27 juli 2025, 14:51:10

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai

ff een korten update
vanmorgen toen ik wakker werdt hoorden ik angel al roepen van hee het is licht hahahahaah
angel is vandaag een paar keer op mijn hand gestapt wel nog bang maar het ging redelijk goed.en kyra was ook heel lief vandaag stapten ook goed op mijn hand en vindt het nekje kroelle tog wel lekker als je haar tegen je aan houdt en lekker doet kroelle nou dat vindt ze tog wel lekker hoor,en ze hebben vandaag goed allebij zitten eten en drinken dus dat zit ook wel goed,met angel en kyra is het gewoon een kwestie van volhouden en elke dag ff proberen,al is kyra naar een dag tog al wat verder als angel.maar angel is ook een erg bang valkje.ik hoop dat het er wel een beetje uit gaat voor hem,ik ga ook elke dag even met mijn hand rustig in de kooi zo dat ze kunnen gaan wennen aan mijn hand,en dat gaat goed,als de rest naar me toe komt vliegen en hun 2 zien dat dan hebben ze zoiets van dat moeten wij toch ook kunnen en zie je dat ze wel willen maar nog niet echt durven,

maar ook dat gaat allemaal goed komen,

gr essie

boezempje

23 november 2004, 20:58:05 #451 Last Edit: 27 november 2004, 00:53:51 by boezempje
hallo

vandaag heeft dingo op mijn schouder gezeten een langen tijdt ;D
en met kyra gaat het ook goed ze is zo als marianne al zecht een hittepetit ppffff.maar goed hopelijk komt dat goed anders jammer dan.en angel gaat het ook super goed mee is lekker aan het spelen en fluiten jeee dat kan hij goed en breed lopen ook hahahahaha echte man dus,spirit komt graag bij me zitten en azarro hellemaal,en zazoe blijft een beetje bang net als kyra,maar verder zijn ze wel lieff hoor,benji is ook nog wat aan de bangen kant.ik denk dat ik dat aan trek bangen valkjes ::)maar ze zijn wel lief gelukkig.en dan komt er zaterdag mijn nieuw valkje wat ik ook nog bij henry heb gekocht en die heet boyd en dat is een mannetje,
ik moet nog wat mannetjes bij hebben anders klopt het niet hellemaal.ik heb ook een anderen voliere bestelt en die zal denk ik over 3weken 4weken klaar zijn hoop ik.

mijn nieuw valkje boyd.

en nu nog wat foto van de valkjes

angel

diessel

kyra en azarro

kyra

misty

stormy

pearl

essie

Marije

Wauw, wat een joekel van een voliere! :o
Leuk, die valkenfoto's, echt liefies, en de nieuwelingen zien er al helemaal gewend uit!
Waar krijg je Boyd vandaan? Lief koppie! :-*
Groetjes,
Marije en Purrel

boezempje

hai

boyd komt van henry af
dat is het eerste valkje van henry,
en nu komt hij hier heen,

gr essie

Karin

24 november 2004, 02:11:04 #454 Last Edit: 24 november 2004, 19:28:19 by kazoo
Mooi volière Essie ! Komt hij binnen of buiten ? Was jij trouwens de Esther die vroeg of ik bonte witmasker mannen had ? Jammer dat ik je niet kan helpen, maar helaas doet mijn bonte witmasker niet zijn best  ::) En het geslacht is onbekend. Ik zit zelf ook al bijna 2 jaar op een jong van hem te wachten  :-/ Maar ik zie dat je al ruim voorzien bent  :D Wat een valkjes in een korte tijd, een virus ?  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

boezempje

hai karin

de voliere komt binnen ja hihihihi erg he.
en ik was dat die jou mailden over de bonte valkje ja,
ja was hellaas maar is niet erg hoor.
we zoeken gewoon verder.en het virus zit er heel erg in ja en het houdt maar niet op ik ben nog geen jaar geleden begonnen met de valkjes hahahaha maar ze zijn zo mooi en lief en allemaal hebben ze een ander karakter,erg leuk dus.en nu komt er nog een cinnamon geparelden zaterdag bij en de geelwang en falow en een albino cinnamon staan nog op de wachtlijst en dan zijn we klaar,

gr essie

boezempje

hai

nou morgen ga ik samen met hans boyd ophalen en hans zijn valkje,
wordt weer een lange rit maar wel leuk ben zo benieuwd het is altijdt weer leuk om een nieuw valkje op te halen,

morgen komen de foto van boyd

gr essie

boezempje

hai hai

nou was weer een dagje wel gisteren we zijn om 11uur smorgens aangereden en kwamen om 12:15 aan bij marianne om het valkje boyd van mijn op te halen en hans zijn valkje ook.toen zijn we met 2 valkjes doorgereden naar waterringen voor een ander valkje van hans op te halen.toen we daar waaren hebben we even onze ogen uit gekeken,het was op een flat waar de ouden man samen met zijn vrouw woonden 3hoog hihiihihi die man liet ons dus zien waar zijn valkjes zaten op een slaapkamer omgebouwd als voliere :o
daar hadt hij veel werk aan gehadt zag er wel super netjes uit dat wel,hij hadt er 10 valkjes zitten en wat grasparkietjes
en daar zaten 2 jongen wildkleur van 6weken en de resst was ouder dus.en in een kooi aan de muur zaten 3 valkjes van een jaar een geparelden cinnamon en een bonte en een cinnamon witmasker,hans ging voor de parel en ik voor de cinnamon witmasker,ik vond hem zo mooi en zag er super goed uit.
dus meenemen maar dacht ik.hij zij ook nog het is voor 100% een pop hoor ik keek hans aan en moest lachen want hij hadt een witte kop spier wit hahahahahahah,dus die man hadt er niet veel weet van.nou afrekenen en we zijn op naar huis gegaan.onder weg nog stoppen dat de valkjes wat konden drinken,en toen weer verder,ik was blij dat we weer thuis waren,
en nu de volgenden dag alles gaat goed met boyd en baloo ze eten en drinken goed en voellen zich op zijn gemak,

gr essie

boezempje

hai

nou alles gaat prima hier kuifje is hellemaal verlieft op boyd.
en met baloo gaat het ook prima het is een rijpen man dat is zeker,en kyra gaat ook steets losser komen en zich thuis voellen,en stormy is op pearl verlieft ze zitten dus als koppel bij elkaar dag in dag uit,doen alles samen.dingo kan nog steets niet vliegen en benji wel.dat zijn echt 2 valkjes die veel samen zijn.maar wel heel lief.diessel en spirit zazoe en azarro zijn druk en aanwezig,en zazoe heeft in het begin heel rustig gedaan en komt nu los.misty is mijn knuffel en heel lieff en vindt alles wel prima hier,jessy ook heel rustig valkje en wil nog wel eens bij stormy en dingo knuffe,en angel is ook heel veel aanwezig hahahaha met geluid dus,maar ook een heel lieff valkje.ik heb er nu zolang een anderen kooi bij gezet tot de voliere klaar is.
en dat gaat allemaal prima en ze vinden het ook goed.

gr essie

Marije

Zo Essie......weer twee erbij! ;D
Dat je al die namen onthoudt zeg.....pfoeeh......en woden de nieuwelingen ook al een beetje tammer?
Groetjes,
Marije

boezempje

hai

ze zijn allemaal tam gelukkig en dat komt omdat ik er veel mee bezig ben,

gr essie

Anita1

wauww essie.leuke foto's zeg! ik zag 2 dakjes.dus ik denk dat je nu 2 volieres in de huiskamer hebt staan? of vergis ik me.
leuk hoor zo.wat zal jij vaak stofzuigen zeg hahahaa.maar ook veel plezier ervan.kusss kanjerr anita :D

boezempje

hai

ja klopt anita 2 voliere de anderen voliere is nog niet af dus hellaas moet ik ze even verdelen in de 2 kooien,
maar dat is niet erg,
en stofzuigen moet ik zo als altijdt met 3 kids elke dag ;)
en ik heb een lucht reiniger in huis staan dus wat stof betreft valt gelukkig mee,

gr essie

boezempje

hai

ff een update
het gaat hier goed met de valkjes kuifje is hellemaal weg van boyd en stormy van pearl maar ook vindt kuifje kyra wel leuk en klimt regelmatig op haar rug.maar hij zal tog moeten wachten want kyra is nog veel te jong om eitjes te krijgen.
baloo is echt een rijp mannetje hij doet zooo zijn best om een popje te vinden maar er wordt nog niet op ingegaan hellaas voor hem,en dingo en benji dat worden en blijven dus echt een koppeltje zijn niet te schijden van elkaar net als pearl en stormy.zazoe was in het begin een bang valkje maar begint steets meer vrijer te worden,en azarro vindt het allemaal wel super als hij maar op zijn tijd een kroel krijgt hihihih en spirit ook.diessel is druk bezig de mannen van zich af te houden en jessy kijkt het nog ff af of er wat tussen zit voor haar,misty blijf nog steets in de buurt van stormy,
nou dat was het weer een beetje over hier.
nog wat foto's plaatsen van de boefjes.

gr essieTEXT

boezempje

hai hai

nou het gaat hier super hoor.
er vliegen hier een aantal hormoon bommen rond hahhahah.
angel vliegt steets achter diessel aan en laat haar ook geen 5min met rust,kuifje is heel de tiijdt bij boyd,en stormy is geen min bij pearl weg te krijgen,ook zit kuifje veel boven op kyra maar alleen weet hij nog niet goed hoe het moet,en baloo zit de helen tijdt achter boyd aan en zazoe en azarro poetsen elkaar de helen tijdt maar ze mogen natuurlijk ook niet meer want ze zijn famillie.spirit zit veel met misty te poetsen en dat zijn dus 2poppen,dingo en benji zijn ook niet bij elkaar weg te slaan,maar ook trekt dingo veel naar jessy toe weer,dus alles is een beetje verdeelt hier zo,
verder gaat het allemaal wel goed.

gr essie