23 mei 2024, 10:47:28

Even voorstellen

Gestart door keety, 4 mei 2015, 12:45:18

« vorige - volgende »

keety

Hallo,

Ik zal mezelf eerst eens voorstellen, ik ben Keety, 28 jaar, woon in Zeeland en heb twee valkparkieten, kuifje en kwebbeltje. Ik ga eens kijken voor een foto om die toe te voegen.
Heb ook een dochter van 8 en een zoon van 5. Ook dat zijn echte dierenvrienden!

Ben drie dagdelen werkzaam in de huishouding en verder hebben we een leuke hobby, kippen houden en kweken! Deze hobby is uitgelopen tot een serieuze zaak, we zijn op dinsdag en zaterdag open en het is dan heerlijk druk! Wat zijn er veel mensen die kuikens of kippen willen hebben!
Verder hebben we soms vanalles, dus ook gansen, duiven, ook nog een paar schapen met lammetjes. Ondanks het vele werk is het echt genieten! We hebben op het moment honderden kuikens, wie weet kennen jullie ons wel vanuit Kwadendamme :)

Toen ik dit forum tegenkwam zag ik direct dat het hier super gezellig is, echt leuk :)
Heb zin om rond te snuffelen en mee te kletsen over onze valkjes.
Binnenkort krijg ik ook twee baby grijze roodstaarten. Heb er al eens eentje gehad maar die ging helaas dood doordat ik hem teveel had verwend met pinda's. Heb mezelf daarna super goed in gelezen en laten informeren, het gaat nu wel goed komen, ook kies ik er nu voor twee zodat het voor hen ook gezelliger is.

Groetjes Keety

PS; Hoe plaatsen jullie een foto?

de_vogelkamer

Welkom!  :D

Lekkere beestenboel bij jullie! leuk hoor :) mijn tuintje van 6 x 6 meter is helaas een beetje te klein voor zoveel kippen en schapen  ;D haha. ben wel een klein beetje jaloers...  :P

Ik plaats altijd foto's via photobucket.nl. daar kun je foto's uploaden en als je dan de IMG link hier in een reactie plakt kunnen we de foto zien  :)

Nou veel lees plezier!  ;)

Groetjes Neline

keety

Dankjewel!!  :)

Ja we hebben op kwadendamme 1 ha! Hebben wij eerst gewoond maar dat mocht niet meer dus nu wonen we ergens anders, ik mis dat wel hoor. Gelukkig zit ik nu ook wel buitenaf.

Een hele tijd terug ben ik al eens met photobucket bezig geweest, ik weet hoe het werkt, zal zeker snel eens wat fotootjes plaatsen :)

Groetjes keety

keety

Hier zijn mijn valkjes kuifje en kwebbeltje:


keety

Sorry voor de wat grote foto, het schiet me te binnen dat ik ze eerst moet verkleinen...