14 mei 2025, 21:11:46

nog een foto van stormy

Gestart door boezempje, 12 april 2004, 16:00:05

« vorige - volgende »

boezempje

hier heb ik nog een foto van mijn valkje stormy :)

ik heb hem nu 3dagen

Tara

Hoi Boezempje,

misschien kan je ook een dagboekje starten waar je al je foto's kan plaatsen, is ook echt leuk, want Stormy is echt een schatje :). Je mag van gelukspreken hoor dat je zo'n valkje hebt ;), maar ze zijn zowat allemaal lief, maar het is echt een schatje :). Mooie foto hoor!!

Groetjes, Tara

sadelienda

wat een snoepie!

Ik zou hem Zorro genoemd hebben  ;D

Groetjes,

Sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

boezempje

zorro ja hahahahah nu je het zegt ja.

groetjes boezempje :D

Speedy

12 april 2004, 22:35:49 #4 Last Edit: 12 april 2004, 22:38:03 by Speedy
Wat een leuke foto, zo nieuwsgierig dat ie kijkt.
Geweldig.

Als je het leuk vind, hier een link van zijn broertje Smokie, kunnen jullie elkaar ook volgen.

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=verhaal;action=display;num=1081673608;start=6

boezempje

hallo trudie

ja dat vindt ik wel leuk ja :)
het gaat heel goed met  stormy hij eet goed zijn voer en drinkt goed.hij gaat heel dicht tegen micky aan zitten.maar micky wil nog niet hellemaal.maar dat komt wel dat weet ik zeker.micky en stormy zijn de helen dag uit zijn kooi.en s'avonds gaan ze zelf weer in de kooi om te slapen.erg leuk om te zien,de vaste plaats van stormy is op de tv zitten.als we gaan eten komt hij meteen aanvliegen om op ons bord te zitten.dus hij is ook erg brutaal.maar wel heel lief.

groetjes boezempje ;)

boezempje

hier een foto van micky en stormy :)

Tara

Hoi hoi,

het zijn echte schatjes, je bent wss erg trots op ze :). Ze hebben het ook erg naar hun zin zo te zien :).

Veel plezier met hun!

Groetjes, Tara

boezempje

dank je tara

;)

gr.boezempje

Speedy

14 april 2004, 12:52:02 #9 Last Edit: 14 april 2004, 12:52:45 by Speedy
Hoi Boezempje,

Wat lief zeg die 2 zo samen bezig op de bank.
Kijk wel uit met koken, dat je ze dan nooit los laat hoor, ze zijn zo nieuwsgierig dat ze je altijd achterna komen en plots in de pan belanden of zo, bah moet er niet aan denken, maar helaas is het al een paar keer gebeurt bij mensen hier op het forum.
Je zal het zelf wel weten, omdat je Micky al eerder had, maar omdat je al zei, als jullie gaan eten komt ie op je bord af.
Leuk om te horen dat het zo goed gaat met Stormy, je zat ook al te twijfelen over Zoro he?  :D :D ook een leuke naam hoor.
Het moet gewoon klinken als je hem roept, dus dat komt wel.
Ik ben blij dat ze het samen kunnen vinden hoor en ook met jullie natuurlijk.

Heel veel plezier met ze,
     Trudie

p.s wat zijn dat voor leuke gekleurde sliertjes?

boezempje

die gekleurden sliertjes zijn scoubidou touwtjes van mijn dochter.

Vogellovertje

Hallo!

Wat leuk om te zien dat het zo goed gaat met stormy en dat hij luisterd als je roept
Helemaal wauuw
Ik heb het andere broertje of zusje van hem ..sunny nu spooky..!
Wil je hem zien dan kan je even kijken in spookys dagboek..
Nogmaals Wat een lieve vogels heb jij ik hoop dat spooky ook zo word ..
Weet je wat me opvalt alle ie of y op het einde
Stormy smokie en spooky haha leuk
 Groetjes

Chico

boezempje

nee nee we zullen sky niet vergeten  :)

Chico

Dan hebben we de hele generatie broers/zussen bij elkaar ;D

Stormy
Smokie
Sky
Spooky