12 juni 2025, 17:59:04

verkleurd

Gestart door k_van_wilgenburg, 15 januari 2004, 13:55:25

« vorige - volgende »

k_van_wilgenburg

Mijn valkjes zijn een paar dagen uit logeren geweest.
Toen we dus weggingen maakten ze een zielig geluidje alsof ze voelden dat we weg gingen.
Gisteren hebben we ze weer opgehaald en waren ze blij om ons weer te zien.
Het viel ons wel meteen op dat ze erg waren verkleurd in hun gezicht ze zijn heel wat geler geworden.
Betekend dit iets?
Of kan dat door het ruien komen?
Ik moet wel zeggen dat ze er goed uit zien.
Groetjes Karin,Goofy en Smurf.

Kolkkie

Hoi Karin,

Dat kan mss door de rui komen. Vooral omdat je ze een paar dagen niet hebt gezien valt het meer op dat ze geler zijn geworden.

Ik heb het ook als ze niet in de rui zijn geweest. Dan heb ik denk ik een ander beeld in mijn gedachten. Als ik ze dan weer zie, lijken ze anders te zijn, maar dat gevoel is snel weer weg.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Karin,

Het kan inderdaad zijn dat ze in de rui zijn en dat ze nu echte mannen beginnen te worden :-)
Dat kan op een gegeven moment heel snel gaan dat de kop in een paar weken een stuk geler word.
DIt is in elk geval helemaal niet erg hoor het is alleen maar goed dat het gebeurd.

Groetjes, Paul

k_van_wilgenburg

Hoi Paul
Dan kunnen wij er dus eigenlijk zeker van zijn dat wij 2 mannetjes hebben.
Want ze worden allebei geler en ze vertonen het zelfde macho gedrag.
Misschien dat ze nu allebei een pop nodig hebben.
Groetjes Karin,Goofy en Smurf

Paul

Hoi Karin,

Als ze inderdaad steeds geler gaan worden kan je er wel vanuit gaan dat jullie twee mannen hebben.
Dat word dan zoeken naar 2 popjes  ;D
Als je tenminste wilt gaan kweken als je dat niet wilt gaan twee mannen heel erg goed samen hoor.

Groetjes, Paul

k_van_wilgenburg

Hoi paul
Misschien doen we dat ook wel.
Ze zijn nu nog geen 1 jaar oud dus moeten we nog wachten.
 :D Het zal wel leuk zijn.
Je weet maar nooit.
Wie weet wat voor kleintjes daar uit voort komen.
Groetjes Karin