsten , ja, die foto vond ik ook ontzettend lief  :-*

Ja Lin, er zijn er nu 4 besproken. Bij het vorige nest was het hele nest al besproken voor er eitjes waren  ;D Ook heb ik diverse reserveringen voor de jongen van de andere koppels, en dat geeft toch altijd een fijn gevoel. Erg jammer vind ik het altijd als ik pas op het laatste moment nieuwe baasjes heb, dan krijg ik toch altijd de kriebels  ;)

Hahaha, je moet nog even geduld hebben Monique  ;D

Dank je Caroline. Mellody is ook een schatje hoor die op haar tijd heerlijk kan kroelen, maar toch meer een vrijbuiter. Ik heb natuurlijk ook een stukje meer valkjes dan jij en dan is niet alles even tam  ;D Ik al wel weer eens wat foto's maken van de rest  ;)

Kijk Natas, je geeft nu precies de reden waarom ik vind dat valkjes niet hun leven lang alleen gehouden moeten worden  ;D Verlatingsangst, schreeuwen, te aanhankelijk enz. Ze zien hun baasje dan als partner en dat kan veel problemen geven.

Groetjes, Karin.




Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♪ Marlies

Hoi Karin ;D

Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling.



Groetjes Marlies ;D

Karin

Dank je Marlies ! Jij ook.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky



De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,
Monique

Mariska

Hoi Karin,

We wensen jou alvast een heel goed uiteinde en een heel mooi begin van het nieuwe jaar toe!



Liefs
Mike&Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Riny

             

                Hallo Karin
                Ik wens je een jaar zonder verdriet en               
                tegenslag.
                Moge de dagen ,weken,maanden gevuld zijn met
                liefde en een lach.
                Prettige jaarwisseling.
                Groetjes Riny

Karin

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve wensen en jullie ook allemaal :

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

31 december 2005, 02:15:03 #1193 Last Edit: 31 december 2005, 02:20:35 by Karin
Ik snap niet waar die jongen al het voer laten  :o Vanmiddag hebben Jazzy en Dizzy rondgevlogen en de zaadbak stond open. Hiering zat nog een laagje zaad en toen ik vanavond het wilde gebruiken was alles op  ;D Normaal gesproken kon ik daar 1 volière wel 3 x van voeren  ;D Maar je kunt zien waar ze het voer laten :



Voor origineel formaat klik hier



Voor origineel formaat klik hier



Voor origineel formaat klik hier



Voor origineel formaat klik hier



Voor origineel formaat klik hier

De eerste drie zijn nu 16 dagen, het 4e jong 15 dagen en het jonste 14 dagen.

Hier is de hele bende :



Voor origineel formaat klik hier

Hoog tijd om naar bed te gaan  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Hoi Karin,

Ik was hier een tijdje niet geweest dus je begrijpt dat ik heb zitten genieten van alle foto's. Wat een lekkertjes allemaal.

Ooit heb ik 1 valk gehad, Jopie. Jopie had ik uit een dierenwinkel en hij was verschrikkelijk angstig. Met veel geduld heb ik hem supertam gekregen. In die periode werkte ik ook niet. Het was echt mijn maatje.

Toen Jopie ruim 2 jaar oud was, ben ik weer gaan werken. Wat gebeurde: Jopie ging plukken. :'( Ik naar de dierenarts want ik dacht dat ie beestjes had. De dierenarts wees mij op de ware reden: Jopie miste mij verschrikkelijk. :-\
De dierenarts adviseerde mij er een valkje bij te nemen. Dat heb ik toen gedaan (ik praat over jaaaaaaaaaaaren terug hoor). Jopie bekeek die valk niet. Hij bleef plukken. Het eind van het verhaal is dat Jopie zichzelf zo toetakelde dat de dierenarts adviseerde hem in te laten slapen, hij deed zichzelf zoveel pijn.

Daarom zal ik ook NOOIT NOOIT NOOIT  meer een dier zonder soortgenoot nemen. Om die reden heb ik ook niet 1 maar 2 papegaaien. Ik kan me dus volledig vinden in je gedachtengang een valkje niet ergens in zijn eentje te plaatsen met de kanttekening dat er binnen een aantal maanden een valkje bij zal moeten komen want bij Jopie was het na ruim 2 jaar te laat. :'(

Karin, hele fijne jaarwisseling en ik wens je voor 2006 gezondheid, liefde en voor je beessies ook gezondheid, vreugde en fijne huisjes en maatjes toe. :)

Groetjes, Nel :)

Gerda


hermelien1989


Karin

Allemaal bedankt voor jullie lieve wensen.

Wat vreselijk Nel dat je het zo aan de lijve hebt moeten ondervinden een valkje alleen. Ja, en als ze al zo lang alleen zitten is het moeilijk om hem weer aan soortgenootjes te laten wennen. Het kan wel hoor, maar helaas niet bij ieder valkje zoals bij jou. Ik kan me nog herinneren van de lezing van dierenarts Feld dat een voor een valkje ( of andere parkiet / papegaaiachtige ) een leven zonder soortgenoot een psychische kwelling is. En hij zal het wel weten denk ik  ;D
Fijn dat je zo van de foto's genoten hebt. Ik zal er wel snel meer maken, want ze groeien als... valkjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Karin,

De allerbeste wensen voor 2006 voor jou en je man.
Bedankt voor je kaart.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!