Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

 ;D

Je mag me weer bedanken met soep :P

Groetjes daar.

Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

15 januari 2010, 16:23:06 #5266 Last Edit: 15 januari 2010, 17:06:24 by bobbie
Ah gossie, wat een droppies 8)

Hahaha, het is bij jou niet de stoelendans maar de eitjesdans. ;) :D ;D H en H hebben het dus begrepen betreffende het anders gevormde broedhok. 8)

Ik ga het hier weer volgen, vind ik wel leuk.

Doei, Nel :)

valkchico

snert, spaanse aardappelsoep, souto  of anders?  ;D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Lekkere ringen hebben we dit jaar  :-X
Had ik gisteren de oudste van Derrick en Damali geringd in de veronderstelling dat die er niet meer af zou gaan omdat het zo moeilijk ging. was hij vanmorgen spoorloos  ::)
Ik heb me een hoedje gegraven in het blok en ten einde raad maar een ander nummer gepakt  :P
Helaas lag die er met de middag ook al weer naast  :( ( Geen idee wat ze ermee doen, maar makkelijk ging hij echt niet om.)
Ik heb het hele blok toen maar omgeknikkerd op een dienblad en uiteindelijk de 2 ringen weer terug gevonden  8)
Ik hoop dat hij nu blijft zitten  ::)

Bij de kleintjes van Harry en Chinta piepen steeds de oogjes weer dicht  ??? Vanavond heb ik ze even met een beetje gekookt afgekoeld water schoongemaakt tot ze open waren.

Hagrid en Hedwig hebben beide eitjes weer terug omdat ik merkte dat Derrick en Damali er steeds vaker van af gaan.
Zij hebben nu 4 eitjes, maar ik zie er nog niet veel in? Nu zie ik dat bij Derrick en Damali altijd laat, dus het kan nog komen.

Spongebob en Noo-Noo zijn nog steeds broeds: ik vraag me wel eens af waarom daar geen eitjes komen omdat die toch steeds treden?

De logeetjes Meego en Nanuk doen het ook goed, maar de laatste is en blijft wel een drukteschopper hoor!


wildkleurman?


Lykke


Aan de kleur ogen te zien vermoed ik een bonte cinnamon pop



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Lieffffies!!!!  :-*

Ja .... de ringen zijn even wennen hè??  :P

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

17 januari 2010, 20:41:45 #5271 Last Edit: 17 januari 2010, 23:13:29 by *Yvon
Hoi hoi

Lief hoor !!  ;D
Wij hebben ook weer staan te pielen om een ringetje om te krijgen.
Gelukkig verleren we het ook niet helemaal.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

anika_en_spirit

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


patty_dordtse valkjes

Zo zit je zonder baby's en zo heb je ze...en dan die ringen die niet willen blijven zitten met die priegel teentjes hihi...LOL

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Caroline, aaaaach wat lief he, die schattige donsjes met hun ringetje om he, spannend he meiss! Ik krijg ook al weer zin om een nestje of nestjes! Grtjs.  ;D ;D Ann



carco

Pff, ik weet niet wat er met Hedwig is  ???
Gisterenavond hoorde ik wel steeds rare geluiden uit het blok komen, maar ik nam aan dat het Hagrid was.
Toen ik later in de keuken stond zag ik dat Hedwig helemaal in shock tegen de tralies aanhing. Kuif rechtop en ze reageerde eigenlijk nergens op. Ik heb haar wel op de stok kunnen dirigeren, maar ze deed niets, helemaal gestresst  :-\
Om half 11 kwam Hagrid uit het blok en de eitjes kon ik op dit tijdstip niet meer bij één van de andere koppels overleggen.

Ik probeerde haar op te laten stappen om in het blok te zetten, maar zelfs daarvan raakte ze in paniek en schoot de kooi uit om vervolgens op de grond neer te storten. Ik heb haar toen in het blok gezet en ben naar bed gegaan. Vanmorgen zat ze inderdaad op stok.
Heel suf is ze, ze slaapt en doet verder niets. Ze wil niet kroelen met Hagrid en poetst haarzelf niet en heeft nog niets gegeten  :(

Hagrid gaat nu af en toe het blok in en Hedwig zit er bovenop te slapen met de kop in de veren op 2 pootjes. Ik heb geen flauw idee wat er gebeurt kan zijn, vind het balen van de eitjes ( waren er al 3 bevrucht zag ik en er liggen er nu 5) maar ik vind het belangrijker dat Hedwig weer gewoon gaat reageren.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

hoi,


wat raar zeg ...

Misschien dat ze toch ergens van geschrokken is in het blok...


ik hoop dat het nog goed komt met haar en de eitjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar

Nou dan schrik je je ook rot als je Hedwig zo ziet hangen :o
Hopelijk trekt ze gauw weer bij!

Caroline

Jeetje Caroline, dit klinkt niet best.  :-\

Kun je haar niet even een spuitje met een druivensuikeroplossing geven, even een opppepper.

Ik zou het niet te lang aankijken en als je twijfelt toch even een vogelarts informeren.

Ik duim voor jou en je meisje.

Heel veel sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Ach gossie, arme Hedwig. :-\ Hangt er geen vleugel af, of sleept er geen pootje? Het eerste stukje klinkt als apatisch. Getsie. Veel sterkte met Hedwig.

groetjes, Nel