16 juni 2024, 00:22:14

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Rianne

Ouwe jas heb ik eigenlijk niet, en ik heb sowieso mijn kisten aan dus kan wel tegen een modderbadje. ;)

Christine

modderbadje?? zo erg *hoop ik* zal het wel niet zijn!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Nieuwe Mail van Veerle nu snap ik er helemaal niets meer van!

he christine,

hoe gaat het ermee? met mij gaat het goed. ik moet je iets zeggen.

christine: wat die fuif betreft heb jij NIETS misdaan!!!!weet je je hebt me wel doen schrikken wat je stuurde van ja als het zo zit hoeft het voor mij niet meer. weet je dat ik geweend heb?
ik wil jou niet kwijt en je moet niet op mij kwaad zijn maar je moet op mijn ouders kwaad zijn want die zijn de boosdoeners!!!!! ik niet!!!!! ma weet dat ik niet kwaad ben op jou. en wat hebben je ouders gezegd toen ze die mail leesden? want je zei van de je ouders nier goed gezind waren. ik weet dat het niet eerlijk is en ik ben kwaad op mijn ouders!!!!!! ma weet dat ik je niet ga laten vallen!!!!! en ik hoop dat je mij nu ook niet laat vallen als een baksteen!!!!! want dat zou ik niet overleven, maar er zullen nog wel mommenten komen dat we samen iets mogen doen maar dan alleen in de dag. onder het schooljaar mag ik niet naar een fuif gaan.dat is de regel voor het schooljaar.ik mag wel afspreken onder het jaar maar dan alleen in de dag en niet s'avonds. snap je het wat?

ik heb ook goed nieuws voor jou!!!! ik mag wel uitgaan als het vakantie is bv: de herfstvakantie,kertsmis,paasvakantie,... al die vakantie's dan mag ik wel uitgaan en weggaan met jou.

de stage:
de stage valt goed mee en ik amuseer me wel met de kinderen. ik heb al een werkpunt en dat veiligheid ma ik ga daar voor zorgen dat dat in orde komt. maar voor de rest valt het goed mee op stage en de kinderen kwamen al naar mij de maandag van wil je voorlezen en wil je dit doen en dat doen en dan heb ik gedaan wat ze vroegen en ze waren heel blij.ik heb ook al luiers mogen verversen en op het potje zetten en schoonmaakbeurt gedaan bij de kinderen. en al geknutselt,.... ik sta bij vicky op stage maar niet op de dezelfde plaats zij staat bij kruipertjes en ik sta bij peuters. het klikt wel goed tussen ons 2 en je hebt er veel veel groeten van!!!!!

maar ik ga je laten want ik ik moet nog iet doen voor stage enzo.....

hou je nog goed en ik kom pas de zaterdag op msn want hier mag ik niet op de msn zitten.
maar ik ben blij dat ik je heb kunnen mailen.ik hoop dat nu alles is opgelost tussen ons 2.

groetjes veerle


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Ik ben heel blij voor je, Chris! Ik hoop dat alles nu toch nog goed komt!



Christine

Ik snap er niets meer van eerst ja ik moet het contact verbreken met jou van men ouders en dan mag ze me weer wel zien ik snap het niet! dan had ze het wel anders kunnen zeggen tegen mij in plaats van me eerst depri te maken en dan nu dit te zeggen! :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik vind het wel een positieve email. :) Ze wil je in ieder geval niet kwijt als vriendin, dat is duidelijk.
Helaas kun je de wil van haar ouders niet veranderen, en zou je alleen in vakantie en misschien weekend iets af kunnen spreken.

Christine

weekends mag het ook niet het is de eerste keer dat ze zegt dat ze niet in de schoolperiode mag uit gaan vrijdags is het toch weekend of niet?? ik weet niet meer wat ik er nog van moet geloven! :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Je moet begrijpen dat het voor haar ook moeilijk is. Maar als ze jou halve verhalen verteld word jij er ook niet wijzer op.

Christine

Dat is waar pfft wat me nog altijd dwars zit waarom ze dat van zr katelijn zegt! :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Het is me toch uiteindelijk gelukt om Jazzy's talent op te nemen!
http://www.youtube.com/?v=ASUg5QCZai4

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Grappig! Hier doen ze weer wat anders. ;)

Petra en Cheeky

Ik vind het allemaal een beetje vreemd, op z'n zachtst gezegd, van Veerle! Ik hoop dat ze het zo bedoelt als dat het nu klinkt, en dat je haar misschien niet helemaal goed hebt begrepen de laatste keer, maar als ze elke keer wat anders zegt, kan ik me voorstellen dat je niet meer weet waar je aan toe bent!

Ik zou als ik jou was, de eerstvolgende keer dat je haar wel kunt spreken (liefst persoonlijk) proberen uit te visssen hoe alles nu in elkaar steekt!

Lief filmpje!!!

Groetjes,
Peet

Christine

Ik heb men zwaargewichtjes eens gewogen! ze zijn allemaal goed bijgekomen maar er wordt eentje wel echt dik!

Miko: voor pap 94 na pap 98
Jazzy: 94
Ricky: 98
Tosca: 100

ik ga ze dringend nog is inspanning moeten laten doen want ik merk dat Tosca haar buikje beetje in de weg zit met klimmen want dat gaat zo traag bij haar ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Leuk filmpje, die van mij begonnen hier spontaan mee te doen ;D

Christine

Was het zo erg?? eigenlijk is het meer imitatie van Flutty en soms stukjes dat hij zelf doet! wel jammer dat hij al zijn mooie kleuren gaat verliezen maar dan nog ben ik ontzettend blij met hem! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**