10 mei 2025, 09:04:04

help, is dit normaal?

Gestart door frickles, 29 november 2010, 16:33:57

« vorige - volgende »

frickles

Hallo,

Onze frickles heeft sinds vorige week haar 1ste eitje gelegd, we zijn nu aan het 3de eitje, maar...
Nu is frickles blijkbaar totaal verzwakt, poept ongelooflijk grote dosissen, houd haar staart omlaag (stuitje staat hoger dan normaal) en wast zich niet.
Slapen is haar enige inspanning...
Is dit normaal? indien ja, hoelang gaat dit nog duren?

Alvast bedankt voor jullie tijd,

patty_dordtse valkjes

Hallo,

ik heb net bij je andere topic ook beantwoord.

wanneer is het laatste eitje gelegt?
misschien dat er nog een eitje aan zit te komen of ze heefter moeite mee (legnood  ??? mss)

de ontlasting is normaal.
als ze op het nestje zit dan houd ze haar ontlasting op en als ze dan even uit gaat strekken en gaat eten en drinken dan vloept ze dat er in 1 keer uit zeg maar  ;D ;D ;D

ruikt overigens wel wat viezer dan anders  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

Je hebt toch niet alle eitjes weg gehaald ? want dan blijft ze leggen en ja daar raken ze onwijs uit geput van

Je kunt de eitjes vervangen door neppers omdat het popje nog maar 8 maand is

En zoals mijn voorgangerster ook vroeg wanneer is het laatste ei gelegt ??

Groetjes Larissa

frickles

We denken gisteren. Ondertussen de kans nog niet gehad om te kijken. Vooral ons mannetje is heel aggressief, popje is de zachtheid zelf. Foto trekken kunnen we dus ook niet, alĂ© zou wel gaan maar wil ze niet onnodig ambeteren... Maar ik denk echt dat er nog een eitje zit. Ze zit ook bijna altijd met haar ogen toe als hij de shift eens overpakt. Dus de echte eitjes laten liggen is niet goed? Best nepeitjes? Zit in met ons frickeltje   :'(

Larissa

Hoi

De popjes leggen om de dag een ei
Als ze gisteren een ei heeft gelegt dan zou ze morgen er weer 1 moeten leggen

Ze leggen gemiddels tussen de 4 en de 6 soms meeer eitjes

Heb je neppers in huis ? Als ze al langer als een week liggen zou ik ze laten liggen zoals ik het al zei in je andere berichtje

groetjes