23 mei 2024, 12:54:20

boos en verdrietig..

Gestart door amazingleeuwtje, 13 september 2009, 17:40:45

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Ik heb net geluid van de valkjes op mijn iphone opgenomen, ga nu even een rondje maken...

Flyers gemaakt enop hangen bij de winkels hier in het dorp..

Sluis staat open hangt trosgierst in en heb een van de zitstokken daar opgehangen..

Hoorde Nicky een uur geleden nog in de verte, pfffffff ben bang dat hij het weggetje kwijt is en verder zal afdwalen...


Kaatje

Hoi Sylvia,

Hopelijk komt hij op het geluid af. Er staat hier ook nog steeds wind. Ik hoop werkelijk dat Nicky niet af zal dwalen en de weg kwijt raakt, hopelijk zit hij straks in de sluis.

Ik heb echt met je te doen, wat een vreselijke pechdag was het gisteren.

Ik denk aan jullie, hoe is het met de moeder van de kleintjes !? Lukt het haar een beetje, zo alleen ?

Groetjes, Karin

amazingleeuwtje

Ik ben haar aan het helpen met bijvoeren, de donsjes hadden allemaal te weinig in hun kropje zitten..

Ben bang dat hij steeds verder afdwaalt door de wind, staat hier ook een stevige wind, gelukkig droog en niet al te koud..

Kan echt wel blijven janken, maar daar schieten we niks mee op grrrrrrrrrrrrrr...

Kaatje

Hoi Sylvia,

Gelukkig heeft ze hulp van jou, en ja, ... bij mij schieten de tranen al in mijn ogen en krijg ik een krop in mijn keel van je verhaal en het gevoel van machteloosheid.

Het is inderdaad gelukkig droog en deze week zou het een beetje zo blijven. Als de wind maar wat afneemt, want door de wind word hij als het ware steeds meer "opgetilt". Hij zal ongetwijfeld terug hebben willen komen maar door de wind, welke ze niet gewend zijn, is het gewoonweg niet gelukt.

Ik hoop dat je snel positieve reacties krijgt op de flyers en je Nicky snel weer in je armen kan sluiten.

Hou je haaks meid.

amazingleeuwtje

Ik weet zeker dat Nicky terug wil, gister vloog hij 4 keer over..
Inderdaad de wind is nu even zijn vijand, ik hoop dat ik met mijn iphone ook nog wat kan bereiken vandaag, mijn kereltje zal ook honger hebben...

Ik ga vanmiddag als mijn vriendin uit der werk komt Lizzy en de kids in de binnenvoliere zetten, dan heb ik meer rust zitten ze warm en gaan we samen zolang Nicky niet terug is de kleintjes voeren..

Gaat goed komen ik blijf net zo lang zoeken als dat mijn gevoel zegt dat er nog hoop is....

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Sterkte meid en hopelijk komt hij nog bij jou en zijn vrouwtje met kids terug.

Ook heb ik het tot 2 keer toe mee gemaakt. Ook me eigen schuld. Hou je taai en wie weet vind je hem nog terug.


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

dalia

pff wat een drama idd zeg
zit hier het verhaal met kippevel te lezen
hoop zooo dat hij terug komt

ik ben hier ook altijd bang voor geweest.
we geven nu alles via binnen ook het water
heel veel sterkte meid

groet dalia

amazingleeuwtje

Ik heb het nu erg moeilijk, Nicky is zo trots op zijn donsjes..
Heb hem niet meer gehoord of gezien sinds vanmorgen al wat telefoontjes gedaan hier en daar...

Wind is zo hard, weet gewoon even niet wat ik nu nog kan doen....

Kaatje

 :'( :'(

Heb heel erg met je te doen en blijf echt voor je duimen en hopen. Verder weet ik het ook niet meid  :-\

Dikke knuffel voor jou nu  :-*

amazingleeuwtje

Is het wijs om met de wind mee te gaan zoeken?? Heb geen idee hoever Nicky uit de buurt zou kunnen geraken...

Kan het ook zo zijn dat hij ergens op de grond verscholen zit?

Gerdaaaa

Kan me zó voorstellen dat je bij iedere stap die je zet kijkt of je Nicky ziet of hoort...
Je staat voordurend op scherp...

Sterkte meid!!

amazingleeuwtje

Ohhhh help!!!!

Lizzy voert wel, maar denk dat ze te lang de donsje alleen laat liggen, volgens mij is ze vannacht niet bij ze gaan liggen

Lizzy is natuurlijk ook van slag, wat moet ik nu?
Ben echt in paniek!!

dalia


amazingleeuwtje

De Oudste is 2.5 weken de jongste 11 dagen....

Weet nu gewoon even niet waar ik goed aandoe, heb zelf het idee dat ze niet goed verwarmt zijn vannacht, Diego was de grootste die heeft denk het koudst gelegen...