» Serita's dagboekje « Even een snelle update: Alles goed hier! (23-8)

Gestart door Serita, 8 juni 2010, 19:34:51

« vorige - volgende »

Serita

Ah, grappig, ja dan zal die ring wel bekende plek zijn. Ze ging er ook als eerste naar toe, en op het hoogst mogelijke punt bleef ze zitten.

Inmiddels is ze druk aan het spelen met een houten ding, met touwen eraan. Ze zit nu aan de zijkant waardoor het hele ding scheef hangt,maar ze is lekker bezig! Ze heeft ook het sepia schild-ding ook gevonden heeft ze net ook nog wat aan zitten knagen. Poepen heeft ze ook al gedaan, alleen heb ik dr nog niet zien drinken, en volgens mij is ze vannacht niet van dr plek geweest. nog even in de gaten houden dus, maar voor de rest lijkt ze erg op dr gemak!!

Serita

En ja hoor, de dame heeft ook haar water gevonden!! Jeeeeej!! ze heeft nu bijna alles in de kooi ontdekt!! Nu zo nog een trappetje, en nog een touw!

Serita

LOL ze probeerde nu een keer of drie om omhoog te klimmen tussen een trapje door, ja dat gaat niet natuurlijk. Ze heeft nu de omweg gekozen, en zit nu helemaal boven in. Dat klimmen op die verticale spijlen heeft ze aardig door!!

En nu yieehaaaa in dr ring, en schommelen!!!

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Serita

Ennnn ze is nu echt geland, ze begint te fluiten en te kletsen.. Volgens mij floot jij nogal eens het bouwvakkers fluitje want daar kwam ze net een paar keer in de buurt :)

Anke

Fluiten?????? :o :o :o :o
Dames fluiten niet hoor ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Serita

Hahaah nouja ze deed toch een aardige poging :D :D ze is nu weer stil, en hangt lekker in dr ringetje te chillen!!

Serita

*schommel-schommel* Die ring blijft toch haar favoriet hihi. Lekker heen en weer wiebelen.

Serita

Het zelf gevlochten stuk sisal touw is favoriet, ze is er nu lekker aan aan het pulken mjummmie! Vooral die losse stukjes zijnhet leukste :D

Always look..

Jennah lijkt zich al aardig thuis te voelen bij je!  ;D
Leuk he ondekkende valkjes?! Ennuh het wordt steeds leuker  ;)

xx

Serita

Ja ik geloof wel dat ze het gezellig vind.

Had net even muziek aan gezet, moest een beetje opruimen enzo, dus ik was lekker aan het mee zingen, ging mevrouw ook lekker mee kletsen!! Ghehehe. Blijkbaar vind ze acda en de munnik ook wel leuk!!  ;D

Had net nog even geoefend met mijn hand dicht bij haar. Zodra je dichtbij komt met je hand is het wel een beetje eng, dan loopt ze iets achter uit, maar zodra je hem stil neer legt komt ze naar je toe om de trosgierst uit je hand te eten. Ze ging zelfs mijn vinger opzij duwen zodat ze bij meer gierst kon komen  8)

Anke

Stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;D ;D

Serita

De kleine dame is druk aan het stunten geweest vandaag. Weer lekker geklommen overal, en via acrobatische bijna onmogelijke wegen toch gekomen waar ze wilde zijn 8).
Ze zit nu ook steeds op een houten speeltje, maar soms gaat ze zo op in het spelen dat ze er bijna afkukeld, dus ze heeft er nu al een keer of twee onderste boven onder gehangen, maar alle keren kwam ze op eigenkracht weetje netjes aan de bovenkant!!

TheaV

En......??? Heb je lang en lekker kunnen  slapen??? of net als wij de eerste nacht enorm geschrokken en wakker door een enorm lawaai van  fladderen en rammelen in de kooi??? was Dora naar beneden gevallen  en probeerde weer terug te fladderen, maar in het donker de weg kwijt, hoewel er een lampje brandt ( digitalefotolijst )
Hoe was jullie 1e nacht?

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/