22 juni 2025, 21:16:47

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2005

Gestart door Lique, 29 december 2004, 01:53:16

« vorige - volgende »

Anita1

:'( wil je even heel veel sterkte wensen.het is niet eerlijk.
knuff anita

Lique

22 april 2005, 12:45:33 #871 Last Edit: 22 april 2005, 12:47:06 by Lique
Hallo allemaal,

Ik ben er nog behoorlijk kapot van, over wat er gebeurd is.
Het is telkens zo'n angst om in een nestkastje te kijken, of alle jongen nog leven.
Pino doet het goed in de broedkooi, al heeft ze het er niet naar haar zin. Ze heeft gisteravond wel haar derde eitje gelegd. Als ze goed broedt, mag ze misschien haar andere 2 eitjes weer terug hebben, die ik bij Storm heb gelegd. maar misschien laat ik de eitjes ook wel bij Storm, omdat zij nooit eigen jongen kan krijgen ivm mislukte eitjes.

Het overleden jong van Pino is onderweg naar Feld, met een mooie brief erbij.

Vanmorgen zijn er wel weer 2 jongen geboren. bij Dexter en Deedee weer een witmaskertje, en bij Hugo en Boss ook weer een witmaskertje.

Gisteren heb ik ook besloten om de webcams af te koppelen.
Mocht het over een tijdje beter gaan, en ik echt weer zin heb, om de boel hier te laten zien, zal ik ze weer aan (laten) sluiten, maar voorlopig wil ik het even rustig houden.

ik wil iedereen bedanken voor de steun en de lieve woorden. Dat doet echt goed. Maar helaas kan het mijn verdriet niet helemaal wegnemen.

groetjes Lique

carco

Hoi Lique

Ik kan het goed begrijpen dat je de webcam hebt afgekoppeld, en ondanks alle troostende woorden blijft het verdriet.
Mag ik wel zeggen dat ik het logo onderaan je handtekening super vindt?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Marianne

Hoi Lique en Peter,

Heel veel sterkte!

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

gonnie

Mandy

Citaat van: Lique op 21 april 2005, 20:53:50
Hopelijk begrijpt iedereen het allemaal...

Ik begrijp zowieso al niet hoe je het allemaal voor elkaar krijgt? ::) Ik weet niet wat voor werk je nu precies doet en hoeveel uur per week, maar petje af hoor, met de hele valkenboel en het huishouden en je gewone leventje wat je allemaal draaiende houdt. ;) Maar zo wordt het wel een beetje veel inderdaad en dan is het heel goed als je even een stapje terug doet, je moet ook aan jezelf denken hoor anders kom je jezelf tegen straks!

Maar ontzettend jammer van die tegenslagen, ik hoop voor je dat het hierbij blijft, veel sterkte.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lin

He Lique,

Ik kom nu pas weer aan je dagboek toe. En wat heb ik veel gemist. Ik ben helemaal stil er van. Hoeveelste jong is dit nu al? Als je veel valkjes hebt dan is de kans uiteraard groter dat er meer het niet overleven. Maar dit is onbegrijpelijk. Ik volg je nu al  tig maanden. En ik heb al veel van je verdiet en gelukkige momenten gelezen. Ik ben blij dat je gewoon doorgaat met kweken, want je maakt heel veel mensen blij met je valkjes. Ik snap dat je soms wil stoppen (of niet?) maar heel goed dat je doorgaat. Ik heb diepe bewondering voor je en ik weet een beetje hoe het is om kleine valkjes te verliezen. Bij mij gaan vrijwel alle albinos dood. Maar dit verdriet valt in het niets bij jou. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je toch wel een beetje geniet van de kleintjes. En wel tijd voor jezelf nemen hoor. Want als je niet goed voor jezelf kan zorgen, kan je het straks niet meer voor de valkjes die je nodig hebben. En als je een keer geen fotos maakt is echt geen ramp. Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt en anders zijn het hele arrogante mensen en die verdienen dan geen valkje bij je. En ik vind ook dat je een mooi logo hebt, by the way.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Lique,

Gewoon alleen even een dikke knuf, weet net als de andere niet goed wat ik verder kan zeggen. Het is gewoon heel verdrietig allemaal

Liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Lique

Heel veel sterkte en we zullen aan je denken !

Knuffies van Zazou en de groeten van Ankie en de rest van de familie.

PB

Hoi Lique,

Ik lees net allemaal wat er gebeurd is.
Ik ben er net als iedereen hier helemaal stil van.
Hopelijk krijg je antwoord van Feld misschien was het toch niet alleen een kalktekort?
Sterkte in ieder geval!

Petra

Sanna

Sterkte meisje, we denken allemaal aan jullie.

Dikke knuf, Sanna

Astrid

22 april 2005, 20:24:39 #881 Last Edit: 22 april 2005, 22:21:08 by -Astrid-
Hoi Lique,

Kijk ik even niet bij je dagboek, gebeuren er weer
nare dingen, dit hebben jullie toch echt niet verdiend,
als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik je zeker willen
helpen met je kleintjes, dit is toch zo ontzettend triest.

Heeel veeel sterkte.

Ruud & Astrid & Pepper

Cor_en_Petra

Ha Lique en Peter
Ook wij hebben even niet in je dagboek gekeken en dan komen we ineens zulk triest nieuws tegen! Alles wat we je kunnen en willen zeggen en wensen, is al gezegd en gewenst door alle anderen!. Wij hopen dat je de kracht kunt vinden om door te gaan! Er zijn zoveel mensen zo blij met hun kleine valkjes die ze van jullie vandaan hebben (wij niet op de laatste plaats!), dus dat moet in ieder geval goed voelen! Tegenslagen horen bij goed nieuws, alleen komt nu even alles tegelijk bij jullie en dat is even flink doorbijten en alles verwerken. Dan moet je ff tijd voor je/julliezelf nemen. Wij kunnen dan echt wel even zonder cammetje of foto's, als je maar wél weer bij ons terugkomt!!!
Sterkte jongens!
Cor & Petra

margreet

hallo Lique,

Kan het mij goed voorstellen dat je hier heel verdrietig van wordt, denk wel aan jezelf en maak anders even pas op de plaats met de site, dat komt wel weer.Heel veel sterkte en nogmaals denk aan jezelf.

groetjes Margreet

Inger m

Hoi Lique en Peter,
Ik lees regelmatig dit dagboek. Maar ik kan me goed inleven wat voor invloed dergelijke tegenslagen op je hebben. Zo ik het lees doe je ontzettend je best voor de valken en voor de jongen dat dergelijke tegenslagen niet verdiend zijn, helaas beslist 'de natuur' (om het zo maar te noemen: in de zin dat het niet direct beinvloedbaar is) anders. Ik hoop dat dr. Feld met een concrete uitslag komt en dat je wat voor de jongen kunt doen om dit verder te voorkomen.

Ik wens jullie heel veel sterkte!

gr Inger

Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.