Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Oma Caroline
Gefeliciteerd met het goede nieuws!!
Zo zie je maar weer eens hoe raar het soms inelkaar zit .
Gistern moesty je afscheid nemen van Karel en vandaag nieuw leven in je huisje.
Hopelijk gaat alles goed en wordt het een mooi gezond valkje.
Nu wachten op de andere eitjes .
Hoeveel liggen er nog?
Groetjes Riny :D

Kirsten

Citaat van: Kirsten op 13 februari 2006, 17:41:59
Hoi Caroline,.

Wat super,. is het de voedster geworden van de link?
en een donsje.,. jeh,. Ik ben superblij voor je en voor je vraag heb ik je een IM gestuurd :D

Groetjes
Kirsten


Sorry, ik reageerde al voordat jij je verhaal verteld had :-[
enthousiasme denk ik :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Tara

Jeej foto foto foto, een donsje, keilieffff, gefeliciteerd!!
En een mooie voedster heb je er bij!
Je dag is weer helemaal goed ;D

imv

Joepieeeeeee !!!!!!!!!!


Hou je zenuwen in bedwang... het komt dit keer vast goed!

Groetjes,
Irene  ;D

Roosje

Een donsje! Een donsje! Joepiee!!

Wat leuk zeg. Ik duim met je mee dat het goed gaat. Niet meer dan logisch dat je ongerust bent als valkjes-oma.

Maar wat leuk voor je! :D ;D

En wat fijn dat Pluisje weer een maatje heeft en dat het klikt :D


Caroline

Gefeliciteerd met je nieuwe maatje van Pluis. Gezellig voor hem.  :D

En ...........................................

Een geel donsje!
Kei kei kei kei leuk!!!!


Ik was zelf helemaal van de leg toen je het vanmorgen vertelde.
Blij blij blij!!  ;D :D ;D

Ik duim mijn duimen kapot dat het maar goed mag gaan,
maar je SMS-de al, hij wordt gevoed!!!!!!!!  :P :D :P :D

Groetjes Caroline.

PS. Ik kan het de 27 ste zien.  ;) YES!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Wat een leuk nieuws!!!  Ik ben blij dat je de moed niet opgegeven hebt!!! Leuk hoor, een geel donsje!!

Ik blijf het volgen hier!

Groetjes, Gerda

Ankie

Hoi Caroline

Wat heerlijk voor je !!! Een klein donsje !!! Kan me voorstellen dat je de hele tijd wil kijken !! Lijkt me zooo fantastische ,maar ook zenuwslopend !! Wat ik zou ook geen minuut rust hebben !! Maar ik ben echt heel blij voor je en hoop dat het goed blijft gaan !!
Wat een schattig Nijntje heb je voor Pluisje uitgezocht !

Eigenlijk wil ik het allemaal ook wel zien ,dus vogel maar gauw uit hoe je je foto's op je nieuwe pc. moet plaatsen !!!

Groet van Ankie

Valerie




margreet

hallo Caroline,

Wat verschrikkelijk leuk voor je, als je niets meer verwacht en dan toch nog wordt verblijdt dan ben je extra blij. Niet al het mooie eraf kijken hoor!!, ons ook mee laten genieten.

groetjes Margreet

carco

Hoi

Blh het is alweer laat hier. Ga ik Simone "even" naar de gym brengen, zit ik even met iemand te kletsen en zet dus mijn motor van de auto uit.
Wil ik later wegrijden dacht de auto: je doet het zelf maar :censuur
Balen dus.
Hans gebeld die moest eerst nog even een sleepkabel bij de benzinepomp halen en toen kwam ie gelukkig.
Maurice was al in de auto in slaap gevallen (altijd op maandag trouwens). In ieder geval deed hij het toen weer en gaf hij ook geen problemen meer. Hans dacht aan een vuiltje in de motor of zo.
Ik ben zeker wel 5 minuten thuis geweest en toen kon ik Simone weer ophalen.
Hierdoor gingen we pas om kwart over 8 eten en lag Maurice dus veel te laat op bed :-\
En ik dus straks ook weer :P
Bah en zaterdag zijn ook al een boel bloemen gejat bij ons.
Grrr... waarschijnlijk een handelaar geweest die weet waar wij de bloemen stallen. In de cel waar de vrachtwagen staat stonden valentijnbloemen en die is opengebroken en alleen de rode bloemen zijn er allemaal uit gejat. Met een inkoop waarde van zo'n € 600,00. En dat is nog niet het ergste, want vanmorgen dus geen rode rozen meer op de veiling >:(
Nou ja weer even genoeg geklaagd, op naar het nieuws van vandaag.
Af en toe hoor je hier een hoop gestamp en getrap en ren ik even naar de kooi waar een dominantierang wordt uitgevochten. En als ze moe zijn ploffen ze languit naast elkaar neer :D
Volgens mij is het niet eens knokken wat ze doen want ze proberen gewoon op elkaars rug te klimmen en dat willen ze beiden van elkaar niet.
En Kisten ik heb geen idee waarom ze dat afraden eigenlijk, want wat jij zegt klinkt me eigenlijk het meest logisch.En ik vind het alleen maar leuk dat je enthousiast bent dus je reageert maar een end weg ;D





Op deze foto vind ik dat je aan haar ogen kan zien dat ze nog een beetje bang is.




Saampies

Vanaf vanavond wordt het kleine pluizebolletje flink gevoerd, als ik zo van het geluid uit ga is hij morgen wel 2 keer zo groot :P
Maurice heeft hem ook gezien en vond dit zó leuk.
En denk je een nieuwtje te vertellen aan Hans toen hij terug kwam wist hij het al, want vanmorgen toen hij wegging had hij het gepiep al gehoord en dan zegt meneer dus helemaal niets. Had ik je dan wakker moeten maken?? Nou eigenlijk ben ik blij dat hij het niet heeft gedaan want dan was ik vroeg op geweest vandaag.

Riny er liggen nu nog 3 eieren die ik lekker laat liggen: je weet maar nooit en mochten de valkjes bij Irene er de brui aan geven (omdat daar toch overwegend de pop broed) dan kan ik mooi de eitjes hier bij leggen over een anderhalve week.
Liever niet maar de mogelijkheid is er nu wel.

Oh ja en ik heb nog een vraag:heel de eierschaal is verdwenen, ik neem aan dat de ouders dit gedaan hebben voor het kalk, maar gebeurt dit wel vaker??

Ik heb nog geen foto's genomen van het kleintje: ik had wel geprobeerd het geluid van het voeden op te nemen maar je hoort niets, alleen een hoop andere herrischoppers die hun snavel niet kunnen houden :P

GRoetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




Tara

Jeetje da's balen met je auto :(

Mooie foto's wel van 't nieuwe nijntje ;)
Idd misschien nog een beetje bangerig, 't is nog een beetje wennen ook natuurlijk.

Dat komt dus wel in orde ;)

Wèèè nog geen foto :'(
Goed, deze dag is het je vergeven, morgen dan? ;D

margreet

hallo Caroline,

Weet ik ook geen antwoord op, bij mij haal ik de 2 helften altijd weg, i.v.m.verwondingen, misschien opgegeten???

groetjes Margreet

Tara

De vraag over het hoofd gelezen ;)
Dit gebeurt idd wel vaker, ik heb ook enkele koppeltjes die dit doen, naar 't schijnt is dit gezond, dusja ;)

Caroline

Hoi hoi!!

Balen van je auto maar nog veel meer van jullie valentijnbloemen wat een gaaies hè, je zou ze toch grrrrhhhh  :censuur  :-X >:(

Maar....... gelukkig met je donsje alles nog oké, en je hebt er een scheetje bij voor Pluis, dus toch wel een beetje een goeie dag, niet????

Voor straks welterusten!!

Tot morgen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.