16 juni 2024, 05:51:48

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

Mandy

Hahahah wie weet Paul, je hebt immers wel meer valken dan mij! ;D

Hier weer een update. :)

Kuifje&Bobbie hebben 5 eieren waarvan er 4 bevrucht zijn, ik ben heel benieuwd wat voor valkjes er dit keer uit kunnen komen. :)

Dit zijn de 5 van Jut&Jul  :) ;

En dit is Binkie voor Andrea  :P ;

Je gaat het cinnamon al door zien komen. :)
En hier zie je het verschil tussen Binkie en jong 2 die een gewone geparelde witmasker gaat worden;

Je kan goed zien dat Binkie (rechts) lichtere veertjes en pootjes heeft. ;)

En dit zijn de 3 van Rembo&Rembo  :) ;

Alleen ben ik bang dat de ouders of 1 van hun, hun jongen gaan plukken, want bij jong 1 en 2 zag ik wat bloedpuntjes... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Andrea

Hoi Mandy,

Ik zie duidelijk het verschil tussen Binkie en zijn/haar jongere broertje/zusje. Heb ik gelijk weer wat foto's om uit te printen. Ik heb vorig jaar met Sparkle ook alle foto's uitgeprint. Is leuk om te bewaren. Ik kan me helemaal niet voorstellendat ook Sparkle zo'n klein pluisje is geweest.
Eerst was het nog niet zo duidelijk op de vorige foto's, omdat ze daar allemaal lekker warm als een kluitje tegen elkaar zitten :P

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Mandy

Jeetje Andrea, wat een mooie handtekening zeg! ;D

Hier zijn weer wat nieuwe foto's hoor;

De 5 van Jut&Jul;

Binkie zit links bovenaan. :)

En de 3 van Rembo&Rembo;

Als je goed kijkt zie je misschien dat ze een beetje geplukt worden... :-/

Kuifje&Bobbie hebben inmiddels 6 eieren waarvan 5 bevrucht. :P

En Theo&Thea zijn al aan hun 2e ronde begonnen, er liggen nu 2 eieren. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Andrea

Hoi Mandy,

Bedankt. Ik had gisteren even een dagje rustig aangedaan en toen heb ik deze nagetekend van jouw foto.

Het gaat hard met de jonkies. Ik zie dat Binkie nog meer veertjes door begint te krijgen.
Mariska kan zaterdag 12 juni niet om de jonkies op te halen, dus ik vroeg aan mijn vader of hij zondag ook kan. Dacht ie dat ik deze zondag bedoelde. Da's wel een beetje te vroeg ;)
Maar als het mee zit komen we dan die zondag.

Jmmer dat die andere jonkies geplukt worden. maar gelukkig groeit het later allemaal terug.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Stijn dc

hoi

wat een ongelooflijk mooie handtekening zeg, wat kan je knap tekenen.

Leuk dat het zo goed gaat met de valkjes mandy, veel plezier ermee.

SDC:D

Andrea

22 mei 2004, 02:36:31 #35 Last Edit: 22 mei 2004, 02:38:29 by Andrea
Hallo Stijn,

Dank je wel!
Ik moet ook wel zeggen dat ik niet alleen teken in mijn vrije tijd, ik doe de kunstacademie. Ik ben de laatste tijd heel druk met mijn eindexamen en ben al heel lang met het zelfde project bezig, daarom wilde ik even iets anders tekenen.
Vandaar de nieuwe handtekening ;)
Maar straks komt Binkie hier en dan ga ik een mooie foto van Sparkle en Binkie samen maken. Dan ga ik die ws als handtekening gebruiken.

Ik zat net op de kalender te kijken en ik zag dat Binkie morgen al 3 weken oud weer is :o De tijd gaat echt snel voorbij.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Stijn dc

hoi

ow, je zit op de kunstacademie. FIjn zeg! Wat moet je dan tekenen als eindproject?

SDC:D

Andrea

Hoi Stijn,

Nou da's een beetje veel om hier allemaal uit te leggen en niet de plek ;). Maar ik ga foto's maken van het project tijdens de expositie over een maand en dan zal ik deze nog wel even plaatsen onder het kopje andere onderwepen, want meerdere mensen op het forum vroegen mij dit al.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Joyce28

wat een leuke foto's weer allemaal Mandy,gaat goed bij jou :)
en wat knap getekend Andrea,wauw :o  :)

Mandy

22 mei 2004, 23:06:14 #39 Last Edit: 22 mei 2004, 23:07:16 by Mandy
Hier zijn de jongen van Jut&Jul;

En dit is Binkie van Andrea;


En de 3 bontjes van Rembo&Rembo;

Het plukken valt gelukkig nog mee... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Andrea

Hoi Mandy,

De groei van de veren gaat nu echt snel.
Nu is het helemaal goed zichtbaar dat ie cinnamom gepareld gaat worden. Straks is het nog een verrassing of het een mannetje of een pop is. Net als wat jij met Grietje hebt die eigenlijk een Hansje is. Ik heb hem maar Binkie genoemt kan zowel bij man als pop.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Sander

Hello Mandy

Weer mooie foto's :)  Het plukken valt best nog mee bij je bonte jongen! Hopelijk verergert het niet!

groetjes
sander

Paul

Hoi Mandy,

Wat een mooie foto's weer :-)
Vooral de witmaskertjes zien er weer heel erg mooi uit.
Andrea krijgt er echt een hele mooie bij in elk geval.
En het plukken valt gelukkig nog wel mee je weet helaas hoe erg het ook kan gaan he dat wil je echt niet :-(
Succes met alle nestjes.

Groetjes, Paul

Andrea

Hoi Paul,

Dus het is geen leijke verfspat ;)
Nee grapje natuurlijk. Het is wel snannend hoor. Die jonkies groeien echt als kool. Ik ben heel benieuwt hoe mijn andere verfspat haar nieuwe maatje gaat vinden,

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Joyce28

CitaatHoi Paul,

Dus het is geen leijke verfspat ;)
Nee grapje natuurlijk. Het is wel snannend hoor. Die jonkies groeien echt als kool. Ik ben heel benieuwt hoe mijn andere verfspat haar nieuwe maatje gaat vinden,

Groetjes Andrea

ziet er mooi uit hoor Binkie.Ja is spannend he,hoe ze op een nieuweling reageren  :)