ziek? braken-veel slapen-en meer..

Gestart door Patries1304, 14 augustus 2010, 09:41:36

« vorige - volgende »

Patries1304

de assistente die ik net te spreken kreeg vond het ook niet netjes van hun dat ik nix meer gehoord had. en begreep me heel goed dat ik zo vroeg belde.

ze wist ook niet goed hoe en wat alleen dat Karel wel bijgevoerd was. en volgens haar ging het verder niet echt beter met hem  :'(

Bastiaanse kwam vandaag niet (begreep ik) dus ze zou contact met hem opnemen en dan word ik gebeld. nogmaals mijn 06 doorgegeven  ;)
heb ook gezegd dat ik niet presé door Bastiaanse gebeld wil/moet worden. ALS ik maar hoor hoe het gaat....

dus ben nog nix wijzer eigenlijk  :(


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Hermien

Nou, je ben in ieder geval wijzer wat betreft Karel's toestand. Hij wordt dus bijgevoerd en verder lijkt het nog niet heel erg op te schieten. Niet echt een leuk bericht, maar je ventje krijgt in ieder geval voer binnen, wat ook betekent dat hij daaruit weer wat energie krijgt en op den duur (zullen we maar hopen) wat meer weerstand. Het zal nog wel even een poosje gaan duren, denk ik. Maar Karel is blijkbaar heel erg ziek en dat heeft tijd nodig. Laten we, zolang hij nog leeft, in ieder geval de hoop niet verliezen, hè? Hoop doet leven, nog steeds!

Sterkte, het valt allemaal niet mee, hè?

Liefs.
                               :-*  :-*  :-*  :-*

Patries1304

ja das ook weer zo Hermien maar zoals je al begrijpt was dit niet het antwoord wat ik wilde horen ::)
en ook ik denk dat... bah zeg!!!

nee doe mijn best al valt dat niet altijd mee zeg... :-\

dank je lieverd!

:-*


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Caroline

Aaah, ik had zo gehoopt dat je vandaag beter nieuws zou krijgen ....

Dikke knuff
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Patries1304

ik ook Caroline!!!! zie het eerlijk gezegd beetje somber in  :'(


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Patries1304

18 augustus 2010, 13:41:56 #110 Last Edit: 18 augustus 2010, 13:47:42 by Patries1304
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(  :'(  :'( :'( :'( :'( :'(  :'( :'( :'(

Werd net gebeld... door de kliniek. Kareltje is overleden....
Ik heb gezegd dat ik het Bastiaanse overlaat of het nodig is dat er sectie verricht wordt ivm Kuifje... zou niet willen dat hem ook iets overkomt!!! En dan neem ik hem mee.

kan wel morgen worden eer ik wat hoor maar dat geeft nix...

dus hier kan een slotje op.

ik wil jullie nog heel erg bedanken voor alle lieve en opbeurende woorden en reacties. helaas,het heeft niet mogen baten..



rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Hermien

Ach........., wat sneu. Eerlijk gezegd had ik echt nog wel goede hoop op vooruitgang. De lieverd kon het blijkbaar toch niet meer opbrengen. Wat een ontzettend droevig einde. Ik zit hier op mijn werk, maar ik kan je verzekeren dat ik even een traantje moet wegpinken, hoor! Het verdriet is allemaal zó herkenbaar! Sterkte met alles en mijn nr. is nog steeds beschikbaar. Ben de hele avond thuis en bij mij kun je gerust even je verhaal kwijt.........
Doen hoor!




                   :'(   :'(   :'(   :'(

Kaatje

Ach jeetje Patries,

Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie lieve Karel, wat een vreselijk verdrietig bericht! Weet even niet wat ik zeggen moet, maar nogmaals heel veel sterkte  :'(

Rust zacht lieve Karel  :-*

Liefs, Karin

Patries1304

Dank je Karin....

ik heb er alles aan gedaan om hem bij ons te houden. helaas heeft het zo niet mogen zijn. hoop inderdaad dat hij heel zacht rust nu daarboven *.

liefs Patries


Ja Hermien,het is inderdaad erg sneu maar ja.. that's life en ik ga er maar van uit dat Karel nu goed af is als engeltje..

:-*


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Paula

Wat ontzettend jammer Patries!  :(  Je had zo'n goede hoop!
Je hebt in ieder geval alles voor Karel gedaan wat mogelijk was, meer kon je niet doen.
Heel veel sterkte.
Hopelijk is het niet besmettelijk en blijft Kuifje gezond.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Nancy18

Heel veel sterkte! :)

Je heb er alles aan gedaan om Karel beter te maken. Meer had je niet meer kunnen doen. Hij was in goede handen.

Ik wens jou en je kuifje heel veel sterkte! :-* :-*

Caroline



Ach, wat een ontzettend verdrietig nieuws, Patries ....  :'( :'(

Sterkte meis om dit een plekje te geven en ook ontzettend veel sterkte voor je zoontje die nu zijn vriendje moet missen.  :'(

Rust zacht, lieve Kareltje.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Patries1304

Ja lady's...  :'(  bedankt!!

inderdaad meer hebben we niet kunnen doen.

ik laat geen sectie verrichten hebben we besloten.
Kuifje is nu nog zo gezond als een vis en als hij ziek wordt,wordt hij dat toch wel... hou hem wel ERG goed in de gaten nu hoor. maar hij eet volop,fluit en praat volop dus is gewoon zichzelf. hoewel? niet helemaal want hij is erg aanwezig als hij alleen is. als ik wegga of als ik uit het zicht ben. denk dat hij Karel ook mist.

ik bel morgen op naar de kliniek en ga hem ophalen en breng hem dan naar Viviana,het crematorium in Prinsenbeek. Maurice wil hem laten cremeren.


:-*


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Peggel

hoi, ondanks de 8 pagina's die al gevuld zijn met helaas een rot resultaat :(
had ik het nog niet eerder gelezen.

Bastiaansen is altijd vrij op Woensdag, maar je had het in een ander topic over een sectie te laten verrichten, ik zou aangezien je niet weet wat de oorzaak was dit toch wel laten doen, zeker voor het geval je er een andere vogel bij zou nemen.

een vogel hoeft nooit ziek te lijken, sterker nog, die kan jaren lang drager zijn, en pas na een stress situatie oid alsnog ziek worden, of zelf niet ziek worden maar wel de ziekte doorgeven.

succes mocht je alsnog van gedachten veranderen.

Patries1304

hey Peggel,

ja helaas heeft niet zo moeten zijn!

tjee je brengt me nu weer wel aan het twijfelen... :o
zal het er morgen wel met Bastiaanse of een assistente of wie ik ook te spreken krijg erover hebben.

dank je voor je reactie!


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..