Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Peter,

Wat leuk dat je nu een echte sponsor gevonden hebt :)
Ik zag in Netscape die banner niet maar in IE wel al :)
Ik hoop dat ze een blijvende sponsor zijn van de site dat zou wel heel leuk zijn en een aantal problemen oplossen :)

Groetjes, Paul

Peter

Hoi Paul,

Dankje, het is idd fijn om een sponser gevonden te hebben. De google banner leek een uitkomst maar ze kunnen geen uitspraken doen wat een banner zal gaan doen. De ene dag komt er veel geld binnen en de andere dag amper 10 eurocent terwijl de clicks en views hetzelfde zijn.

De startpagina voor IE is nu aangepast en de rest zal snel volgen. Voor Netscape e.d. is een alternatieve pagina en daar staat de banner nog niet op :) De netschaapjes houden mij bezig hahahaha.

De banner ziet er nu zo uit:


Groetjes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

Op elke pagina zie je nu in IE de banner van Dierenvilla. De netschaap versie komt eraan!

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Ik zie dat het in Netscape ook gelukt is he ik zie een banner bovenin beeld nu :)
Storend is het ook nog niet eens en het is leuk als het nog wat opbrengt ook voor de site.

Groetjes, Paul

Peter

Joi Paul,

Alleen op de startpagina moet nog een banner komen en vervolgens moet de banner nog weer een beetje bij gewerkt worden zodat de banner aan beide wensen voldoet, aan die van mij en van dierenvilla.

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Vandaag een flinke rekening binnen gekregen waardoor saldo direct negatief werd. Er zijn nog diverse donaties onderweg, als die binnen zijn staan we hopelijk weeer net positief.

Groetjes,
Peter

jacksmama

CitaatWe doen idd wel kooien verkopen, deze worden gedoneerd en deze verkopen wij weer. Ook als wij een goedkope kooi zien die kopen we ook en de opbrengst daarvan gaat ook naar de site.


Hoi,

Kunnen we de kooien ergens op deze site bekijken ofzo? Of gaat het per IM?

Zoonlief heeft zijn zinnen gezet op een kamervoliere, en hij moet er nog geweldig voor sparen, maar ik vind de nieuwe nogal prijzig..
Mischien heb jij wat tips?

Groetjes,

Christa & de Rest

Christa & De Rest

Peter

Hallo Christa & de Rest,

Ik ben bezig om alle kooien op Valkparkiet.com te plaatsen! Hopelijk is het deze week gereed!

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

Door een paar flinke donatie's staan we ineens weer zeer positief! Het geeft een goed gevoel :) Iedereen heel erg bedankt.

Groetjes,
Peter

Rianne

Hey Peter, het schiet me nu pas weer te binnen. Ik heb een aantal weken terug een donatie overgemaakt, maar er staat nog niks onder mijn naam. Is dat alleen als je automatisch ieder jaar iets af laat schrijven of zo?

Peter

Hoi allemaal,

Voor het eerst is er na het afboeken van diverse rekeningen geld over! Nou ja geld over we staan nog steeds in de plus :)

@ Muppet:
Het is nog steeds handmatig aanpassen. Ik had even over je bericht heen gelezen maar je status is nu aangepast op het forum.

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Er is weer een afschrift binnengekomen! We staan nog steeds in de plus, tijd voor een feestje?

Groetjes,
Peter

Gerda

24 augustus 2005, 16:54:30 #207 Last Edit: 24 augustus 2005, 19:31:20 by Gerda
Hoi Peter,

Da's mooi!!!

Geef maar een rondje op de Avifauna-dag :D :D

Groetjes Gerda

hippysuus

Hoi Peter,

Ik heb eigenlijk een soortgelijke vraag, komt er bij mijn naam ook donateur te staan of moet je daarvoor een bepaald bedrag hebben overgemaakt?

Groetjes,
Suus

Mariska

Hoi Peter,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Suus.
Ik heb ongeveer een week geleden een bedrag overgemaakt en vroeg me af hoe het nu verder gaat.
Ik hoor graag van je.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)