23 mei 2024, 06:48:08

Doctor Saiko Pippins

Gestart door Colorado, 23 januari 2011, 07:58:29

« vorige - volgende »

Colorado

aka Ducky. Tjah, je zou maar niet kunnen kiezen tussen 3 namen, nouja, dan maar allemaal, toch? Haha O:)
Maargoed, Ducky is dus mijn valkparkietje, ik heb hem in juli opgehaald bij een kweker(veren-pakjes.nl) en ik ben helemaal gelukkig met hem. Het begon allemaal een beetje stroef, ik had totaal geen ervaring met valkparkietjes en Doc was naar mijn idee niet de meest makkelijke vogel. Nu gaat het ondertussen gelukkig behoorlijk goed, al blijft hij over het algemeen geen supergrote fan van handen, soms heeft hij opeens een opvlieger en vind hij het even heerlijk om gekroeld te worden, maar dat zijn echt vergissinkjes volgens mij haha. Verder is hij behoorlijk beschermend in zijn kooi/naar zijn kooi toe, als je met je handen in de kooi gaat of te dicht bij zijn kooi komt gaat hij blazen en boze geluidjes maken, maar dat valt ook te overzien. Het is gewoon een heerlijk eigenwijsje en we zijn hartstikke blij met hem. We zijn trouwens op zoek naar een vriendje/vriendinnetje voor hem, dus als iemand wat weet, zeg het maar haha. Zijn geslacht is trouwens onbekend, maar ik heb hem eigenlijk altijd al als mannetje gezien, dus vandaar al het ge-hem en hij.

Verder ben ik er natuurlijk nog. Ik ben Isabella, 17 jaar en woonachtig in Delft. Ik heb naast Ducky nog wat andere dieren, waaronder 4 ratten, 3 muizen en een oude lummel van een poes.

Verder komt er binnenkort een zelfbouwkooi of een 'nieuwe' 2e hands kooi, dus ook als je een kooi in de aanbieding hebt mag je altijd pb-en!

Als jullie nog iets willen weten, vraag maar raak! :D

Caroline

Welkom en veel plezier :censuur op het forum.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Alexandra


Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

christel