17 mei 2025, 14:35:15

geen ppgz

Gestart door boezempje, 10 september 2004, 21:47:53

« vorige - volgende »

boezempje

hallo

ik heb net feld aan de lijn gehadt en de albino hadt geen ppgz ziekten,ooohhhh ik ben zo blij.het was dus toch verstikking en hadt flink de wormen,

gr essie

Tara

Hoi Esther,

wat fijn te horen dat het geen papegaaienziekte was! Moet je idd erg opgelucht voor zijn.

Zielig hoor dat hij zoveel wormpjes had, heb je de rest wel ontwormd?

Groetjes, Tara

Tessa

wat zal jij blij zijn dat het geen ppgz was wormen is ook niet leuk maar nu kan je weer rustig slapen

gr tessa

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Gelukkig dat het geen papegaaienziekte is.
Zal wel een blok van je hart zijn nu.
Voor Breezer heb ik van de kweeker een ontwormingskuurtje meegekregen,dit moet ik hem morgen geven.De eerste keer had hij al gehad bij de kweeker zelf.
Vanavond heb ik nog een telefoontje gehad ,van hoe het met Breezer ging.Dit vond ik zelf ook erg fijn :) en heb meteen een foto opgestuurd per email.
He,maar ik wens je morgen veel succes met het ophalen van je twee schatjes :).Ik zal morgen effe op het forum kijken of je al een nieuwe foto hebt geplaatst.
Groetjes van Carla.

Paul

Hoi Esther,

Heel erg fijn dat je nu zekerheid hebt.
Je eigen valkjes lopen dus verder geen gevaar en het was gewoon toeval dat er toen een niet helemaal lekker was denk ik.
Je let natuurlijk extra goed op en dan valt alles op wat maar even niet normaal is natuurlijk.
Het blijft zielig voor de albino maar gelukkig heeft ie jouw valkjes niet ziek gemaakt.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

dank je allemaal.
feld heb ik nog om 8uur aan de telefoon gehadt omdat ik het niet hellemaal snapten dat ze nog wel ab moesten hebben,
feld zij we hebben bij balou veel wormen aan getroffen maar ook de ziekten die heet stretoscoppen ziekten,weet niet hoe je het schrijft sorry.maar daarom moesten ze wel allemaal ab hebben,want het is besmetelijk.vandaar dus.

gr essie

Paul

Hoi Esther,

Vandaar dat ze toch nog antibiotica moesten hebben.
Steptococcen zijn bacterien en die kunnen ziektes veroorzaken.
Ik geloof dat Anita er ook last van had pas geleden van dezelfde bacterien.
Maar ze zullen daar zeker van opknappen je was er heel snel bij.

Groetjes, Paul

Mandy

Goh, gelukkig geen ppgz maar een streptococ is ook een nare bacterie, maar die antibiotica bestrijdt dat nu in ieder geval, hopelijk zijn ze dadelijk allemaal weer lekker opgeknapt. ;)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl