4 juni 2024, 23:30:27

Valkparkietencollage

Gestart door AnnaEnBo, 7 augustus 2004, 19:27:09

« vorige - volgende »

AnnaEnBo

hey,

Ik wil graag een collage maken van valkparkieten, tot nu toe heb ik alleen Bo, als jullie hier nou een foto van jullie scheetje zetten helpen jullie me veel verder!

Anne en Bo

Tara

7 augustus 2004, 19:43:03 #1 Last Edit: 7 augustus 2004, 19:47:05 by tara_dewulf
Hoi,

ik wil je zeker helpen hoor, ik heb bepaalde mutaties zitten, je zegt maar wat je wil.

Ik heb dit zitten:

cinnamon gepareld witkop
witkop
gepareld witkop
bont gepareld witkop
lutino witkop ( = albino )
gepareld
cinnamon gepareld
cinnamon bont
wildkleur
cinnamon
lutino
gepareld lutino

En volgens mij is dat het ;-). Maar de bont geparelde witkop is helemaal onduidelijk nu, het bont zit 'm in zijn nek en staart en vliegpennen, maar het is een mannetje, en heeft geen parels meer :P ::).

Groetjes, Tara

AnnaEnBo

Alles wat je hebt mag je hier zetten!

Tara

7 augustus 2004, 23:54:57 #3 Last Edit: 7 augustus 2004, 23:55:42 by tara_dewulf
Hoi,

ik zal ff kijken wat ik je kan bieden... Nu zal ik al enkele foto's kunnen geven maar nog niet van elke valk, maar ik zal eens zien of ik er morgen kan maken.

Dit is Malaia, een cinnamon geparelde witkop man van 2003.



Nu zie je Naira, een geparelde man van 2003. Alleen is de foto niet zo heel mooi, ik zal zien wat ik morgen kan doen.



Hier cinnamon geparelde pop: Tequila:



Hier Khinja, albino pop:



Nou Djaru, albino man:



Smuey, cinnamon bonte man:



Hier Princess, cinnamon pop:



Hier Marilyn, lutino pop:



Nou Tako, lutino man:



En Piko, een geparelde pop:



En nog eens Malaia, cinnamon gepareld witkop man, recentere foto.



Morgen zorg ik voor meer. Btw, een van de jongen in m'n handtekening is een geparelde lutino, als je wil kan je foto's uit mijn dagboek nemen om een groeiproces te maken ofzo?

Groetjes, Tara

AnnaEnBo

Dankjewel, ik zal er heel veel mee kunnen doen, de collage komt in mijn kamer, en als ze klaar is zal ik het eens op de site zetten maar nu, nu moet ik nog meer plaatjes hebben...

Tara

Hoi,

ik zal zo snel mogelijk kijken om nog meer foto's te maken hoor voor je collage! Ik ben er heel benieuwd naar.

Hoeveel foto's heb je nog nodig ongeveer?

Groetjes Tara

AnnaEnBo


Chrissy(wel thuis maarr.)

Hier is een foto van Chrissy
http://www.kindertent.nl/fotos/1/8/3/183191.jpg
Wildkleur man

Groetjes Valkparkietlover

Chrissy(wel thuis maarr)

oeps..... vergeten om tussen haakjes te zetten


Valkparkietlover

Coco en Chantal

10 augustus 2004, 17:30:08 #9 Last Edit: 10 augustus 2004, 17:33:03 by Coco__en_Chantal
Hallo ik heb ook nog wel foto's in de aanbieding hahaha :D















Nou hoop dat je hier iets mee kunt  ;D
groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


AnnaEnBo

DANKJEWEL! Ik monteer alle foto's die ik al heb aan elkaar en print ze dan af! foto's zijn nog steeds welkom!

sadelienda

Hierbij een foto van Boeing



Hierbij een foto van Chessna




Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Annouschka

Hoi,

hier nog een paar foto's. :)











groetjes
Annouschka

cora


boezempje

hai

ik heb ook nog wat voor je  ;)