15 mei 2025, 20:15:09

Schudden met kop

Gestart door Jolanda, 5 oktober 2004, 16:10:32

« vorige - volgende »

Jolanda

Hoi,

Mijn valkje Pino is nu bijna een half jaar en sinds een paar weken zittie af en toe raar te doen in zijn kooi. Hij doet zijn kop naar beneden, schudt ermee en het lijkt wel alsof hij hijgt, is dit aandacht trekken? Hij doet het ook weleens voor de spiegel, maar niet zo vaak.

groetjes Jolanda

Raikiri

hmm..... Chrissy doet dat ook wel eens... en chrissy is nog helemaal gezond dus denk dat het iets van aand8 trekken is. ik weet het niej zeker maar met chrissy is niets aan de hand dus bij jou vast ook niet!

Groetjes Quynh-Nhi

Cheers, Quynh & Raikiri~

Jolanda

Pino is verder wel gezond. Hij eet, drink en vliegt normaal. Misschien de hormoontjes?

Kilian

Hallo Jolanda,

Ik denk dat je vogel gewoon aandacht probeert te trekken als hij verder gezond is.Zoals hij in de spiegel soms met zijn kopje schud heb ik hier ook al meegemaakt!!!!
Blijf toch voor de zekerheid je valkje in het oog houden, je weet nooit of er iets mis is!
Veel geluk toegewenst!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes,  8)Kilian 8)

Annouschka

Hoi,

ja, dat ken ik, mijn 2 mannen kunnen dat ook goed.  Het lijkt een beetje op zagen vind ik, ze buigen voorover en dan maken ze korte bewegingen met hun hoofdje, hun kuifje ligt dan plat.  Typisch machogedrag. :)

groetjes

antoine

het kan vanalles zijn!
elk valkje heeft zo zijn eigen manier van doen net zoals wij :)
volgens mij kan het niet echt veel kwaat!
groetjes antoine

glenn

mijn valkje schud ook wel zijn met de kop maar dan heeft hij zijn kuif niet plat hij heeft hem juist overeintstaan ;D dit is een man.  ;)
                glenn