16 juni 2024, 03:16:45

Prego

Gestart door daan, 13 maart 2004, 02:43:32

« vorige - volgende »

daan

Hoi Stijn,

Het gaat niet goed met Prego mijn Lutino.
Ik heb hem woensdag uit de voliere gehaald en vanochtend vond ik hem behoorlijk opknappen, maar hetis nu een hoopje elende het is zo zielig.
Ik heb al een paar x contact gehad met Dr Feld en ja zoals hijuit mijn verhaal haalt is er niks meer aan te doen. Afwachten is nu het enige wat we kunnen doen.
Misschien laat moeder natuur nog een wonder gebeuren maar als ik reeel ben kan dat niet meer.
Hij ligt nog in de couvuese dus in ieder geval lekker warm.
Maar ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes daan

Lique


daan

Dank je Lique,

Hier zien jullie Prego dus in de couveuse, zoals je ziet is het niet veel meer, maar net gingen zowaar zijn oogjes weer open en bewoog hij weer meer.
Dit is echt slopend voor een mens. Vreselijk

Groet Daan

daan

14 maart 2004, 03:18:15 #18 Last Edit: 14 maart 2004, 04:02:00 by Angelique
Prego is overleden.
Ik ben er kapot van maar heb ook een beetje een opluchting dat tie verlost is. ppppfffffff
Ik was erbij ik aaide hem over zijn koppie en ineens gingen zijn ogen wagenwijd open, en viel op zijn zij. En strekte nog zijn vleugels uit. Toen kwam die met zijn staart tegen de warmtelamp aan dus een puntje schroeide weg.
Hij keek me aan en verstijfde zijn pootjes en zuchte nog 1 keer heel diep en toen lag tie zijn koppie neer.
Ik heb hem gelijk in een zag gedaan en luchtdicht gemaakt.
En ik stuur hem naar Dr Feld toe. Ik wil toch meer zekerheid hebben, aangezien ik ook met jongen zit. En ik wil dit niet nogmaals meemaken met 1 van mijn moppies.
Jeetje wat is dit moeilijk zeg, ik heb nog nooit een valkje verloren. Maar dit is echt k.lote. sorry.
Ik ga nu een flinke stevige borrel nemen zodat ik een beetje kan slapen.
Hier is een mens echt kapot van.
Het enige wat je kan is huilen huilen en nog eens huilen.

LIEVE PREGO, ALS IK UIT MIJN WERK KWAM ZAT JE ALTIJD AL BIJ DE TRALIES TE WACHTEN IN DE VOLIERE EN MOEST JE EERST EEN KUSJE GEVEN, VOOR IK DE SLEUTEL IN DE DEUR KON DOEN.
WAT ZULLEN WE DAT MISSEN LIEVERD.
WE ZULLEN JE NOOIT VERGETEN.

groetjes daan

Lique

14 maart 2004, 03:23:07 #19 Last Edit: 14 maart 2004, 04:02:13 by Angelique
Ik vind het heel erg voor je.
Prego is nu in de valkjeshemel, samen met al die andere valkjes van mij en veel andere forum leden.
Nu heeft hij geen pijn meer.

Heel veel sterkte lieverd :-* :-*

Karin

14 maart 2004, 03:24:55 #20 Last Edit: 14 maart 2004, 04:03:08 by Angelique
Wa vreselijk Daanje  :'( Heel veel sterkte !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

14 maart 2004, 03:36:50 #21 Last Edit: 14 maart 2004, 04:03:17 by Angelique
Heel erg veel sterkte toegwenst met je verlies.
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lique

14 maart 2004, 03:48:23 #22 Last Edit: 14 maart 2004, 04:03:25 by Angelique
Lieve Daantje,

Ik heb eventjes iets voor Prego gemaakt, ik hoop dat je hem leuk vindt:

Smakkie lique

daan

14 maart 2004, 03:55:43 #23 Last Edit: 14 maart 2004, 04:03:54 by Angelique
allemaal bedankt voor jullie lieve reacties.
En lique enorm bedankt voor de mooie foto van Prego.
Daar ben ik erg blij mee je bent een schatje.

Ja het is heel erg als je 1 van je maatjes moet verliezen.
Maar het is beter zo.

Knuffel daan

bogey

oh arme oh wat erg.....
Waarom moeten die beesten toch zo ziekjes worden... dat verdienen ze niet.
Ik ben wel blij voor je dat je erbij was en dat ie niet in z'n eentje is heen gegaan zoals Bogey. Ik zit hier gewoon te janken...hij zit er zo zieligjes bij....  

Heel veel sterkte...je zal het nodig hebben...
Succes met de jongen en ik ben beniewd wat Feld vind.

Daphne

Mandy

Pfff ik zit hier ook met tranen in m'n ogen... :'(
Ik vind het echt ontzettend naar voor je, maar je hebt je best gedaan en het is mooi dat je erbij was.
Ik weet ook goed hoe je je voelt, een half jaartje geleden ben ik ook voor het eerst een valkje verloren en dat deed zeer ook al had ik er niet echt een band mee. Met Janneke die later overleed wel, maar die stierf ook heel onverwachts en naar. :(
Ik hoop dat er niets geks uit het sectie onderzoek gaat komen, maar wel goed dat je dat laat doen natuurlijk, want je weet maar nooit en je zit wel met jongen.
Nou meid, ik hoop dat je op dit moment een beetje kunt slapen en de nacht door komt, veel sterkte.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Daan,

Wat erg dat Prego het toch niet gehaald heeft  :(
Je hebt in elk geval alles gedaan wat je kon maar helaas heeft dat toch niet geholpen.
Ik ben benieuwd wat dr Feld vind dan kan je in elk geval zorgen dat de rest genezen word als het besmettekijk is.
Door bloedluis gaan ze niet zo snel dood volgens mij dan heb je nog tijd zat om er wat aan te doen als je het merkt dus het moet wel iets anders geweest zijn.
Heel veel sterkte ik vind het ook heel erg om te horen :-(

Groetjes, Paul

Suzanne

Ow, de tranen springen in mijn ogen als ik dit lees  :'(. Heel veel sterkte Daantje.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Rika

Lieve Daantje,
ik las nu pas,
het is echt afschuwelijk ervaring.
want toen ik brood eten met pc ( doe ik vaak in ochtend ) omdat gezellig dan naar tv kijken ;)

en toen ik laees door leees oooooooooooooooo prego niet goed , ojee ik lees door . verd.!!! moet dat nou met prego . ik vind dat jij danntje heel goed voor prego geddaaan ( eigelijk te veel liefde gegeven van die ''kusjes ''voordie tijd deur open . het is geweldig van prego die op je wacht. ECHT trouw !!!!
ik traan maar dooor , die brood die vind ik niet belangrijk meer. geen honger meer. pffffffff snikken .
ik voel echt met je mee.
hou je TAAI .
pregis heel  blij met jou dat jij bazin bent.


ben ook erg benieuwd naar uitslag van dr feld.
pff wat een toestand zeg.

Meeleven Rika

Lieve

Hoi Daantje,

Eerst en vooral heel veel sterkte met dit verlies.
Ik weet hoe zenuwslopend een ziek valkje kan zijn, heb er nu ook eentje.Ook de eerste keer. Het ene moment lijkt het wat beter te gaan en ben je blij, het andere moment twijfel je weer aan de vooruitgang en denk je " zie ik niet wat ik graag wil zien ".
Ik denk aan jou en Prego en mag de mooie foto van LIque je herineren aan de mooie momenten met Prego.

Groetjes, Lieve